دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 | 406 صفحه

دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 | 406 صفحه

دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 | 406 صفحه

دانلود کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 | 406 صفحه

 

کتاب حاضر ترجمه ویراست دهم کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی شامل تجدید نظرهای اساسی درباره پیشرفت‌های علمی اخیر ایمونولوژی و کاربردهای آن می‌باشد و همانند ویراست‌های قبلی تمرکز بر روی مفاهیم و دستاوردهای جدید بوده است و بسیاری از فصول جهت شفافیت و دقت بیشتر و با افزودن مطالب جدید بازنویسی گردیده بدون آنکه حجم کتاب افزایش یابد.

رویکرد ایمونولوژی نوین حرک به فراسوی اصول پایه مکانیسم‌های پاسخ‌های ایمنی است تا این اصول را برای درک مکانیسم پیدایش و درمان بیماری‌ها به کار برد. تحول در درمان‌های ایمونولوژیک طی 20 سال اخیر شگفت انگیز بوده زیرا علوم پایه به بلوغ نسبی رسیده و مکانیسم‌های فعالسازی و تنظیم ایمنی روشن گردیده‌اند و ارتباط میان علوم پایه و پزشکی بالینی را نمایان ساخته و انجام ایمونوتراپی‌های جدید در سرطان‌ها گسترش یافته است.

 

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 ؛ ویرایش۹ نوشته اندرو لیچمن و دیگران است. این کتاب دارای مطالب جدید و اصلاحاتی است که جهت به روز رسانی این کتاب مرجع همگام با پیشرفت‌های علمی صورت گرفته است. در عین حال سبک خوانا و روان که از خصوصیات برجسته چاپ‌های قدیم این کتاب است، در این چاپ نیز حفظ شده است. در هر قسمت که مطلب جدیدی اضافه شده است.

درباره کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی پروفسور ابوالعباس یکی منابع مهم درس ایمونولوژی در سراسر دنیاست. پروفسور ابوالعباس یکی از استاید برجسته دانشگاه سانفرانسیسکو کالیفرنیاست. کتاب حاضر ویرایش نهم این کتاب ارزشمند است. در این ویرایش دیدگاه‌های جدید در مورد سلول‌های لنفوییدی ذاتی، بیولوژی فعالیت انفلازوم‌ها، نقش سلول‌های T کمکی فولیکولار در پاسخ‌های آنتی‌بادی مراکز زایا و… آمده است. این کتاب با توجه به بروز بودن و مطالب جامع و کاملش می‌تواند برای همه دانشجویان رشته‌های پزشکی، دامپزشکی و رشته های مرتبط مفید باشد.

اگر دوست دارید با سایر نسخه‌های کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه «مجموعه کتاب‌های ایمونولوژی ابوالعباس» شوید.

خواندن کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ۲۰۱۸؛ ویرایش ۹ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بـا توجـه بـه به‌وز بـودن، جامعیـت و متنـوع بـودن مطالـب مندرج، کتاب حاضر می‌تواند بـرای دانشجویان مختلف علوم پزشکی، پزشکان، دامپزشکان و متخصصیـن مفید باشد تـا با درک صحـح از اصول پایه ایمونولوژی، مکانیســم‌ها و پاتوژنز بیماری‌ها از راه‌کارهـای درمانی بهتـری اسـتفاده کنند.

 

 

 

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط