دانلود pdf میکروب شناسی مورای | 386 صفحه رنگی

دانلود pdf میکروب شناسی مورای | 386 صفحه رنگی

 

دانلود pdf میکروب شناسی مورای 386 صفحه رنگی

دانلود pdf میکروب شناسی مورای 386 صفحه رنگی

دانش ما در مورد میکروب شناسی و ایمونولوژی به طور مداوم در حال رشد است ، و با ایجاد یک پایه خوب درک در آغاز ، درک پیشرفت های آینده بسیار آسان تر خواهد بود.
میکروب شناسی پزشکی می تواند یک زمینه گیج کننده برای تازه کار باشد. هنگام یادگیری میکروب شناسی با سوالات زیادی روبرو هستیم: چگونه همه اسامی را یاد بگیرم؟ کدام عوامل عفونی باعث بروز کدام بیماری ها می شوند؟ چرا؟ چه زمانی؟ چه کسی در معرض خطر است؟ آیا درمانی وجود دارد؟ با این حال ، همه این نگرانی ها را می توان به یک سوال اساسی تقلیل داد: چه اطلاعاتی لازم است بدانم که به من کمک کند نحوه تشخیص و درمان بیمار آلوده را درک کنم؟

میکروب شناسی مورای 2020

مطمئناً ، نظریه های زیادی درباره آنچه دانشجو باید بداند و نحوه آموزش آن وجود دارد ، گفته می شود که بسیاری از کتب درسی میکروبیولوژی که در سالهای اخیر به کتابفروشی ها سرازیر شده اند را تأیید می کند. اگرچه ما ادعا نمی کنیم که یک روش صحیح در آموزش میکروبیولوژی پزشکی داریم (در واقع هیچ رویکرد کاملی در زمینه آموزش پزشکی وجود ندارد) ، ما تجدیدنظر در این کتاب در زمینه تجربیات خود را که از طریق سالها تدریس به دانشجویان پزشکی ، مقیم و همرزمان بیماری های عفونی ، و همچنین در کار اختصاص داده شده به هشت نسخه قبلی.

ما سعی کرده ایم مفاهیم اساسی میکروبیولوژی پزشکی را به روشنی و مختصر به شکلی ارائه دهیم که به روش های مختلفی به کمک زبان آموزان بپردازد. متن به روشی ساده همراه با امیدواری ، توضیحات پیچیده مفاهیم دشوار نوشته شده است. در این نسخه ، ما خود را به چالش کشیدیم تا تجربه یادگیری را بیش از پیش بهبود دهیم. ما از فناوری جدید در StudentConsult.com (نسخه الکترونیکی) برای افزایش دسترسی به مطالب استفاده می کنیم.

pdf میکروب شناسی مورای 2020

در نسخه قبلی ، خلاصه فصل و کمک آموزشی را در ابتدای هر یک از فصل های میکروب اضافه کردیم ، و در نسخه الکترونیکی این موارد به بخشهای مناسب در فصل وارد شده اند. در نسخه الکترونیکی ویرایش نهم ، ما یک فصل بیماری عفونی اضافه کردیم که میکروب ها را بر اساس سیستم ارگان ها و بیماری های دارای پیوندهای پیوندی به فصل مناسب متن اضافه می کند. این دسترسی به میکروب ها را در برنامه های درسی مبتنی بر سیستم ارگان یا بیماری / مورد تسهیل می کند.

همانند نسخه های قبلی ، ارقام جدید و پیشرفته ای برای کمک به یادگیری وجود دارد. جزئیات به جای جدول طولانی ، در قالب جدول خلاصه می شوند و تصاویر زیبایی برای زبان آموز وجود دارد. موارد بالینی ارتباطی را ایجاد می کند که واقعیت را در علوم پایه قرار می دهد. نکات مهم در جعبه ها برای کمک به دانشجویان ، به ویژه در بررسی آنها ، تأکید شده است و سوالات مطالعه ، از جمله موارد بالینی ، جنبه های مربوط به هر فصل را نشان می دهد. هر بخش (باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها ، انگل ها) با یک فصل شروع می شود که خلاصه ای از بیماری های میکروبی است ، و این همچنین مواد مروری را فراهم می کند.

میکروب شناسی مورای 2020

درک ما از میکروب شناسی و ایمونولوژی با کشف های جدید و هیجان انگیز در همه زمینه ها به سرعت در حال گسترش است. ما از تجربه خود به عنوان نویسنده و معلم استفاده کردیم تا مهمترین اطلاعات و توضیحات را برای درج در این کتاب درسی انتخاب کنیم. هر فصل با دقت به روز شده و گسترش یافته است و شامل یافته های جدید و مرتبط با پزشکی است. در هر یک از این فصل ها ، ما سعی کرده ایم مطالبی را ارائه دهیم که معتقدیم به دانش آموز کمک می کند تا به آن علاقه مند شود و همچنین درک صحیحی از اهمیت میکروب ها و بیماری های آنها دارد.

با هر نسخه از میکروبیولوژی پزشکی ، ارائه خود را اصلاح و به روز می کنیم. در چاپ نهم تغییرات زیادی ایجاد شده است ، هم در نسخه چاپی و هم در نسخه الکترونیکی کتاب. این کتاب با مقدمه ای کلی در مورد میکروبیولوژی و فصول مربوط به میکروبیوم انسان و اپیدمیولوژی بیماری های عفونی آغاز می شود.

pdf میکروب شناسی مورای 2020

میکروبیوم انسان (یعنی جمعیت عادی موجودات که بدن ما را پر می کند) اکنون می تواند به عنوان یک سیستم ارگان دیگر با 10 برابر سلول های انسانی در نظر گرفته شود. این میکروبیوتا پاسخ ایمنی را آموزش می دهد ، به هضم غذا کمک می کند و از ما در برابر میکروب های مضر بیشتر محافظت می کند. فصل های اضافی در بخش مقدماتی ، تکنیک های استفاده شده توسط میکروب شناسان و ایمونولوژیست ها را معرفی می کند و به دنبال آن فصل هایی در مورد سیستم ایمنی عملکردی است.

تحولات اخیر در شناسایی سریع میکروبی برجسته شده است. سلولهای ایمنی و بافتها معرفی می شوند ، و به دنبال آن یک فصل تقویت شده در مورد ایمنی ذاتی و فصلهای به روز شده در مورد ایمنی مخصوص آنتی ژن ، ایمنی ضد میکروبی و واکسن ها ارائه می شود. هر یک از بخشهای مربوط به باکتریها ، ویروسها ، قارچها و انگلیها توسط فصلهای علوم پایه مربوطه و سپس یک فصل خلاصه که بیماریهای خاص میکروبی را برجسته می کند قبل از توضیح در مورد میکروبهای جداگانه ، “رژه اشکالات” معرفی شده است.

هر فصل در مورد میکروب های خاص با خلاصه ای (شامل کلمات ماشه ای) آغاز می شود ، که در قسمت مناسب فصل در نسخه الکترونیکی کلید می خورد. همانند نسخه های قبلی ، جعبه های خلاصه ، جداول ، عکس های بالینی و موارد اصلی بالینی وجود دارد. موارد بالینی شامل این موارد می شود زیرا ما معتقدیم دانش آموزان آنها را به خصوص جالب و آموزنده می دانند و آنها راهی بسیار کارآمد برای ارائه این موضوع پیچیده هستند.

 

دانلود pdf میکروب شناسی مورای 386 صفحه رنگی

دانلود pdf میکروب شناسی مورای 386 صفحه رنگی

pdf میکروب شناسی مورای 2020

هر فصل در “رژه اشکال” با سوالات مرتبط معرفی می شود تا دانش آموزان را به هیجان بیاورد و آنها را در هنگام جستجوی فصل جهت دهی کند. سرانجام ، دسترسی دانشجویان به وب سایت جدید Student Consult فراهم شده است که پیوندهایی به مواد مرجع اضافی ، عکسهای بالینی ، انیمیشن ها و پاسخ به سوالات مقدماتی و خلاصه هر فصل را فراهم می کند. بسیاری از ارقام به صورت گام به گام برای تسهیل یادگیری ارائه شده است.

یک ویژگی بسیار مهم در وب سایت دسترسی به بیش از 200 سوال امتحان عملی است که به دانش آموزان کمک می کند تسلط خود را در مورد موضوع ارزیابی کنند و برای آزمون دوره و لیسانس خود آماده شوند. در اصل ، این نسخه متن قابل فهم ، جزئیات ، سوالات ، مثال ها و یک کتاب مروری را در یکجا ارائه می دهد.

دانلود pdf میکروب شناسی مورای

به همکاران آینده ما: دانشجویان

به نظر می رسد موفقیت در میکروب شناسی پزشکی به حفظ و حفظ بستگی دارد. به نظر می رسد میکروب شناسی فقط از حقایق بی شماری تشکیل شده باشد ، اما میکروب شناسی و ایمونولوژی نیز منطقی دارد. مانند یک کارآگاه پزشکی ، اولین قدم شناخت شرور خود است. میکروب ها جایگاهی در بدن ما ایجاد می کنند. برخی مفید هستند و به ما کمک می کنند تا غذای خود را هضم کرده و سیستم ایمنی بدن خود را آموزش دهیم ، در حالی که برخی دیگر ممکن است باعث بیماری شوند. توانایی آنها در ایجاد بیماری و بیماری که ممکن است نتیجه آن باشد ، به چگونگی تعامل میکروب با میزبان و واکنش های محافظتی ذاتی و ایمنی ناشی از آن بستگی دارد.

روش های زیادی برای دستیابی به یادگیری میکروبیولوژی و ایمونولوژی وجود دارد ، اما در نهایت هرچه با استفاده از چندین حس با ماده تعامل بیشتری داشته باشید ، حافظه را بهتر ساخته و یاد خواهید گرفت. یک رویکرد سرگرم کننده و م toثر برای یادگیری این است که مانند یک پزشک فکر کنید و هر میکروب و بیماری های آن را مانند اینکه در بیمار شما عفونت باشد ، درمان کنید. برای هر عفونت میکروبی یک بیمار ایجاد کنید و بیماران مختلف را مقایسه و مقایسه کنید.

میکروب شناسی مورای 2020

با نزدیک شدن به این مطالب ، نقش آفرینی کنید و هفت سوال اساسی را بپرسید: چه کسی؟ جایی که؟ چه زمانی؟ چرا؟ کدام؟ چی؟ و چطور؟ به عنوان مثال: چه کسی در معرض بیماری است؟ این ارگانیسم از کجا باعث عفونت می شود (هم محل بدن و هم منطقه جغرافیایی)؟ چه زمانی جداسازی این ارگانیسم مهم است؟ چرا این ارگانیسم قادر به ایجاد بیماری است؟ کدام گونه و جنس از نظر پزشکی مهم هستند؟ چه آزمایش های تشخیصی باید انجام شود؟ چگونه این عفونت کنترل می شود؟ هر ارگانیزمی که با آن روبرو می شود می تواند به طور سیستماتیک بررسی شود.

با کتاب درسی و مطالب جایزه ای آن آشنا شوید و نه تنها مطالب را یاد می گیرید بلکه در آینده یک کتاب مروری خواهید داشت. برای هر یک از میکروب ها ، سه تا پنج کلمه یا عبارت مرتبط با میکروب را بیاموزید – کلماتی که حافظه شما را تحریک می کنند (واژه های محرک ، ارائه شده در خلاصه فصل) و واقعیت های متنوع را در یک تصویر منطقی سازماندهی کنید. انجمن های جایگزین ایجاد کنید. به عنوان مثال ، این کتاب درسی ارگانیسم هایی را در ساختار طبقه بندی سیستماتیک (که اغلب “رژه اشکال” نامیده می شود ، ارائه می دهد که به نظر نویسندگان ساده ترین راه برای معرفی موجودات است).

pdf میکروب شناسی مورای 2020

از خاصیت خاصیت حدت (مثلا تولید سم) یا نوع بیماری (به عنوان مثال ، مننژیت) استفاده کرده و ارگانیسم هایی را که دارای این خاصیت هستند لیست کنید. وانمود کنید که یک بیمار خیالی به عامل خاصی آلوده شده و سابقه پرونده را ایجاد کنید. تشخیص را برای بیمار خیالی خود و همچنین برای همکاران حرفه ای آینده خود توضیح دهید. به عبارت دیگر ، به سادگی سعی نکنید صفحه به صفحه واقعیت ها را بخاطر بسپارید. بلکه از تکنیک هایی استفاده کنید که ذهن شما را تحریک کرده و درک شما از حقایق ارائه شده در متن را به چالش می کشد و سرگرم کننده تر خواهد بود.

از فصل خلاصه در ابتدای هر بخش ارگانیسم برای بررسی و کمک به تصحیح تشخیص افتراقی خود استفاده کنید و ارگانیسم ها را در جعبه های منطقی طبقه بندی کنید. هیچ کتاب درسی به این بزرگی بدون کمک افراد زیادی موفق نخواهد بود. ما از این با ارزش قدردانی می کنیم کمک و پشتیبانی حرفه ای ارائه شده توسط کارمندان در الزویر ، به ویژه جرمی بووز ، جوآن اسکات و اندرو رایلی. ما همچنین می خواهیم از بسیاری از دانشجویان و همکاران حرفه ای که مشاوره و انتقاد سازنده خود را در طول توسعه این دوره نهم میکروبیولوژی پزشکی ارائه داده اند ، تشکر کنیم. .

پاتریک آر مورای ، PhD

Ken S. Rosenthal، PhD

Michael A. Pfaller، MD،

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط