دانلود دوره آموزش مقدماتی طب سوزنی | 4 گیگ آموزش تصویری

دانلود دوره آموزش مقدماتی طب سوزنی | 4 گیگ آموزش تصویری

دانلود دوره آموزش مقدماتی طب سوزنی | 4 گیگ آموزش تصویری

          دانلود دوره آموزش مقدماتی طب سوزنی | 4 گیگ آموزش تصویری

در واقع اموزش طب سوزنی یک روش درمانی قدیمی با قدمتی سه هزار ساله که اکنون در 70 درصد کشورهای جهان استفاده می شود و برگرفته شده از طب سنتی چینی می باشد. در این روش، سوزن های نسبتا بلند و نازکی در نقاط مختلفی از پوست بدن فرد قرار داده می شوند تا نقاط مزبور را تحریک نمایند. این نقاط که به acupoint معروفند، نقاطی خاص می باشند و تحریک هر کدام می تواند تاثیرات مختلفی را ایجاد کند

در این بسته آموزشی طب سوزنی کامل به آموزش کانلهای اصلی و فرعی,نقاط طب سوزنی, بیماری ها,نحوه سوزن زدن ,کار بروی بیمار ,کار با دستگاه آکوپانچر, موکسا و غیره می پردازیم

همچنین معرفی چارت طب سوزنی برای اولین بار بصورت جامع وکامل ارائه شده که دانشجویان بوسیله آن نقاط پرکاربرد وپلن نویسی رابسیار راحت تر انجام بدهند، این چارت ترکیبی از قسمت های مختلفی مانند چارت ساعت ،چارت پنج عنصر، چارت ین ویانگ وفایوشوپوینت ، سورس پوینت ، وبسیاری موارد وجداول دیگر که درکلینیک کاربرد دارد تشکیل شده است .

پرداختن به ساعت بیولوژیک بطور کامل ،جهت تشخیص کمبود یا افزایش انرژی ارگان ها ،روش اصولی زدن سوزن وتکنیک های مختلف ،اندازه گیری های مخصوص درطب سوزنی بادی (چون)، معرفی کانال روده بزرگ جهت آشنایی باکانال های دیگر ،(مفهوم انرژی) سانجیائو یا سه هیتر گرمایشی بدن به عنوان تنظیم کننده حرارت وبرودت بدن که قسمت بسیار مهم در طب سوزنی می باشد وبه همه کانال های بدن ارتباط دارد.

چرخه انرژی بدن وارتباط مریدین ها با یکدیگر درراستای چرخش انرژی اولیه وثانویه . ودرادامه آموزش به شرح عملی وتئوری کانال ریه و روده بزرگ پرداختیم .همه این موارد بصورت عملی برروی نقاط وکانال های انرژی مربوطه صورت گرفته است ودانشجو می تواند بصورت خود آموز مطالب را یاد گرفته وبصورت عملی اجرا نماید ودیگر نیازی به کلاس حضوری نخواهد داشت .

مزیت این نوع آموزش این است که شما بارها و بارها می توانید.

پکیج آموزشی طب سوزنی

پکیج آموزشی طب سوزنی را مشاهده کنید ولی در کلاس های حضوری شما حق فیلمبرداری را ندارید

بعد از پایان دوره توسط استاد ارزیابی می شوید و مدرک معتبر پایان دوره را دریافت کنید

موسسه بین المللی مطالعاتی هفت برگ سبز این اطمینان را به شما میدهد تمام سوالات و مشکلات شما در مورد این پکیج آموزشی را پاسخگو باشد

 

 

اموزش طب سوزنی

اموزش طب سوزنی

مزایای ترکیب ماساژ درمانی و طب سوزنی

وقتی بررسی می کنیم ، میبینیم روند درمانی و بهبودی بیمار بسیار سریعتر اتفاق میافتد و بیماران احساس رضایت بیشتری می کنند. هنگامی که نقاط اصلی را سوزن زده اید و طی برنامه خاصی ماساژ درمانی را انجام داده اید ، بدن آرام می شود و گردش خون بهبود می یابد. وقتی ماساژ را تحت درمان طب سوزنی قرار می دهید ، درمان ماساژ می تواند عمیق تر شود و ایجاد تغییرات مثبت کند. علاوه بر این ، به ایجاد تغییرات فیزیکی و پویا برای ایجاد درمان کمک می کند و اجازه می دهد تا موفقیت و دوام بیشتری داشته باشد.

مزایای ماساژ به همین ترتیب گسترده است – گردش خون افزایش یافته ، آرامش بیشتر ، کشش ، طولانی شدن و نرم شدن عضلات. ماساژ چینی سنتی یا Tui Na مانند ترکیب سوئدی ، دیپ دیشو  و گاهی اوقات روش تایلندی است ، زیرا کششهای خاصی وجود دارد که از بیماریهای خاص جسمی را درمان می کند. این بدان معنی است که ماساژ سنتی چینی به طور استثنایی با هر نوع بیماری خاص یا سطح آرامش سازگار است.

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط