دانلود کتاب زیست شناسی لودیش | جلد 1 و 2 | 1500 صفحه

دانلود کتاب زیست شناسی لودیش | جلد 1 و 2 | 1500 صفحه

دانلود کتاب زیست شناسی لودیش | جلد 1 و 2 | 1500 صفحه

دانلود کتاب زیست شناسی لودیش | جلد 1 و 2 | 1500 صفحه

 

کتاب لودیش کتابی است که نام آن برگرفته از نام نویسنده آن است. این کتاب یکی از بهترین منابع بیولوژی سلولی و مولکولی است. در این کتاب به بعد بیوشیمیایی و سلولی توجه ویژه‌ای شده است؛ به عبارتی هدف از این کتاب، مرز مشترک بین بیولوژی سلولی و بیوشیمی است. 

مرز مشترک بیولوژی سلولی و بیوشیمی، در مباحثی مانند غشاء انتقال پیام، حمل و نقل وزیکولی و اسکلت سلولی، سیستم عصبی و ایمنی بسیار مشخص است.
از همین رو افرادی که به دنبال درک عمیق‌تری از بیولوژی سلولی و مولکولی هستند می‌توانند از این کتاب استفاده نمایند.  ترجمه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش به عنوان یکی از کتب مرجع و مهم در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

همچنین یکی از منابع مهم کنکور کارشناسی ارشد است. از همین رو، ترجمه‌های مختلفی از آن در بازار موجود است. به همین علت در هنگام خرید آن ممکن است؛ ترجمه‌های متعددی از این کتاب به کاربر معرفی شود و اندکی او را در خرید آن گیج کند. به همین علت اغلب این سؤال در ذهن او ایجاد می‌شود که کدام یک از ترجمه های لودیش 2021 بهتر است؟

همانطورکه می‌دانید در خرید یک کتاب و راحت بودن با آن، موارد زیادی دخیل هستند که ترجمه تنها یکی از تمام این موارد است. از همین رو در ادامه این مطلب به بررسی ترجمه‌های مختلف این کتاب خواهیم پرداخت. یقیناً بررسی نقاط قوت و ضعف این کتاب سلولی مولکولی لودیش 2021 به شما کمک می‌کند تا بهترین کتاب را مطابق با نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید.

زیست شناسی لودیش دکتر محمدنژاد

بیولوژی سلولی و ملکولی یکی از شاخه‌های نوین بیولوژی و پزشکی است. علم بیولوژی سلولی و  مولکولی علمی وابسته به دو علم بیوشیمی و ایمونولوژی است. هر سه این علوم همواره در حال پیشرفت هستند. از همین رو نیاز است که اطلاعات در این زمینه همواره به روز باشند.

باوجود پیشرفت‌هایی که در کشور ما در زمینه بیوشیمی و علوم وابسته به آن صورت گرفته است، همچنان اطلاعات ما درمورد تکامل، تمایز، سرطان و عملکرد مغز بسیار کم است. کتاب زیست شناسی لودیش یکی از کتاب‌هایی است که به عنوان کتابی مرجع در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

از همین رو تمام دانشجویان پزشکی و علوم زیستی این کتاب را به‌عنوان یکی از دروس پایه خود مطالعه می‌کنند. زیست شناسی سلولی مولکولی دکتر محمدنژاد یکی از معروفترین ترجمه‌های کتاب لودیش است. 

نقاط قوت

1- اولین نکته مثبتی که در این کتاب به چشم می‌خورد جلد شومیز یا جلد نرم به کار رفته در آن است. از آنجایی که زیست شناسی لودیش 2021 یک کتاب مرجع است. بکار گرفتن جلد شومیز در آن وزن کتاب را کم کرده و آن را سبک‌تر می‌سازد.

2- اگرچه رئوس مطالب در کتاب لودیش دکتر محمدنژاد به همراه صفحه آن‌ها در فهرست آورده شده است. اما در شروع هر فصل نیز از رئوس مطالب استفاده شده است. این امر سبب می‌شود تا خواننده در شروع هر فصل نگاهی گذرا به نکات اصلی که در یک فصل مرور می‌شوند داشته باشد. 

3- تصاویر کیفیت خوبی دارند. 

4- نکات کلیدی و مهم در این کتاب رنگی شده‌اند. از همین رو بهتر به خاطر سپرده می‌شوند. 

5- جمله‌ها تا حد ممکن کوتاه است. این امر یکی از نکات مثبث ترجمه زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش است. 

6- پاراگراف‌های نیز کوتاه هستند. توجه به این موضوع ترجمه را به شدت روان کرده است.

7- کتاب زیست شناسی لودیش دکتر محمدنژاد از ترجمه‌ای روان برخودار است. 

8-صفحه آرایی و ویراستاری مطالب کتاب بسیار خوب هستند.

9- در بخش انتهایی کتاب صفحاتی با عنوان مروری بر مفاهیم وجود دارد. این توضیحات به‌منظور مرور مفاهیم اصلی نوشته شده‌اند. همچنین در پایان هر نکته سؤالی ذکر شده است تا ذهن خواننده را به چالش بکشد و به‌نوعی قسمت‌های مهم کتاب را به آن گوشزد کند.

10- علاوه بر این موضوع در هر فصل از کتاب باکسی به عنوان مفاهیم یا نکات کلیدی وجود دارد که سب جلب توجه خواننده می‌شود. 

نقاط ضعف

1 – بهتر بود در زیست شناسی لودیش برای معرفی ارگان‌های هر تصویر از اسم فارسی لغات ترجمه شده آن‌ها نیز در کنار اسامی انگلیسی استفاده شود. 

2-بهتر بود تا توضیحات ارائه شده در زیر اشکال و نمودارها داخل یک کادر رنگی قرار بگیرند تا توجه خواننده را بیشتر جلب نمایند.

دانلود کتاب زیست شناسی لودیش | جلد 1 و 2 | 1500 صفحه

دانلود کتاب زیست شناسی لودیش | جلد 1 و 2 | 1500 صفحه

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط