سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

مانول سانچز |20 میشم

مانول سانچز |20 میشم

 

 

مانول سانچز |20 میشم

مانول سانچز |20 میشم

 

 

مانول سانچز (مانولو) (به اسپانیایی: Manuel Sánchez (Manolo)بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ میلادی عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا بوده و در ۲۸ بازی ملی حضور داشته‌است. او در بازی‌های ملی‌اش ۹ گل به ثمر رساند.

 

 

مانول سانچز |20 میشم

 

حرفه باشگاهی

مانولو در کاسرس ، Extremadura متولد شد و در رده های CP Cacereño محلی بزرگ شد و اولین بازی خود را در سن 17 سالگی با این باشگاه انجام داد. پس از دو سال با FC Sabadell FC ، آخرین در دسته دوم ، به رئال مورسیا نقل مکان کرد در همان سطح ، کمک به صعود به لالیگا در اولین فصل خود و سپس به ثمر رساندن 11 گل در 36 حضور در رقابت های بعدی ، با حفظ سطح بالای پرواز تیم.

در تابستان 1988 ، مانولو با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد ، جایی که او موفق ترین سالهای خود را می دانست و با پائولو فیوتر همکاری تهاجمی مهیبی را شکل داد. وی با پاس گل های بیشمار پرتغالی ها ، با 27 گل بهترین گلزن در 1991-1992 شد ، [1] و جام های فصل – و قبلی – کوپا دل ری را اضافه کرد. 

 

بازنشسته

مانولو در سال 1997 از بازی بازنشسته شد ، پس از دو فصل حضور در تیم CP Merida (یکی در ردیف دوم) که به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه استخوان درشت نی ، در هیچ مسابقه ای حاضر نشد ، زیرا در 100 امتیاز در بهترین پرواز اسپانیا از 80 گل خجالتی بود . او مربیگری را در سال 2007 آغاز کرد ، ابتدا با گالاستیکو پگاسو و چندین سال را در لیگ های پایین تر سپری کرد.

مطلب مرتبط :  فرودگاه دسیرتو دا اتاکما

 

مانول سانچز |20 میشم

شغل بین المللی

مانولو اولین حضور خود در اسپانیا را بلافاصله پس از خرید توسط اتلتیکو مادرید انجام داد و در 16 نوامبر 1988 در مرحله مقدماتی جام جهانی فیفا 1990 مقابل جمهوری ایرلند ظاهر شد و گلزنی کرد. [4] او در مجموع 28 بازی ملی و 9 گل انجام داد ، نماینده ملت در فینال در ایتالیا ، جایی که او فقط در اولین بازی مرحله گروهی مقابل اروگوئه ظاهر شد (0-0).

 

 

مانول سانچز |20 میشم

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

قانون کارما | 20 میشم

قانون کارما | 20 میشم

    قانون کارما | 20 میشم        دوستان گرامی وعزیز می توانید این مطلب را به صورت مستقیم از سایت …

ادامه توضیحات

هنری بندیکت استوارت

هنری بندیکت استوارت

هنری بندیکت استوارت هنری بندیکت استوارت (به انگلیسی: Henry Benedict Stuart) (۶ مارس ۱۷۲۵ – ۱۳ ژوئیهٔ ۱۸۰۷) کاردینال کلیسای کاتولیک و چهارمین مدعی یعقوبی تاج و تخت انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و فرانسه بود. هنری در سال …

ادامه توضیحات

جری فان روین

جری فان روین

جری فان روین جری فان روین (انگلیسی: Jerry van Rooyen; ۳۱ دسامبر ۱۹۲۸ – ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۹) یک موسیقی‌دان، رهبر ارکستر، آهنگساز و موزیسین جاز اهل پادشاهی هلند بود. از فیلم‌های …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...