دانلود کتاب جهان‌‌های موازی | 450 صفحه

دانلود کتاب جهان‌‌های موازی | 450 صفحه

معرفی و دانلود کتاب جهان‌های موازی | میچیو کاکو

کتاب جهان های موازی اثر میچیو کاکو

 

دانلود کتاب جهان‌‌های موازی | 450 صفحه

دانلود کتاب جهان‌‌های موازی | 450 صفحه

معرفی کتاب جهان‌‌های موازی

کتاب جهان‌های موازی نوشته میچیو کاکو که با ترجمه سارا ایزدیار و علی هادیان منتشر شده است به دغدغه بشر پرداخته که بعد از گذر از مراحل پر پیچ و خم علم کیهان‌شناسی دغدغه‌ای تازه را در سر پروراند؛ دغدغه‌ی زمان و جهان‌های موازی.

درباره کتاب جهان‌های موازی

در کتاب جهان‌های موازی به سومین انقلابی که کیهان‌شناسی را دست‌خوش تحول کرد پرداخته شده است. میچیو کاکو، فیزیکدان مشهور آمریکایی ــ ژاپنی در این کتاب بر پیشرفت‌های این انقلاب جدید کیهان‌شناسی که بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی و از دورترین نقاط فضا گردآوری شده‌اند پرداخته است. کتاب‌ جهان‌های موازی در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و عنوان بهترین کتاب علمی را دریافت کرد. کاکو یکی از نظریه‌پردازان بزرگ علم فیزیک و بنیان‌گذار نظریه ریسمان است. کاکو مخالف به کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت و حامی پروژه جستجوی هوش فرازمینی است. او آثار زیادی درباره علم فیزیک نوشته که می‌توان به: «چشم‌اندازها، انقلاب‌های علم در قرن بیست و یکم»، «کیهان انیشتین: چگونه دیدگاه آلبرت انیشتین، درک ما از فضا و زمان را تغییر داد»، «فیزیک ناممکن‌ها»، «فراسوی اینشتین» اشاره کرد.

 

کتاب «جهان های موازی» اثری نوشته ی «میچیو کاکو» است که اولین بار در سال 2004 وارد بازار نشر شد. کسب اطلاعات درباره ی چگونگی خلق و سرنوشت نهایی جهان هستی، یکی از داستان های علمی جذاب در قرن بیستم بود. در قرن بیست و یکم اما، این داستان در حال گسترش و دربرگرفتن جهان های متعدد است. این کتاب بسیار خواندنی از «کاکو»، همین داستان جدید را برای مخاطبین روایت می کند.
او با استفاده از آخرین تحقیقات علمی، به کاوش در «بیگ بنگ»، «تئوری همه چیز» و آینده ی انسان ها در فضا می پردازد. شرح علمی «کاکو» که به زبانی ساده و همه فهم ارائه شده، از احتمالاتی عجیب و حیرت انگیز در آینده ی انسان ها سخن می گوید: آیا ما محکوم هستیم که زوال تدریجی جهانی واحد را تجربه، و تبدیل آن به بیابانی سرد و تاریک را مشاهده کنیم؟ یا این که می توانیم رویای فرار به یکی از جهان های موازی را در سر داشته باشیم که ممکن است همین حالا نیز در ابعادی دیگر وجود داشته باشند؟

معرفی و دانلود کتاب جهان‌های موازی | میچیو کاکو

کتاب جهان های موازی اثر میچیو کاکو

 

 

ucgadget.com

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط