دانلود کتاب صفر تا صد ثبت اختراع | 184 صفحه

دانلود کتاب صفر تا صد ثبت اختراع | 184 صفحه

دانلود کتاب صفر تا صد ثبت اختراع | 184 صفحه

دانلود کتاب صفر تا صد ثبت اختراع | 184 صفحه

گام به گام تا ثبت اختراع

درباره کتاب صفر تا صد ثبت اختراع

مهران بختیاری فردی نویسنده کتاب صفر تا صد ثبت اختراع دارای مدال طلای مخترعین جهان است در این کتاب با دانش خود برای افرادی که در زمینه و حیطه علوم پزشکی اختراع و ایده دارند و نمی‌توانند روش صحیح نوشتاری از طراحی نقشه، ادعانامه، توصیف اختراع، خلاصه اختراع که نمی‌توانند به شکل صحیح بنویسند و طراحی رو انجام دهند تالیف شده است. در این کتاب از مراحل نوشتاری ۱۵ اختراع آقای بختیاری در حیطه پزشکی که به ثبت پتنت رسیده تالیف شده.

بخشی از کتاب صفر تا صد ثبت اختراع

اولین گام تفکر کردن می‌باشد آگه به اطراف خود نگاه کنید می‌بینید که وسایلی که وجود دارند همگی یک روزی ایده و اختراع بوده‌اند و اکنون وسایل روزمرگی ما می‌باشد. خیلی از افراد از اینکه بتوانند اختراعی یا ایده‌ای بپردازند بیم دارند ولی من مهران بختیاری مالک و مخترع ۱۵ ثبت اختراع ثبت شده و ۱۰ اختراع دیگر در حال داوری به شما در این زمینه کمک خواهم کرد. بسیار ساده می‌باشد ایده پردازی اولین گام داشتن یک دفترچه یاد داشت کوچک در جیب خود به همراه داشته باشید تا بتواند در هر زمان و هر موقعیتی هر ایدهای یا کمبودی که به ذهنتان رسید آن را یاد داشت کرده و در اولین فرصت بتوان بر روی آن ایده تحقیق انجام داد. هر کی در هر موقعیت شغلی و کاری می‌تواند به راحتی با دیدن و احساس کمبود در هر زمینهای اختراع و ایده پردازی انجام بدهد.

بعد از این مرحله وقتی به موضوع مورد نظر دست پیدا کردیم باید جستجوها را در سایت‌های مود نظری که در صفحات قبلی ذکر شد انجام بدهیم تا از لحاظ جدید بودن و ابتکاری بودن موضوع متوجه شویم که آگه تکراری باشد دیگر ادامه ندهیم ولی اگر جدید می‌باشد میتوانیم روند بعدی را طی کنیم.

گام بعدی باید نقشه کار را بکشیم با استفاده از نرم افزارهایی که برای نقشه کشی و طراحی انیمیشن موجود می‌باشد و بعد از این مرحله باید ادعانامه، توصیف اختراع، خلاصه اختراع، را تکمیل کرد که طبق نمونه‌های اختراعات خودم که همگی شماره ثبت گرفتن ادعانامه، خلاصه اختراع، توصیف اختراع و نیز فایل نقشه را برای نمونه کار و یادگیری شما خوانندگان این کتاب خدمتتان عرض می‌کنم.


گام به گام تا ثبت اختراع

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط