دانلود کتاب راهنمای تصویری فریلنسری | 170 صفحه

دانلود کتاب راهنمای تصویری فریلنسری | 170 صفحه

دانلود کتاب راهنمای تصویری فریلنسری | 170 صفحه

دانلود کتاب راهنمای تصویری فریلنسری | 170 صفحه

کتاب راهنمای تصویری فریلنسری نوشته‌‎ی هیتر پری، منبعی ضروری برای هر خویش‌فرماست. کسانی که به صورت خویش‌فرما به کسب درآمد می‌پردازند، غالباً از حقوق دقیق خود، قوانین و مقررات کاری، نحوه‌ی احقاق حقوق ازدست‌رفته و مانند این مشکلات اطلاع دقیقی ندارند. نویسنده‌ی این کتاب تلاش کرده تا با روشن کردن چنین مسائلی، به فرهنگ‌سازی در زمینه‌ی فعالیت‌های فریلنسری کمک کند. فریلنسرها یا خویش‌فرمایان کسانی هستند که ساعت کاری را خودشان مشخص می‌کنند، قراردادهای کوتاه‌مدت می‌بندند، با مشتریان مختلفی کار می‌کنند و محل کارشان خانه، یا دفتری اجاره‌ای است. نویسندگان، عکاسان، طراحان، تصویرگران، و… همه می‌توانند فریلنسر باشند.

درباره کتاب راهنمای تصویری فریلنسری

راهنمای تصویری فریلنسری همان طور که از نامش پیداست کتابی مصور است که سعی دارد به جای تمرکز بر تعاریف در این حوزه بیشتر به دغدغه‌ها و مشکلات فریلنسری و راه‌های برون رفت از آن‌ها بپردازد. تا پیش از همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۱۹ کمتر کسی به فکر راه‌اندازی کسب‌وکارهای این چنینی به عنوان تنها منبع درآمد بود اما تغییر شرایط و ترویج دورکاری کمک شایانی به رشد کسب‌وکارهای حقیقی کرد و مفهوم فریلنسری را با تأکید بر مفهوم جهانی‌سازی گسترش داد. فریلنسرها می‌توانند عملاً به دور از محدودیت‌های جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی پا در عرصۀ بین‌المللی گذاشته و خدماتی را ارائه دهند. در ادبیات فریلنسری آنچه مهم است ارائۀ نتایج مطلوب و مدنظر کارفرمایان و پایبندی به شرایطی است که از قبل میان ۲ طرف توافق شده است.

 

این کتاب به‌درستی روی چالش‌های فریلنسری مانند مالیات، مدیریت حساب‌ها و بازنشستگی دست گذاشته و سعی دارد روش‌های مواجهه با آن‌ها را به زبانی ساده، البته در چارچوب قوانین و مقررات بریتانیا به تصویر بکشد؛ اما با این وجود باید توجه داشت که این مسائل از دغدغه‌های مشترک فریلنسرها در سراسر دنیا محسوب می‌شود. راهکارها و پیشنهادهایی که نویسنده کتاب به خوانندگان می‌دهد می‌تواند به رفع این معضلات برای فریلنسرها فارغ از مرزهای جغرافیایی کمک کند. این کتاب در ویرایش جدید خود (ویرایش دوم) مثال‌های دقیق‌تری را در خود جای داده است و همین‌طور آخرین تغییرات در قوانین و مقررات و الگوهای حوزۀ فریلنسری را انعکاس می‌دهد.

خواندن کتاب راهنمای تصویری فریلنسری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به فریلنسرشدن فکر می‌کنید اما تابه‌حال به‌خاطر چالش‌های پیش‌ رویتان پا عقب گذاشته‌اید؛ اگر فریلنسر هستید و معضلاتی که وجود دارد شما را کلافه کرده و دنبال راه‌حل هستید، یا اگر صرفاً در مورد فریلنسری و چالش‌هایش کنجکاو هستید، این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب راهنمای تصویری فریلنسری

«اواخر سال ۲۰۱۹ بعد از مکالمات متعددی که در مورد مشکلات خویش‌فرمایی در زمینه‌های هنری با همکاران فریلنسر خلاق‌مان داشتیم یک نظرسنجی عمومی برگزار کردیم تا نظر مردم در مورد چالش برانگیزترین نکته کار‌کردن در صنایع خلاق را متوجه شویم.

۸۵ درصد جوابهایی که دریافت کردیم، ماجراهای شوکه کننده ای از عدم پرداخت یا تأخیر در پرداخت از طرف مؤسسات، شرکت‌ها و فریلنسرهای دیگر در بین همه صنایع خلاق بود‌. تحقیقات گسترده‌ای که در بریتانیا انجام گرفته، نشان می‌دهد که بیش از نیمی از فریلنسرهای بریتانیا عدم دریافت حق الزحمه را تجربه کرده اند و بیش از ۵۰ درصد آنها از حق و حقوق خود و نحوه مطالبه آن اطلاعی ندارند.

دسترسی به اطلاعات درباره حمایت قانونی معمولاً سخت است. هر بخش از این اطلاعات در یکی از سایت‌های متعدد دولتی قرار دارد و به شکل پیچیده و سرشار از اصطلاحات حقوقی نوشته شده است. همچنین مسیر درستی برای پیروی معین نمی‌کنند تا شما از ابتدای کار فریلنسری بتوانید از خود محافظت کنید. در شرایطی که قانون حداقل دستمزد شامل شما نمی‌شود، چطور می‌توانید اطمینان یابید که کمتر از میزان حداقل دستمزد دریافت نمیکنید؟ اگر قصد دارید بچه دار شوید، چه کاری باید انجام دهید تا بیشترین میزان کمک دولتی مربوط به زایمان را دریافت کنید؟ چه کاری باید انجام دهید اگر کسی کار شما را سرقت کرد و چه گروه‌هایی جهت کمک به استیفای حقوقتان وجود دارد؟ چطور باید مالیات خودتان را بپردازید؟

ما زمان زیادی را صرف پرسیدن سؤالاتی از این دست و جست وجو در میان صفحات زیاد و بعضاً متناقض توصیه‌های حقوقی کردیم تا به حقایق دست پیدا کنیم. قوانین اغلب تغییر می‌کنند این راهنما، تلاش ما برای مطلع کردن شما به روشی جذاب، قابل دسترس و سرگرم کننده است.»

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط