سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

 

بابی راین (به انگلیسی: Bobby Rhine) (18 آوریل 1976 – 5 سپتامبر 2011) یک بازیکن فوتبال اهل ایالات متحده آمریکا بود که آخرین بار در تیم فوتبال دالاس در لیگ برتر فوتبال بازی کرد.

 

 

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

راین از سال 1994 تا 1998 در دانشگاه کانکتیکات فوتبال کالج را بازی می کرد. در سال 1997 ، او برای دوره تکمیلی دوره کارشناسی ارشد خود فصل پیراهن خود را پیراهن قرمز کرد.

 

 

وضعیت راین در دالاس :

  در سال 1998 ، او برای آخرین فصل خود بازگشت و تیم آمریکایی تیم دوم را به رسمیت شناخت. در فوریه 1999 ، دالاس برن در دور اول (به طور کلی ششم) در پیش نویس کالج MLS در سال 1999 راین را انتخاب کرد. در طول دوران حرفه ای خود در دالاس ، راین موقعیت های مختلفی را به عنوان یک شروع کننده خاموش و روشن پر می کرد ، معمولاً در جلو یا در خط میانی بازی می کرد.

 

تطبیق پذیری او حتی منجر به تغییر دفاع در فصل 2005 شد. بهترین فصل او در سال 2002 بود ، زمانی که او 7 گل و شش پاس گل داد و یک گل دیگر هم در پلی آف به ثمر رساند. در هشت فصل MLS ، مجموع فصل منظم راین 23 گل و 33 پاس گل است. در سال 1999 ، او به صورت قرضی به میلواکی رمپیج لیگ قهرمانان ایالات متحده رفت.  در سال 2000 ، او یک بازی را به صورت قرضی با تنسی ریتم انجام داد. 

مطلب مرتبط :  بیت کوین به زبان ساده | 20 میشم

 

 

بازوبند کاپیتانی

راین آخرین بازی شغلی خود را مقابل لس آنجلس گلکسی در 26 اکتبر 2008 انجام داد ، بازی ای که در آن کاپیتان تیم معمولی Duilio Davino اصرار داشت که راین بازوبند کاپیتانی را بگیرد.

راین در پایان فصل 2008 بازنشسته شد. پس از بازنشستگی ، وی سمت مدیر توسعه جامعه را در دفتر مرکزی FC Dallas پذیرفت. علاوه بر این ، راین همچنین به عنوان مفسر رنگ برای پخش تلویزیونی ذکر شده کار می کرد.

در 5 سپتامبر 2011 ، راین هنگام تعطیلات با خانواده در فلوریدا ، راین بر اثر حمله قلبی ناگهانی در سن 35 سالگی درگذشت. 

 

 

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

منبع : گوگل و ویکی پدیا

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

هونتن

هونتن هونتن (به فرانسوی: Hunting, Moselle) یک کمون در فرانسه است که در Canton of Sierck-les-Bains واقع شده‌است. خصوصیات هونتن ۳٫۷۸ کیلومترمربع مساحت و ۵۶۶ نفر جمعیت دارد و ۳۰۸ متر بالاتر از سطح …

ادامه توضیحات

تارلند

تارلند تارلند (به انگلیسی: Tarland) یک روستا در بریتانیا است که در آبردین‌شایر واقع شده‌است. تارلند ۶۹۸ نفر جمعیت دارد.   دانلود کتاب آناتومی گری تنه جلد اول 2020 ترجمه فارسی …

ادامه توضیحات

زنبور رتیل‌خوار

زنبور رتیل‌خوار

زنبور رتیل‌خوار زنبور رتیل‌خوار نوعی زنبور وحشی عنکبوتی است که رتیل شکار می‌کند. طول بدن آن‌ها تا ۵ سانتی‌متر می‌رسد و بنابراین از درازجثه‌ترین زنبورهای وحشی هستند. زنبور …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...