دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد | 199 صفحه

دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد | 199 صفحه

دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد 199 صفحه

                                 دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد 199 صفحه

دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد

کتاب از تهران تا استالین آباد که در سال هزار و سیصد و هفتاد و نه چاپ شده می باشد.این اثر توسط محمد تربتی نوشته شده است.که به دست چاپ اول آمریکا منتشر شده است.این اثر نوشته های به یاد مانده از محمد تربتی از پنجاه سال فعالیت و کارهای سیاسی در داخل و بیرون از حزب توده‌ی ایران می باشد.

 

او در سال هزار و سیصد و بیست و دو به آن پیوست. بعد از کودتای بیست و هشت مرداد هزار و سیصد و سی و دو به زندگی مخفی روی برد و چندی با خسرو روزبه و دکتر مرتضی یزدی در پناه‌گاه‌های حزبی زندگی کرد .در سال هزار و سیصد و سی و چهار به شوروی فرار کرد. در عشق‌آباد و دوشنبه و مسکو سکنی گزید و در سال هزار و سیصد و سی و شش به پراگ رفت. در همانجا فعالیت حزبی را انجام داد .

 

در پلنوم هفتم حزب شرکت داشت. بعد از پلنوم یازدهم در سال هزار و سیصد و چهل و چهار از حزب توده سرخورد و زیادتر از قبل به آموزش دانشگاهی روی برد. بعد از انقلاب بهمن هزار و سیصد و پنجاه و هفت به ایران آمد ولی استبداد دینی را برنتابید و سریع به چکسلواکی برگشت . برای خرید کتاب از تهران تا استالین آباد با ما تماس بگیرید.

دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد 199 صفحه

دانلود کتاب از تهران تا استالین آباد 199 صفحه

 

این کتاب یادمانده‌های محمد تربتی از پنجاه سال فعالیت سیاسی، در درون و بیرون از حزب توده‌ی ایران است.  او در سال ۱۳۲۲ به آن پیوست.  پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به زندگی مخفی روی آورد و چندی با خسرو روزبه و دکتر مرتضی یزدی در  پناه‌گاه‌های حزبی زیست.
در سال ۱۳۳۴ به شوروی گریخت. در عشق‌آباد و  دوشنبه و مسکو زندگی کرد و در سال ۱۳۳۶ به پراگ رفت. در آنجا فعالیت حزبی را از سر گرفت. در پلنوم هفتم حزب شرکت داشت. پس از پلنوم یازدهم در سال ۱۳۴۴ از حزب توده سرخورد و بیش از پیش به آموزش دانشگاهی روی آورد. در سال ۱۳۴۵ از آکادمی علوم فارغ التحصیل شد و به عنوان پژوهشگر به استخدام انستیتوی اقتصاد پراگ درآمد.
در «بهار پراگ»، با اصلاح طلبان حزبی سمت‌گیری کرد و پس از سرکوبی آن جنبش آزادی‌خواهانه، از حزب توده ایران و حزب کمونیست چکسلواکی کناره گرفت. پس از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ به ایران آمد، اما استبداد دینی را برنتابید و زود به چکسلواکی بازگشت. یادمانده‌های محمد تربتی یکی از  مستندترین یادمانده‌های‌ست که اعضای ساده‌ی حزب توده در مهاجرت نوشته‌اند.

از تهران تا استالين آباد – محمد تربتی

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط