سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

پاکسازی کوانتومی پیشرفته ،راهی به سوی آرامش درونی ، شادی ، اکسیر جوانی ، سلامتی و توانگری

پاکسازی کوانتومی پیشرفته ،راهی به سوی آرامش درونی ، شادی ، اکسیر جوانی ، سلامتی و توانگری

پاکسازی درون به صورت مقدماتی و پیشرفته | 6 گیگ و کاملا تصویری

من بهترین دستاوردهای خود در زمینه روانشناسی کوانتوم را در دوره پاکسازی کوانتومی پیشرفته ارائه می دهم و اگر بخواهم در یک جمله مهم ترین نتایج این دوره را برای شما نام ببرم این موارد حتمی است:

رسیدن به آرامش

شادی واقعی

سلامتی و شفای کوانتومی 

و در لحظه زندگی کردن بهترین دستاوردهای این دوره هستند که زمانی که ما بتوانیم موارد اضافی درونی را به این شیوه پاکسازی کنیم ؛آنگاه می توانیم فرصت های عالی را برای خوشبختی ، کسب ثروت و توانگری نیز به راحتی مشاهده و به آنها عمل کنیم.

مطلب مرتبط :

پاکسازی درون به صورت مقدماتی و پیشرفته | 6 گیگ و کاملا تصویری

 

در دنیای امروز و در شرایط فعلی، مشکلات اقتصادی و اخبار ناگوار، شرایط طوری رقم خورده تا همه ما سطح انرژی پایین‌تر و زندگی سرشار از مشکلات مختلفی مثل مشکلات مالی، شکست در روابط مختلف و نداشتن سلامتی کامل رو تجربه می‌کنیم، دوره پیشرفته پاکسازی درون با این هدف طراحی شده تا به شما تعادل کامل سیستم انرژی و در نتیجه آن بهبود در شرایط مختلف زندگی شخصی، روابط عاطفی و رشد کاری رو هدیه بده!

 

بعد از ضبط دوره‌ی مقدماتی پاکسازی درون و با استقبال بی‌نظیری که از سمت کاربران سوخت جت از این دوره مواجه شدیم درخواست‌ها برای توضیح بیشتر موضوع و ارائه‌ی راهکارهای عملی و مفید و جامع‌تر هر روز بیشتر شد و تصمیم گرفتیم که من یعنی رنه سینانی و علی یکانی و تیم سوخت جت اقدام به ضبط دوره‌ی کامل و پیشرفته پاکسازی درون بکنیم تا به صورت جزئی  و اختصاصی و برای اولین بار در ایران دوره‌ی جامعی را در این زمینه تهیه کنیم.

مطلب مرتبط :  آموزش گام به گام ساخت پاورپوینت

چاکرا چیست؟

 

چاکرا‌ها یا همان مراکز انرژی هفتگانه قدرتمند بدن هستند که در واقع رابط بین روح و جسم هستند. چاکرا‌ها که در علوم شرقی به آن‌ها نیروی حیات هم گفته می‌شود در حال چرخش هستند از میان شبکه‌ای از مجرا‌های باریک به نام نادی در سراسر بدن جریان دارند.

اکثر ناراحتی ها و رنج‌هایی که در زندگی برای انسانها رخ می دهد
ناشی از خوب کار نکردن چاکرا ها می باشد

در این دوره یاد خواهید گرفت که چطور چاکراهایتان را کاملا کنترل و تنظیم کرده
در واقع کنترل کامل زندگی‌تان را به دست بگیرید

 

چطور چاکراها روی زندگی شما تاثیر بسیار بزرگی می‌گذارند؟

بر اساس علم کوانتوم همه موجودات عالم از انرژی ساخته شده اند و این انرژی اگر آگاهی و درک داشته باشد جهت و سمت و سو دارد. هر چقدر شما انسان مثبت تری باشید انرژی بهتری را به سمت کائنات می فرستید و سپس بر اساس قانون جذب یا قانون کارما همان به سمت شما باز می گردد. و تجربیات زندگیتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

وقتی که چاکرا ها به صورت درست در حال چرخش باشند (چیزی که به طور کامل و با تمرینات عملی در این دوره یاد می‌گیرید) باعث می شود که آن فرد بسیار خوشحال و سلامت زندگی کند و فراوانی و برکت در زندگیتش موج می زند زیرا او از نظر ذهنی آرامش دارد و با خواسته ها و آرزوهایش می تواند هماهنگ باشد.

 

مطلب مرتبط :

پاکسازی درون به صورت مقدماتی و پیشرفته | 6 گیگ و کاملا تصویری

مطلب مرتبط :  فرودگاه دسیرتو دا اتاکما

 

برای مرتب کردن آشفتگی درون باید دقت کرد که چه چیزهایی را وارد ذهن خود می‌کنیم. کوچک‌ترین چیزهایی که برای شروع می‌توان به آن‌ها توجه کرد افکار و حرف‌ها هستند.ما هرروز به شکل آگاهانه و ناآگاهانه زمان زیادی را به قضاوت دیگران،غیبت و بددهانی می‌کنیم.

همچنین همواره جذب احساسات منفی مانند حسادت یا ترس می‌شویم و چون به دنبال فرار از این افکار هستیم تلاش می‌کنیم آن خارا مخفی کنیم و احساسات واقعی خود را بروز ندهیم.

شاید فکر کردن به این‌که هرکدام از ما این حجم از اشتباهات را در خود جای‌داده‌ایم باورپذیر نباشد، اما بازنگری صادقانه در اعمال خود مارا با خود واقعی‌مان روبه‌رو خواهد کرد.

 

ucgadget.com

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

مقاله نویسی

مقاله نویسی

مقاله نویسی مقاله عمدتاً به نثری با موضوعات غیر تخیلی گفته می‌شود که بخش مستقلی از یک کتاب، روزنامه، مجله و غیره را تشکیل می‌دهد. مقاله …

ادامه توضیحات

کمیل میکولسیک

کمیل میکولسیک

کمیل میکولسیک کمیل میکولسیک (به انگلیسی: Kamil Mikulčík) (زاده ۱۸ نوامبر ۱۹۷۷) خواننده، بازیگر اهل اسلواکی است. او همراه با نلا پوسیسکووا نماینده اسلواکی در مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۰۹ بود . کمیل میکولسیک   Kamil Mikulčík (زاده …

ادامه توضیحات

فرودگاه دسیرتو دا اتاکما

فرودگاه دسیرتو دا اتاکما

فرودگاه دسیرتو دا اتاکما فرودگاه دسیرتو دا اتاکما (به انگلیسی: Desierto de Atacama Airport) یک فرودگاه همگانی با کد یاتا CPO است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...