جزوه حرکات اصلاحی دکتر مینونژاد | 548 صفحه | رنگی

جزوه حرکات اصلاحی دکتر مینونژاد | 548 صفحه | رنگی

جزوه حرکات اصلاحی دکتر مینونژاد 548 صفحه رنگی

جزوه حرکات اصلاحی دکتر مینونژاد 548 صفحه رنگی

جزوه کلاس کنکور دکتر مینونژاد

جزوه حرکات اصلاحی دکتر هومن مینونژاد

جزوه آسیب شناسی دکتر مینونژاد برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی تهیه و گرد آوری شده است. این جزوه با کیفیت بسیار عالی تست های آسیب شناسی ورزشی را توضیح می دهند که به گونه ای که تمامی دانشجویان می توانند از زبان ساده و قابل فهم آن بهره ببرند. جزوه آسیب شناسی ورزشی دکتر هومن مینونژاد بسیار کامل و جامع می باشد که با مطالعه آن اطلاعات ارزشمندی درباره ی تست های ورزشی به منظور آسیب شناسی حاصل می شود.

PDF جزوه آسیب شناسی دکتر هومن مینونژاد

 رشته آسیب شناسی ورزشی را می توان مجموعه ای از دانش های علمی دانست که در حوزه های مختلف آسیب شناسی، حرکت های مختلف اصلاحی، جلوگیری و بازتوانی مجدد آسیب های ورزشی، تربیت بدنی و حتی ورزش های معلولین به کار می رود. هدف از جزوه آسیب شناسی دکتر مینونژاد تربیت کردن افراد مشتاق و متخصص می باشد تا بتوانند با آموزش های مختلف موجود در این منبع و راهنمایی ها و مشاوره های لازم گام موثری را در بهبود سلامت جسمانی و روانی افراد جامعه و ارتقاء فعالیت های ورزشی بردارند. با این آموزش ها می توانند افرادی را که در زمینه های مختلف ورزشی و فعالیت های جسمانی ضعف دارند را به درجه ی بالایی از تندرستی برسانند.

دانلود رایگان جزوات ارشد تربیت بدنی

توانایی های که دانشجویان و علاقه مندان متخصص در این رشاه پس از مطالعه جزوه آسیب شناسی دکتر مینونژاد کسب می نمایند شامل توانایی های عمومی و توانایی های تخصصی و گرایش امدادگر ورزشی می باشد. از توانایی های عمومی نیز می توان به توانایی جهت برنامه ریزی کردن برای بهره مندی از یافته های علم آسیب شناسی می باشد. همچنین می توان به انجام پژوهش های مختلف در گرایش های تخصصی خویش و همکاری در سایر پروژه های موجود اشاره کرد.

خرید و دانلود جزوه و تست آسیب شناسی ورزشی دکتر مینونژاد

از توانایی های تخصصی مورد بحث در جزوه آسیب شناسی دکتر مینونژاد می توان به ارائه راه حل های مناسبی اشاره داشت که جهت جلوگیری از پیشرفت بیشتر ناهنجاری ها می باشد. همچنین توانایی برنامه ریزی کردن و پیشنهاد یک برنامه جهت انجام حرکات اصلاحی، که باید متناسب با سن هر یک از افراد در نظر گرفته شود، می باشد. انجام انواع خدمات مشاوره ای در رابطه با حرکت های اصلاحی در مکان های مختلف نظیر ادارات و مدرسه ها در حوزه توانایی های تخصصی جای می گیرد. همچنین متخصصان آسیب شناسی ورزشی با انجام تست های گوناگون وضعیت بدنی افراد را می سنجند.

 فهرست مطالب جزوه آسیب شناسی دکتر مینونژاد

در ادامه مطلب مباحثی را که در جزوه آسیب شناسی دکتر مینونژاد وجود دارند به صورت تیتر وار بیان می کنیم که هر یک از این موارد مفصلا در جزوه توضیح داده شده است.

-شکستگی ها

-انواع شکستگی ها

-علایم شکستگی ها

-درمان توسط پزشک

-ثبات در مفاصل

-تقسیم بندی آسیب های لیگامنت

-درمان پس از مرحله حاد

-در رفتگی

-آسیب های عضلانی

-انواع خون ریزی

-عوارض ناشیاز آسیب های عضلانی

-تاندون

-بورس

-بیماری های مفصلی

-انواع در رفتگی

-تشخیص رادیوگرافی

-آزمون ترس

-شبکه بازویی

-آسیب های عصبی

و غیره می باشد که این مطالب در 430 صفحه تهیه شده است و دانشجویان و علاقه مندان می توانند به مطالعه کامل این جزوه بپردازند.

جزوه کلاس کنکور دکتر مینونژاد

جزوه حرکات اصلاحی دکتر هومن مینونژاد

دانلود جزوه اسیب شناسی دکتر مینو نژاد

اسیب شناسی از جمله دروس تخصصی در رشته های مختلف دانشگاهی می شود. اگر درس اسیب شناسی جز دروسی می باشد که باید در  نقطع کارشناسی ید  مقاطع دیگر ان را مطدلعه نمایید پس باید در همان ابتدا به این فکر کنیدکه کدام کتاب یا جزوه برای مطالعه ی این درس مناسب تر می باشد. یکی از کتاب های مناسبی که برای درس اسیب شناسی وجود دارد جزوه اسیب شناسی دکتر مینو نژاد می باشد که در سایت کافه جزوه هم فایل پی دی اف این کتاب را دانلود نمایید. اساتد مختلفی نیز هستند که برای درس اسیب شناسی از جزوه و کتاب دکتر مینو نژاد می باشد.

اگر استاد مربوط به درس اسیب شناسی این کتاب نوشته ی دکتر مینو نژاد را به شما معرفی نمود لازم است که این کتاب را به صورت فایل پی دی اف یا به صورت چاپی تهیه نماید. نسخه پی دی اف این کتاب اسیب شناسی دکتر مینونژاد در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است که شما می توانید برای دانلود ان به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و تمامی مطالب و نکات بسیار مهم ذکر شده در ان را به صورت دقیق مطالعه نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه اسیب شناسی د‌کتر مینو نژاد

 برای درس اسیب شناسی نیز جزوه های مختلفی به صورت فایل پی دی اف بار گذاری شده است که یکی از ایتن جزوه ها جزوه اسیب شناسی دکتر مینو نژاد می باشد که برلی درس اسیب شناسی نیز کتاب یا جزوه ی بسیار مناسبی محسوب نی شود که مورد استفاده‌است.

 

جزوه کلاس کنکور دکتر مینونژاد

جزوه حرکات اصلاحی دکتر هومن مینونژاد

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط