طراحی سیستم پارکینگ هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در شهر هوشمند

طراحی سیستم پارکینگ هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در شهر هوشمند

 

در سال های اخیر، الگوی گسترده ای از تعداد زیادی از افراد در حال حرکت به سوی زندگی شهری وجود داشته است. در سال 2030 مشخص شده است که بیش از 60 درصد جمعیت ساکن در محیط شهری زندگی خواهند کرد. برخی از سیستم هایی که می توانند با چالش های مرتبط با افزایش جمعیت روبرو شوند، به توسعه شهر هوشمند کمک خواهند کرد؛ یکی از مسائل واقعی که در حال حاضر در جامعه پرجمعیت حاضر است، یافتن مکان های پارکینگ در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها ، مراکز خرید اداری، راهروهای فیلم، دادگاه ها، مدارس و دانشگاه ها.

 

آمارها نشان می دهد که تقریبا 20 درصد از کل فرسایش در شهر ناشی از رانندگان ناامید کننده در اطراف میدان به دنبال نقاط پارکینگ است. برای این که تحقیقات ما در تلاش برای حل این مسئله با طراحی یک سیستم پارکینگ هوشمند مبتنی بر IOT است که به رانندگان اجازه می دهد پارکینگ های خالی در پارکینگ عمومی را با استفاده از تلفن هوشمند خود برای دسترسی به نزدیکترین پارک برای مقصد خود، پیدا کنید. هدف از تحقیقات ما این است:

 

– کاهش تراکم، کاهش مصرف سوخت خودرو به علت پیدا کردن موقعیت خالی، و این باعث می شود (به دست آوردن پول و زمان به دست آوردن) همچنین کاهش درصد آلودگی هوا ناشی از دی اکسید کربن با اگزوز خودرو، و این منجر به کاهش آلودگی هوا ما موفق به ساخت این پروژه به بخشی از اولین در نرم افزار تکرار بسته سیسکو در شبیه سازی کار ما موفقیت برای ساخت زیرساخت های کامل اینترنت و ارتباطی به سیستم پارکینگ که توانایی مانیتور و کنترل پارک به صورت بی سیم در زمان واقعی از هر دستگاه در شبکه، در بخش دوم این کار ما این پروژه را اجرا کرده ایم و یک نمونه اولیه از میکروکنترلر با سنسور اولتراسونیک با ماژول Wi-Fi استفاده کردیم پس از اتصال همه اجزای سازنده و اتصال آن، ما به سرور ابر متصل شده ایم که توانایی برخورد با میکروکنترلر را دارند و اطلاعات سنسور را به برنامه تلفن همراه ارسال می کنند تا کاربر بتواند واقعی را کنترل کند وضعیت زمان پارک از هر نقطه در جهان و با این هدف ما به دست ما رسید.

20books.ir

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط