دانلود جزوه تایپ شده مقاومت مصالح | دکتر برخورداری | 50 صفحه

دانلود جزوه تایپ شده مقاومت مصالح | دکتر برخورداری | 50 صفحه

جزوه کامل مقاومت مصالح 1 تایپ شده pdf

 

<yoastmark https://20misham.ir/wp-content/uploads/edd/2023/08/دانلود-جزوه-تایپ-شده-مقاومت-مصالح-دکتر-برخورداری-50-صفحه-214x300.png 214w, https://20misham.ir/wp-content/uploads/edd/2023/08/دانلود-جزوه-تایپ-شده-مقاومت-مصالح-دکتر-برخورداری-50-صفحه.png 357w

 

 

جزوه مقاومت مصالح 1 

در این قسمت با معرفی یک جزوه بسیار عالی در رابطه آموزش درس مقاومت مصالح یک در خدمت شما هستیم. در این جزوه تایپ شده و مصور که تالیف آقای دکتر برخورداری می باشد با مفاهیم اولیه درس مقاومت مصالح آشنا شده و در ادامه با استفاده از مثال ها و مساله های نمونه حل شده گوناگون این جزوه توانایی حل مسائل این درس را به دست خواهید آورد. 

فصل ها :

فصل اول: مفهوم تنش

فصل دوم: تنش و کرنش – بارگذاری محوری

فصل سوم:پیچش

فصل چهارم: خمش خالص

 

درس مقاومت مصالح ۱ یکی از دروس اصلی

درس مقاومت مصالح ۱ یکی از دروس اصلی کلیه رشته‌های مهندسی در دوره کارشناسی به حساب می‌آید. پیش نیاز این درس، درس استاتیک می باشد که جزوه تایپ شده و کامل آن در گام۹۸ موجود است(دانلود جزوه استاتیک مریام).

 

با توجه به حجم بسیار زیاد مطالب در این درس و همچنین اهمیت آن در سایر دروس، در سایت بیست میشم سعی بر ارائه جزوه مقاومت مصالح ۱ بصورت کاملا تایپ شده به همراه کلیه روابط و دیاگرام‌های مربوطه شد.

<yoastmark https://20misham.ir/wp-content/uploads/edd/2023/08/جزوه-تایپ-شده-مقاومت-مصالح-213x300.png 213w, https://20misham.ir/wp-content/uploads/edd/2023/08/جزوه-تایپ-شده-مقاومت-مصالح.png 593w

در این محصول کلیه نکات و قواعد درس مقاومت مصالح ۱ شامل: مفاهیم اولیه، بارگذاری محوری، پیچش، خمش خالص، تنش در مقاطع جدار نازک، تنش برشی و… ارائه شده‌است.

 

 جزوه مقاومت مصالح برای استفاده دانشجویان رشته مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی مکاترونیک، مهندسی هوافضا در کلیه گرایش‌ها و….  تدوین شده است.

مرجع اصلی این درس کتاب مقاومت مصالح اثر بیر- جانسون (ویرایش ۷) می‌باشد.

 

 

ucgadget.com

 

جزوه تایپ شده مقاومت مصالح

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط