سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

وایت‌اسنِیک (به انگلیسی: Whitesnake) یک گروه موسیقی راک بریتانیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط دیوید کاوردیل بعد از جدایی وی از گروه دیپ پرپل ایجاد شد.منتقدان کارهای ابتدایی گروه را همانند دیپ پرپل می‌دانند. گروه از اواسط دههٔ هشتاد میلادی بیشتر به سبک هارد راک متمایل شد.

 

چهار آلبوم ابتدایی گروه توانسته در جدول فروش بین ۱۰ آلبوم اول قرار بگیرد، آنها با آلبوم همنام خود وایت‌اسنیک توانستند موفقیت‌های بین‌المللی نیز کسب کنند.

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

 

كوبیش

كوبیش از ده سالگی در SG Eintracht Sudenburg ، یكی از پیشینیان 1. FC Magdeburg ، فوتبال را شروع كرد. او در همه تیم های جوانان باشگاه بازی کرد و اولین بازی خود را در تیم اول این باشگاه انجام داد – که اکنون BSG Motor Mitte Magdeburg نامیده می شود – در 29 ژوئن 1957 در برابر ویسموت گرا. او بین سالهای 1957 و 1971 در 326 بازی لیگ ، 29 مسابقه FDGB-Pokal و 13 مسابقه در مرحله اروپا برای 1. FC Magdeburg و پیشینیان آن بازی کرد…

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

اولین گل باشگاه اوبرلیگا

در مجموع او سه بار در مسابقات جام حذفی آلمان شرقی ، FDGB-Pokal پیروز شد و دو بار در سال 1959 و 1967 با باشگاه خود موفق به صعود به بالاترین سطح DDR-Oberliga شد. در سال 1960 ، کوبیش اولین گل باشگاه اوبرلیگا را به ثمر رساند در پیروزی 2-0 برابر امپور روستوک.  یکی از آزادگان خطرناک او در اولین گل مگدبورگ در سطح اروپا پاس گل داد که توسط پیتر هوئر در بازی SC Aufbau Magdeburg برابر Galatasaray S.K به ثمر رسید.

مطلب مرتبط :  تاجر ونیزی (فیلم ۲۰۰۴)

در سال 1961 ، كوبيش تنها دعوت خود را به تيم ملي فوتبال آلمان شرقي بدست آورد ، در حالي كه در باخت 1-3 مقابل لهستان فرو رفت. علاوه بر این ، او یک بار در تیم ملی B ، هفت بار در تیم های زیر 23 سال و سه بار در تیم های ملی زیر 18 سال بازی کرد.

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

شرکت ساختمانی ویژه مگدبورگ

در سال 1971 ، او از تیم اول FC Magdeburg بازنشسته شد ، اما دو سال دیگر در تیم دوم بازی کرد. جدا از شغل اصلی خود در یک شرکت ساختمانی ویژه مگدبورگ ، او به عنوان مربی نیمه وقت در تیم های مختلف 1. FC Magdeburg کار می کرد. در میان دیگران ، او مربی مارسل مالتریتس حرفه ای بوندس لیگا بود. در سال 1990 ، او بازنشستگی پیش از موعد را انتخاب کرد و همچنین روزهای مربیگری خود را پایان داد.

کوبیش بازیکنی است که بیشترین حضور را در 1 بازی داشته است. سلف پیشینیان FC Magdeburg SC Aufbau Magdeburg ، در 216 مسابقه رقابتی برای این باشگاه ظاهر شده است.  گونتر كوبيش در سال 2005 بر اثر عوارض سكته مغزي با تشخيص نادرست درگذشت.

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

 

سازند ، مارگزیدگی و دردسر (1976–1978)

در مارس 1976 ، خواننده دیوید کاوردیل ، گروه سخت راک انگلیسی Deep Purple را ترک کرد. او سه سال قبل به گروه پیوسته بود و سه آلبوم موفق را با آنها ضبط کرد. پس از ترک دیپ بنفش ، کاوردیل آلبوم انفرادی خود را در مار 1977 سفید مار منتشر کرد.  دومین آلبوم انفرادی وی Northwinds در مارس 1978 منتشر شد. هر دو عناصر بلوز ، سول و فانک را ترکیب کردند ، زیرا کاوردیل می خواست از صدای هارد راک مترادف با Deep Purple فاصله بگیرد.  در هر دو رکورد میکی مودی ، گیتاریست سابق Snafu حضور داشت که کاوردیل او را از اواخر دهه 1960 می شناخت.

مطلب مرتبط :  ورزشگاه سانتیاگو برنابئو | 20 میشم

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

دیو هالند و کوزی پاول

  وقتی کاوردیل در لندن شروع به جمع آوری گروههای پشتیبان کرد ، مودی اولین کسی بود که به آن پیوست. از میان نامزدهای اولیه دیگر گروه ، نوازندگان درام نواز دیو هالند و کوزی پاول و همچنین گالریست مل گلی بودند.  تصمیم برای جذب گیتاریست دوم به پیشنهاد مودی گرفته شد. برنی مارسدن ، که قبلاً از بشقاب پرنده و پیس اشتون لرد بود ، با پیوستن موافقت کرد.  از طریق وی ، آنها همچنین توانستند نیل موری ، باسیست را که با مارسدن در چکش کوزی پاول بازی کرده بود ، جذب کنند.  ترکیب اولیه گروه توسط درامر Dave “Duck” Dowle و نوازنده کیبورد برایان جانسون ، که با هم در Streetwalkers بازی کرده بودند ، جمع شد. 

 

نمونه ویدیو این گروه در یوتیوب :

 

اینجا کلیک کنید لطفا

 

 

گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

سرژ ماسناگتی | 20 میشم

سرژ ماسناگتی | 20 میشم     سرژ ماسناگتی (انگلیسی: Serge Masnaghetti‎؛ زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۳۴) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان …

ادامه توضیحات

لیوبان | 20 میشم

لیوبان

لیوبان شهر لیوبان (به روسی: Любань) در کشور روسیه و در اوبلاست لنینگراد واقع شده‌است. لیوبان جغرافیا این شهر در حدود 85 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان سن پترزبورگ در تیگودا، …

ادامه توضیحات

تارلند

تارلند تارلند (به انگلیسی: Tarland) یک روستا در بریتانیا است که در آبردین‌شایر واقع شده‌است. تارلند ۶۹۸ نفر جمعیت دارد.   دانلود کتاب آناتومی گری تنه جلد اول 2020 ترجمه فارسی …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...