کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

                    کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

                          کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

                 کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

ترجمه : مریم رزاقی

 

کتاب دوازده ستون موفقیت

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران  به شما الهام می بخشد تا زندگی خود را یک مرحله به جلو و فراتر از آن ببرید.

جیم ران و کریس وایدنر به شما می آموزند: چطور به دنبال موفقیت باشید، ستون های اصلی آن را پیدا کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

 نویسنده در این کتاب با مطالبی جالب و خواندنی، مهم‌ترین نکات موفقیت و راه‌های رسیدن به آن‌ها را به ما معرفی می‌کند. این کتاب یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر جهان است.

از همان اول با خاطرات و داستان‌های واقعی سروکار داریم که بدون اشاره‌ی مستقیم نویسنده می‌تواند پیامش را به مخاطب منتقل کند.

این سبک نوشتن توانسته کتاب را از فضای خشک و کسالت‌بار کتاب‌های مشابه دور کند و حال و هوای جذاب و پرکششی به آن بدهد.

این کتاب ابتدا ممکن است شما را سر شوق بیاورد، یا از این که تاکنون دست روی دست گذاشته بودید و از این چیزها خبر نداشتید، احساس سرخوردگی و ناراحتی کنید.

 

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

 

 

خلاصه کتاب

در کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران ما با داستانی کوتاه و قابل فهم در مورد شخصی به نام میشل جونز روبرو هستیم که فکر می کند زندگی اش به پایانی مرگ بار نزدیک می شود.

جونز در داستان با پیرمردی متفکر به نام چارلی آشنا می شود . چارلی از دوازده ستون موفقیت با جونز صحیت می کند.

  1. ستون اول بیان می کند برای دستیابی به موفقیت بایستی سطح شخصی خود را به فراتر از چیزی که هستید ارتقاء دهید.
  2. در این ستون لازمه موفقیت را سلامت در تمام ابعاد جسمی، روحی و معنوی بیان میکند.
  3. بزرگترین موهبتی که خداوند به ما داده، دیگران انسان ها هستند روابط ممکن است سخت باشد اما مایه لذت زندگی است. روابط نشان دهنده ی برترین زیبایی های زندگی است همانطور که ممکن است نشان دهنده ی پست ترین شکنجه های زندگی نیز باشد. بستگی دارد که تو از آنها چه بسازی.
  4. مهمترین دلیل تعیین هدف این است که باعث می شود به آنها دست پیدا کنی. شما باید فکرتان را بنویسید و نوشتن افکار آنها را به واقعیت تبدیل می کند.
  5. دو نوع رنج برای تمام انسان ها وجود دارد : رنج نظم و تربیت یا رنج حسرت. تفاوتشان در این است که سنگینی نظم و ترتیب کم است اما بار حسرت می تواند بسیار کمر شکن باشد.
  6. برای تحقق اهدافت همیشه با بهترین ها نشست و برخواست کن. برای خلق بهترین ها دو راه وجود دارد: 1.اینکه خودت بهترین باشی 2.اینکه با بهترین ها نشست و برخواست کنی. چرا که کمال همنشین تاثیری شگرف در نتایج فعالیت های ما دارد.
  7. تحصیلات آکادمیک در کسب روزی به تو کمک می کند و آموزه های شخصی در کسب خوشبختی! یادگیری یعنی ایجاد تغییر نسبتا پایدار در توان رفتاری فرد. برای دستیابی به موفقیت باید یادگیری را تبدیل به عادت کنیم.
  8. در همه زندگی با مردم باش نه در تنهایی. وقتی نیاز به موفقیت داری عموما وابسته به کار با دیگر افراد هستی به همین دلیل باید آنها را تحت تاثیر قرار دهی.
  9. این ستون مربوط به پول است،پولی که نمیتواند ضامن خوشبختی ات باشد اما نبودنش حتما باعث بدبختی میشود. مهم پولدار شدن نیست مهم این است که برای پولدار شدن باید به چطور آدمی تبدیل شوی. و آنچه که تبدیل به آن میشوی مستقیما روی آنچه بدست میاوری تاثیر میگذارد.
  10. ارتباط، کارکردن دو یا چند نفر با یکدیگر برای یافتن نقاط مشترک و تفاهم است و وقتی به این زمینه مشترک یا تفاهم رسیدند، آنها قدرت شگرفی در کنار همدیگر خواهند داشت.
  11. برای رهبری دیگران باید کمک کنی که آنها، افکار ، باور ها و اعمالشان را در مسیر بهتر شدن تغییر دهند.تفاوت رهبر با مدیر آنجاست که مدیر کمک میکند کارمندان خودشان را همانطور که هستند ببینند ولی رهبر به افراد کمک میکند خودشان را بهتر از چیزی که هستند ببینند.
  12. بزرگترین شگفتی زندگی این است که در یک چشم برهم زدن میگذرد. تو نمیتوانی مدت عمر خود را انتخاب کنی اما میتوانی درست زندگی کردن را انتخاب کنی. طوری زندگی کن که مثالی از زندگی استثنایی باشی.

 

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

بخشی از متن کتاب

مایکل: باید دوستانم را ترک کنم؟ چارلی: نه نگفتم ترک کن، اما وقتی از خودت می پرسی نقش دوستانت در پیشرفت چسیت؟

آیا در پیشرفت تو تأثیر مثبت دارند یا نه؟

متوجه می شوی که اصلا نمیتوانی روی آن ها حساب کنی، چون هیچ مهارتی ندارند تا در رسیدن به اهدافت تو را کمک کنند.

آنها وقت تو را محدود به خود می کنند و مانع رشدت خواهند شد.

با وجود آنها رویاهایی که برای خود و خانواده ات داری چه موقع محقق می شود؟

مایکل: به نظر شما دوستانم مانع پیشرفت من می شوند؟ چارلی: با هم دوباره مرور کنیم. سوالی که قبلا پرسیدی این بود، آیا دوستانم بر من تأثیر می گذارند؟

و دقیق تر اینکه آنها من را به کجا می رسانند؟ اوقاتی که با هم هستید برای چه کارهایی صرف می شود؟

شبهای جمعه با هم نوشیدنی می خورید و درباره خود، رئیس و اینکه از شغل تان متنفرید صحبت می کنید، احساس درماندگی می کنید، اینها چه تأثیری روی شما دارند؟

وقتی از پیش آنها برمی گردی انگیزه ات برای کار بیشتر می شود و می خواهی بیشتر از قبل کار کنی؟ دنبال هدفهایت هستی؟ ممکن است امواج منفی گرفته و هر روز را بدون انرژی و نارضایتی از کار و حقوق خود به اداره می روی.

این امواج منفی را تا زمانی که با آنها هستی خواهی داشت و تلنگری است که تو را از هدف اصلی کم کم دور می کند و به سمت رفتارهای مخربی می کشاند.

مایکل این موضوع خیلی مهم است. همه ما دوستان خوبی داریم اما نباید اجازه دهیم تا رفتار آنها اثرات منفی بر ما بگذارد.

در اینجا ما تصمیم می گیریم که خود را در مقابل این تأثيرات اشتباه حفظ کنیم یا نه. مایکل به چارلی خیره شده غرق در افکارش بود. چارلی: متوجه منظور من شدی مایكل؟

مایکل: بله، من تا کنون از این زاویه نگاه نکرده بودم که دوستانم چه تأثیراتی بر خودم و زندگی ام میتوانند داشته باشند. چارلی: مایکل خیلی از افراد مثل تو بوده و اصلا به این فکر نمی کنند.

ناراحت نشو. اما همین سوالات ساده میتوانند تأثیر زیادی بر زندگی ات داشته باشند.

آقای دیویس قانون دیگری برای افرادی که تصمیم گرفته اند روابطشان را اصلاح کنند دارد، او می گوید: روابط تو تعیین کننده یک گام نزدیک تر شدن به هدف یا دورتر شدن از آن است.

موقعیت ها می توانند تأثیر مثبت، منفی و یا خنثی داشته باشند.

کسی که می خواهد موفق باشد باید روابطش را بررسی کند تا ببیند چه رابطه ای را شروع کند و چگونه می تواند به آن برسد. مایکل پرسید تو چطور این کار را انجام میدهی؟

چارلی: خیلی ساده. با هر کسی که آشنا می شوم او را در یکی از این دسته بندی ها قرار میدهم: قطع ارتباط، رابطه محدود و رابطه بلند مدت…

 

 

 

کتاب 12 ستون موفقیت | جیم ران

 

 

 

نقد کتاب دوازده ستون موفقیت

تمرین‌ها و راهکارهای کتاب دوازده ستون موفقیت برای شروع تغییر در زندگی ما طراحی شده‌اند.

پس نمی‌توانیم فقط مطالب را بخوانیم و آن‌ها را در ذهنمان جمع کنیم. بهترین روش برای خواندن این کتاب این است که فصل‌های کتاب را باحوصله بخوانیم و تمرین‌هایی که در آن گفته شده را در زندگی اجرا کنیم.

بعد از مدتی می‌بینیم که کیفیت زندگی خودمان چقدر تغییر کرده است.

این کتاب فرای سن‌وسال، جنسیت و مرزهای جغرافیایی نوشته شده است. از صاحبان کسب و کارهای بزرگ تا پدر و مادرهایی که می‌خواهند فرزندان بهتری تربیت کنند، همه مخاطبان این کتاب هستند.

این کتاب برای کسانی است که به دنبال تعریف جدید و ساده‌ای از موفقیت هستند، آن‌ها می‌توانند در این کتاب چیزهایی یاد بگیرند که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

جیم ران و کریس وایدنر که هر دو از مشاهیر برجسته‌ی آموزش موفقیت و رشد فردی به‌ شمار می‌روند، در کتاب دوازده ستون موفقیت راه های رسیدن به موفقیت را در قالب داستانی جذاب و خواندنی به شما می‌آموزند.

به‌ طور حتم با مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند، با اصول موفقیت و خوشبختی آشنا خواهید شد.

 

مطالب مرتبط:

نترس دختر غوغا به پا کن | 20 میشم

پاکسازی درون به صورت مقدماتی و پیشرفته | 6 گیگ و کاملا تصویری

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید | Pdf

 

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط