کتاب تئوری، روش طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی

کتاب تئوری، روش طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی

کتاب تئوری، روش طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی

کتاب تئوری، روش طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی

کتاب حاضر که مشتمل بر شش فصل می‌باشد، علاوه بر توجه به مفاهیم و محتوای سیستم‌هاي حمل‌ونقل هوشمند ريلي ساختار، وظايف و تعاملات درون اين سيستم‌ها ا نيز مورد بررسي قرار مي‌دهد، به نحوي که مي‌توان طـراحي و پياده‌سـازي سيستم‌هاي بـزرگ و پيچـيده را مشاهده نمود. بر اين اساس مطالعه اين کتاب، به عنوان مرجعي مهم در طراحي سيستم‌هاي حمل‌ونقل هوشمند ريلي، به فعالان متخصصان و دانشجويان حوزه صنعت راه‌آهن توصيه مي‌شود.

روش طراحی و بهینه سازی سیستم های حمل ونقل هوشمند ریلی

 

کتاب تئوری، روش طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی نوشته وانگ جو یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای متخصصان و دانشجویان صنعت راه آهن است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

 

بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی

 

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی تئوری، روش طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حمل ‌و نقل هوشمند ریلی یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. 

کتاب مشتمل بر ۶ فصل است که علاوه بر توجه به مفاهیم و محتوای سیستم‌های حمل و نقل هوشمند ریلی ساختار، وظایف و تعاملات درون این سیستم‌ها را نیز بررسی می‌کند، به نحوی که می‌توان طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های بزرگ و پیچیده را مشاهده کرد. 

 

 

 

روش طراحی و بهینه سازی سیستم های حمل ونقل هوشمند ریلی

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط