کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

 

 

 

کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

               کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

 

 

کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

               کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

 

 

 

کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

تونیا دالتون در کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت این شجاعت را به شما می‌دهد که کارهایی را که مانع از انجام وظیفه شما می‌شوند، از زندگی حذف کنید.

تمامی افرادی که علاقمند به مطالب رشد و توسعه فردی هستند مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می‌آیند.

کتاب پیش رو اگر چه بانوان را مستقیما مخاطب اصلی خود معرفی می‌کند و به هدف رشد و تعالی بانوان در اجتماع و زندگی شخصی‌شان، تالیف شده است، اما این اثر برای آقایان نیز بسیار می‌تواند سودمند و باشد.

تونیا دالتون، متخصص در حوزۀ بازدهی که خودش هم در شرکتی مدیر است، رویکرد جدیدی را به شما نشان می‌دهد.

احساس اضطراب شما به این دلیل نیست که کار زیادی برای انجام دادن دارید، علت اصلی آن این است که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید.

شاید کار کمتر انجام‌دادن به نظر شما درست نیاید، اما دقیقاً برعکس است. کار کمتر، یعنی وقت و انرژی خود را صرف همان کاری که می‌خواهید و باید انجام دهید، می‌کنید. شما در این کتاب:

  • خواهید آموخت که به چه نحوی این کار را انجام دهید.
  • یاد خواهید گرفت که اهدافی مشخص برای خودتان تعریف و آنها را اولویت‌ بندی کنید.
  • خواهید آموخت که چگونه استراتژی‌هایی دقیق برای رسیدن به هدفتان مشخص کنید.

 

 

 

خلاصه کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

نویسنده در کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت قصد دارد شما را متوجه خودتان کند و درباره ارزش وجودی‌تان به عنوان یک انسان با شما سخن بگوید. روی سخن این نویسنده بیشتر با بانوان است.

زنانی که خود را در زندگی روزمره و رسیدگی کردن به امور این و آن و خانه‌داری گم کرده‌اند و یادشان رفته است که پیش از همه این‌ها انسانی بوده‌اند با آرزوهایی برای خود. شما با تعدادی از این خانم‌ها در این کتاب آشنا خواهید شد.

آنها زندگی‌ها و شرایطی مختلف دارند-زن‌هایی که فرزندانشان بزرگ شده و با آنها زندگی نمی‌کنند، مادرهای جوان، خانم‌های شاغل و مجرد-و خواهید دید که چگونه زندگی‌شان را تغییر داده‌اند.

شما دربارهٔ تقلاهایشان، لحظه‌های الهام‌گرفتن و آگاهی‌شان و موفقیت‌های آنها خواهید خواند.

نویسنده در این کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت به شما روش بهتر زندگی کردن را می‌آموزد. او هر گام را برای رسیدن به زندگی بهتر مطرح می‌کند و در چهار فصل به تشریح آنها می‌پردازد:

  1. شناسایی: از آنجایی‌ که شما در مرکز قرار دارید-نه سیستم-با کمک هم هدف منحصر به‌ فرد شما و اولویت‌های زندگی‌تان را شناسایی می‌کنیم.
  2. ما یک ستارهٔ شمالی را می‌سازیم تا به‌عنوان راهنمایی شخصی در اختیارتان باشد و به شما در تصمیم‌گیری‌ها و آغاز تمرکز روی آنچه اهمیت دارد، کمک کند.
  3. شفافیت: با استفاده ازآنچه در گام اول شناسایی کردیم، درمی‌یابیم که چگونه پروژه‌ها و وظایفی را انتخاب کنیم که مهم‌ترین تأثیر را روی اهداف و اولویت‌هایتان دارند.
  4. ما محدودیت‌هایی مؤثر را برمی‌گزینیم و چارچوبی آسان را به وجود می‌آوریم تا به کمک آن تشخیص دهیم چه کارها و مسائلی اهمیت دارد.
  5. سادگی: حتی زمانی‌که یک زندگیِ اولویت‌محور دارید، همچنان تمام آن وظایفِ نه‌چندان باشکوهی را که ناچار از انجامشان هستید بر عهده دارید-از وظایف شخصی گرفته تا مسائل مالی.
  6. ما باهم سعی خواهیم کرد این سیستم‌ها را ساده‌تر کنیم و فرایندی شخصی‌شده را برایتان طراحی کنیم تا هم زندگی کاری و هم زندگی شخصی شما با تلاشی کمتر به‌خوبی سپری شود.
  7. هماهنگی: پس از آنکه هدفمان را تشخیص دادیم، آنچه برایمان مهم است را مشخص کردیم و یک پایهٔ محکم از سیستم‌های ساده‌شده را ساختیم تا کارهایمان به‌خوبی و در آرامش پیش برود، تلاش خواهیم کرد همهٔ آنها را کنار یکدیگر قرار دهیم و هماهنگشان کنیم تا شما بتوانید زندگی‌ای را که دوست دارید آغاز کنید.

هریک از گام‌های این فرایند بر اساس گام قبلی برداشته می‌شود و این نوع طراحی برای رساندن شما به یک زندگی پربازده و مفید است.

اگر بهره‌وری بالایی داشته باشید، اولویت‌هایتان را در مرکز اصلی زندگی روزمره‌تان قرار می‌دهید و وقتی بر اولویت‌هایتان تمرکز کردید، می‌توانید سرانجام از زمان‌های خالی روزها لذت ببرید، می‌توانید به خودتان اجازه دهید که از سرعتتان بکاهید و آرامش را برقرار کنید.

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان کتاب‌ لذت بی خیالی هستند.

 

 

نقد کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت

کتاب لذت بی خیالی | 25 مگابایت یا زندگی بیشتر با کار کمتر کتابی از تونیا دالتون است.

او متخصص بهره وری، نویسنده، سخنران و بنیانگذار شرکت inkWELL PressProductivity است.

دالتون نخستین کتاب خود را تحت عنوان «شادی از دست رفته» منتشر کرد. وی بانویی موفق در زمینه مدیریت کسب و کار می‌باشد که تجربیات خود را از زندگی در کتاب‌هایش منعکس می‌کند.

تونیا این شجاعت را به شما می‌دهد که کارهایی را که مانع از انجام وظیفه شما می‌شوند، از زندگی حذف کنید.

مجلۀ فورچون این کتاب را در بین ده کتاب برتر سال در حوزۀ تجارت معرفی کرده است.

کتاب حاضر انتخاب مناسبی‌ست برای تغییر شیوه‌های قدیمی و در پیش گرفتن رویکردهایی نوین.

زمانی‌که بیاموزید لازم نیست برای رسیدن به هدفتان الزاماً خیلی بیشتر کار کنید، دروازه‌های یک زندگی شکوفا و خالی از اضطراب و احساس گناه به روی شما باز خواهد شد.

اگر برای شادی بیشتر و ترس کمتر آماده هستید… این کتاب را بخوانید.

تونیا در کتاب لذت بی خیالی می‌گوید چرا از دست دادن دقیقاً انتخاب درستی است و شما را تشویق می‌کند که زندگی همسو با آنچه مهم است را داشته باشید.

 

 

مطالب مرتبط :

کتاب روانشناسی تاریک | زک آدامز 30 مگابایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط