دانلود کتاب اختلال های یادگیری | pdf رنگی

دانلود کتاب اختلال های یادگیری | pdf رنگی

کتاب اختلال های یادگیری دکتر حمید علیزاده

کتاب اختلال های یادگیری دکتر حمید علیزاده

کتاب اختلال های یادگیری دکتر حمید علیزاده

 

فهرست مطالب کتاب اختلال های یادگیری دکتر حمید علیزاده:

 

فصل اول: مفاهیم پایه افراد با ناتوانی های یادگیری چگونه افرادی هستند؟ چرا درک ناتوانی های یادگیری مهم است؟ چرا موضوع ناتوانی های یادگیری بحث برانگیز است؟

فصل دوم: علل ناتوانی های یادگیری علل ناتوانی های یادگیری چه چیزهایی هستند؟ مغز چگونه عمل می کند؟ چگونه می توان به بدکارکردی عصب شناختی پی برد؟

فصل سوم: واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه چه قوانینی بر ارایه آموزش ویژه حاکم هستند؟ آموزش ویژه چگونه تعریف می شود؟ فرایند سنتی تشخیص واجد شرایط بودن و …

 

فصل پانزدهم: شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس های آموزش عمومی شرایط قانونی جاگماری چیست؟ درمورد جاگماری و نوع آموزش چگونه تصمیم گیری می شود؟ نظارت بر پیشرفت دانش آموز

دانلود کتاب اختلال های یادگیری | pdf رنگی

دانلود کتاب اختلال های یادگیری | pdf رنگی

درباره کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس موثر)
«علل ناتوانی های یادگیری» و «واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه» دو بخش دیگر از این کتاب است که در آن نویسنده به تاریخچه ناتوانی در یادگیری، مسایل عصبی در این نوع از ناتوانی و نیز موضوعاتی مانند قوانین حاکم در آموزش و برنامه های آموزش انفرادی پرداخته و در اختیار مخاطبان قرار داده است.مولف، در ادامه تالیف این کتاب ، «والدین و خانواده های دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری» را در کنار«پیشگیری و مداخله در اوایل کودکی» گنجانده است، و در آن ها به والدین توصیه می کند تا دیدگاه های خود رانسبت به متخصصان تغییر بدهند.
در بخشی از کتاب اختلال های یادگیری (مبانی، ویژگی ها و تدریس موثر) می خوانیم
تقریبا هر کسی ناتوانی‌های یادگیری را به معنی غیررسمی آن می‌شناسد، بنابراین لازم است تا دانش آموزان با ناتوانی‌های یادگیری، معلمان، مدیران مدارس، والدین، آسیب‌شناسان گفتار، روان شناسان، پزشکان و غیره، اصطلاح ناتوانی‌های یادگیری را به شیوه‌ای رسمی‌تر بشناسند. آن‌ها باید بدانند که ناتوانی یادگیری یکی از مقوله‌های مستقل آموزش و پرورش ویژه است که براساس قوانین ایالتی و فدرالی ایالات متحده و قوانین مشابه در کشورهای دیگر، جایگاه قانونی دارد و تحقیقات بی‌شماری درباره آن انجام گرفته است. آن‌ها باید درباره ویژگی‌های افراد با ناتوانی‌های یادگیری، علل ناتوانی‌های یادگیری، چگونگی ارزیابی ناتوانی‌های یادگیری، روش‌های آموزشی برای درمان ناتوان یهای یادگیری و پیامدهای دراز مدت در مورد افراد با ناتوانی‌های یادگیری اطلاعات داشته باشند.ناتوانی‌های یادگیری یکی از انواع ویژگی‌های متفاوت افراد در جامعه معاصر است. تفاوت‌های دیگر عبارتند از تیزهوشی، فلج مغزی، مهارت در ورزش، مشکلات رفتاری یا هیجانی، توانایی موسیقیایی، عقب ماندگی ذهنی، ناشنوایی، استعداد هنری، نابینایی و… (هالان و کافمن، ۲۰۰۳)

 

کتاب اختلالات یادگیری pdf

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط