فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت

 

 

 

فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت

              فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت

 

 

 

فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت

شامل 24 صفحه و هر صفحه  6 اسلاید فلش کارتی 

 

آزمون تافل چیست؟

فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت بیان دارد اگر به دنبال ادامه تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی در یک کشور انگلیسی‌زبان هستید، ممکن است به مدرک تافل نیاز داشته باشید. 

تافل یا TOEFL سرواژه ساخته شده از عبارت  Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه است.

 در طول امتحان تافل توانایی استفاده از زبان انگلیسی توسط افراد به شکل چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش‌دادن، و نیز صحبت‌کردن سنجیده می­شود.

این چهار مهارت همگی توانایی‌هایی هستند که شما باید آن‌ها را تقویت کنید تا بتوانید امتحان تافل را بگذرانید و مدرک لازم  برای حضور در محیط‌های آکادمیک و کاری را به دست آورید.

این مقاله که توسط مؤسسه تخصصی زبان کوییک گردآوری شده است را به طور کامل دنبال کنید تا با تمامی جزئیات مربوط به آزمون تافل آشنا شوید و پاسخ سؤالات خود را دربارهٔ این آزمون بیابید.

تافل یک آزمون استاندارد است که مهارت‌های شما در زبان انگلیسی و استفاده از آن در محیط دانشگاهی را اندازه‌گیری می‌کند. بنابراین، اغلب از نمرات تافل در مراحل پذیرش دانشگاه استفاده می‌شود.

با این حال، این آزمون برای اهداف دیگری چون درخواست ویزای دانشجویی یا گذراندن دوره‌های کوتاه مدت نیز مفید است.

دونوع آزمون تافل وجود دارد که می‌توانیددر آن‌ها شرکت کنید: آزمون TOEFL IBT که‌به صورت‌ آنلاین برگزار می‌شودو آزمون PBT TOEFL که با استفاده از کاغذ و قلم انجام می‌شود.

آزمون کاغذی فقط در مناطقی‌ صورت می‌گیرد که امتحان از طریق اینترنت امکان‌پذیر نیست.

امتحان تقریباً 2 ساعت طول می‌کشد و از چهار بخش گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تشکیل شده است.

 

چه کسانی باید در آزمون تافل شرکت کنند؟

براساس فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت بیان دارد اگر به دنبال ادامه تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی در یک کشور انگلیسی‌زبان هستید، ممکن است به مدرک تافل نیاز داشته باشید. 

امتحان تافل توسط ETS، سرویس امتحانی آمریکا در دانشگاه پرینستون، توسعه‌یافته است. آزمون تافل در سال 1964 معرفی شد و از آن زمان  تاکنون  توسط بیش از 27 میلیون نفر در سراسر جهان انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که توانایی کاربرد زبان انگلیسی توسط آن ها به اندازه کافی است.

این آزمون اغلب توسط دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند و داوطلبان بورسیه تحصیلی، همراه با دانشجویان و افرادی که برای ویزا درخواست می کنند و زبان آموزان انگلیسی که پیشرفت زبان انگلیسی خود را پیگیری می کنند، انجام می شود.

البته باید  به الزامات دوره های دانشگاهی توجه داشته باشید، زیرا در آنجا ذکر می شود که آیا شما باید تافل را بگذرانید یا خیر و حداقل نمره لازم برای درخواست برای دوره مورد نظر شما چقدر است.

 

اعتبار مدرک تافل چقدر است؟

در فلش کارت لغات تافل | 345 کیلوبایت میخوانیم بسیاری از مؤسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی در بیش از 150 کشور، هنگام بررسی درخواست برای موقعیت ها یا دوره های خاص تحصیلی و کاری، نمرات تافل را می پذیرند.

به عنوان یک شرط پذیرش، ممکن است متوجه شوید که برخی از دوره ها به حداقل نمره تافل نیاز دارند.

در نتیجه شما مجبور می­شوید در آزمون تافل شرکت کنیدو نمره­ ای که در آزمون تافل خود دریافت می کنید فقط برای دو سال معتبر خواهد بود، پس از گذشت این دو سال دیگر هیچ اعتباری ندارد، بنابراین اگر به دنبال درخواست برای تحصیل در خارج از این زمان هستید، باید دوباره در آزمون شرکت کنید.

 

مطالب مرتبط :

راهنمای خودخوان برای تافل | 20 میشم

 

 

 

 

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط