کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود | 174 صفحه | Pdf

کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود | 174 صفحه | Pdf

 

کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود | 174 صفحه | Pdf

کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود | 174 صفحه | Pdf

 

      فن المان محدود ، بعنوان اصلي ترين ابزار مهندسان محاسب ، بسيار پذيرفته شده است. از اوائل دهة 1980 ، مهندسان محاسب نرم افزار هاي المان محدود را در حل بسياري از مسائل مهندسي ، از تحليل مسائل نسبتا سادة كشسان گرفته تا تغيير شكل هاي غير خطي ساختارهاي زيستي و شبيه سازي شكست ، بصورتي وسيع مورد استفاده قرار داده اند.

تطابق پذيري و ارزان بودن نرم افزارهاي المان محدود موجب رواج و محبوبيت بسيار آن گرديده است. استفاده از نرم افزارهاي المان محدود ، بسيار آسان بوده و اجراي آن نسبتا ساده مي باشد ، بطوريكه حتي نيازمند آموزش نبوده و يا به آموزش بسيار كمي نيازمند است. متاسفانه همين امر موجب شده تا نرم افزار المان محدود ، توسط بسياري از محاسبان كه آشنا يي لازم با مفاهيم اساسي تئوري المان محدود را ندارند ، مورد استفاده قرارگيرد.

معرفی کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود

کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود اثر محمدعلی حاجی‌موسوی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه سمنان برای دانشجویان و پژوهشگران رشته مکانیک و ریاضیات است.

انتشارات دانشگاه سمنان با بهره گیری از حدود ۵۰۰ نفر هیات علمی در دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی مختلف خود مفتخر به تالیف و ترجمه بیش از ۱۰۰۰۰۰ صفحه محتوای آموزشی در بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب چاپی بوده و در تولید و توسعه هرچه بیشتر علوم و فنون نوین در ایران عزیز تلاش می‌نماید.

بیش از ۵ عنوان از کتاب‌های اساتید هیات علمی این دانشگاه به چاپ سوم رسیده و بیش از ۳۰ عنوان نیز چاپ دوم خود را پشت سر گذاشته‌اند و به عنوان مراجع علمی و آموزشی در دانشگاه‌های کشور مورد استفاده علم آموزان قرار گرفته‌اند.

 

معرفی کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود

معرفی کتاب راهنمای مقدماتی تحلیل به روش المان محدود

دانلود و خرید کتاب‌های محمدعلی حاجی موسی

 

این انتشارات در راستای ترویج علم و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی موفق به چاپ بیش از ۲۰ عنوان کتاب در زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی شده و تلاش‌ها در راستای صادرات علمی همچنان ادامه داشته و خواهد داشت.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه سمنان همگی ویژگی‌های برجسته‌ای همچون تالیف و ترجمه توسط کادر علمی مجرب و بنام، همکاری با مولفین و مترجمین غیر دانشگاهی، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت چاپ و رعایت اصول و استانداردهای نگارشی و ادبی هستند.

 

خوردگی در سطح داخلی خط لوله با گرید $r‌m{x52}$، به کمک روش‌های استاندارد تخمین استحکام خطوط لوله خورده شده و اجزای محدود، بررسی و نتایج پژوهش همراه با نتایج آزمایشگاهی بررسی شده و با در نظر گرفتن پدیده‌ی خستگی ناشی از تغییرات فشار کاری، رشد ترک ناشی از خستگی و خوردگی به‌صورت هم‌زمان از روش‌های تحلیلی و اجزای محدود توسعه‌یافته مورد مطالعه قرار گرفت.
تأثیر عوامل مختلف در ایجاد و رشد ترک ناشی از خستگی به کمک تحلیل اجزای محدود توسعه‌یافته نیز بررسی شده است. مشخص شد که روش سطح موثر با بیشینه‌ی ۳٫۸۳٪ خطا نسبت به اجزای محدود، تطابق خوبی با نتایج اجزای محدود و روش آزمایشگاهی دارد. ضرایب تنش مود اول روش تحلیلی با خطای ۰٫۴۳٪ نسبت به اجزای محدود توسعه یافته نشان از تطابق خوب نتایج روش های تحلیلی و اجزای محدود توسعه یافته در زمینه‌ی رشد ترک خستگی دارد

 

راهنماي مقدماتي تحليل به روش المان محد‌ود

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط