سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

بهترین ترجمه آناتومی گری 2020

بهترین ترجمه آناتومی گری 2020

آناتومی گری برای دانشجویان 2020 ویرایش 4

دانلود کتاب آناتومی گری تنه جلد اول 2020 ترجمه فارسی pdf با 534 صفحه کامل

دانلود رایگان کتاب آناتومی گری 2020 برای دانشجویان ویرایش 4 (Gray’s Anatomy for Students) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف). این کتاب آناتومی در 1234 صفحه نوشته شده است و شامل آناتومی تنه، سر و گردن و اندام می باشد و شناخته شده ترین کتاب در این زمینه است. آناتومی گری یکی از بهترین کتاب های آموزش آناتومی برای دانشجویان علوم پزشکی می باشد که توسط انتشارات الزویر به چاپ رسیده. اکنون نسخه 2020 آن که آخرین و کامل ترین نسخه این کتاب است به رایگان برای دانلود قرار داده شده است.

معرفی کتاب آناتومی گری برای دانشجویان ویرایش 4

آناتومی به معنای مطالعه ساختار های بدن انسان بصورت ماکروسکوپی و میکروسکوپی است که البته اصطلاح آناتومی بیشتر برای توصیف ساختار های ماکروسکوپی (ساختار هایی که مطالعه آن ها نیازی به میکروسکوپ ندارد) استفاده می شود و اصطلاح بافت شناسی برای مطالعه ساختار میکروسکوپی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تاکنون کتاب های آناتومی زیادی برای دانشجویان پزشکی نوشته شده اند. کتاب آناتومی گری برای دانشجویان یکی از معروف ترین کتاب ها در این زمینه است که بسیاری از دانشجویان پزشکی در سراسر دنیا از آن برای مطالعه دقیق آناتومی بدن انسان استفاده می کنند. خوشبختانه هر چهار بخش اصلی آناتومی یعنی سر و گردن، تنه ، اندام و نوروآناتومی (آناتومی اعصاب) در این کتاب وجود دارند.

 

تاکنون 4 ویرایش از این کتاب منتشر شده که ویرایش 4، آخرین نسخه و برای سال 2020 می باشد. وجود تصاویر کاملا رنگی و جدید و با کیفیت بالا همراه با متنی روان و قابل فهم از جمله مهم ترین ویژگی های کتاب آناتومی گری است.

مطلب مرتبط :  رژیم درمانی چیست؟ (مزایای رژیم درمانی)

مرور سریع آناتومی تنه

بخش های کتاب آناتومی گری برای دانشجویان 2020 ویرایش 4

این کتاب در 5 بخش اصلی نوشته شده است. این بخش ها شامل بدن انسان که بطور کلی به توضیحاتی پیرامون آناتومی بدن انسان، تشریح مفهوم و صفحات آناتومیک و نیز انواع روش های تصویر برداری از بدن پرداخته است.

سپس در ادامه به سراغ آناتومی تنه رفته و قفسه سینه، شکم و لگن را از استخوان ها تا بافت نرم، عروق و اعصاب مورد بررسی قرار داده است.

پس از آناتومی تنه، نوبت به آناتومی اندام های فوقانی و تحتانی می رسد و استخوان ها، عضلات، عروق و اعصاب هر یکی از 4 اندام اصلی بدن را به طور کامل تشریح کرده است.

در نهایت به سراغ آناتومی سر و گردن می رود که از سخت ترین بخش های کتاب است و تمامی عروق، اعصاب، استخوان ها و عضلات سر و گردن مورد بررسی و تشریح قرار می گیرند.

همچنین در انتهای کتاب، نوروآناتومی گری نیز اضافه شده و دستگاه عصبی مرکزی شامل مغز، ساقه مغز، مخچه و نخاع به تفصیل بررسی می شوند.

در مجموع می توان گفت که کتاب آناتومی گری برای دانشجویان در کنار کتاب آناتومی اسنل از بهترین کتاب ها برای آموزش آناتومی به دانشجویان علوم پزشکی محسوب می شود و هر دو این کتاب ها بصورت کاملا رایگان برای دانلود قرار داده شده است.

The best smart home devices 2023

 

دانلود از اینجا :

 

بهترین ترجمه آناتومی گری 2020

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

آشنایی با انواع تجهیزات توانبخشی

آشنایی با انواع تجهیزات توانبخشی اگر تا به حال برای تناسب اندام در باشگاه تمرین کرده باشید، با برخی از انواع تجهیزات توانبخشی …

ادامه توضیحات

علوم اعصاب چیست | ابزارهای سنجشی علوم اعصاب شناختی

علوم اعصاب چیست

علوم اعصاب چیست | ابزارهای سنجشی علوم اعصاب شناختی علوم اعصاب یا نوروساینس (به انگلیسی: Neuroscience) دانش مطالعهٔ دستگاه یا سامانه عصبی و زیرشاخه‌ای چندرشته‌ای از زیست‌شناسی است که با …

ادامه توضیحات

مقاله ای جامع درباره رشته پزشکی عمومی | 1401

مقاله ای جامع درباره رشته پزشکی عمومی | 1401

مقاله ای جامع درباره رشته پزشکی عمومی | 1401 رشته پزشکی یک دوره هفت ساله و متشکل از چهار مقطع علوم پایه؛ فیزیوپاتولوژی؛ …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...