سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور (به انگلیسی: William B. Spong, Jr.) سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا بود. وی در سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۳ میلادی سناتور ایالت ویرجینیا در سنای ایالات متحده آمریکا بود.

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

 

سنین جوانی و تحصیل

اسپونگ در پورتسموث ، ویرجینیا به دنیا آمد و در مدارس دولتی ، کالج همپدن – سیدنی در همپدن سیدنی ، دانشگاه ویرجینیا در شارلوتسویل و دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند تحصیل کرد. وی در رشته حقوق تحصیل کرد و در سال 1947 در وکالت پذیرفته شد و پس از مدت کوتاهی در پورتسموث شروع به کار کرد. در طول جنگ جهانی دوم ، اسپونگ از سال 1942 تا 1945 در سپاه هوایی ارتش ، هشتمین نیروی هوایی خدمت کرد. پس از جنگ ، اسپونگ از سال 1948 تا 1949 مدرس حقوق و دولت در کالج ویلیام و مری بود.

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

مرگ و زندگی بعدی

اسپونگ پس از کار در سنا ، به وکالت بازگشت و همچنین از سال 1976 تا 1985 به عنوان استاد حقوق و رئیس دانشکده حقوق مارشال-وایت در کالج ویلیام و مری خدمت کرد. در 1976 ، اسپونگ رئیس جمهور بود انجمن وکلای ویرجینیا. وی در سال 1988 به عنوان رئیس موقت دانشگاه Old Dominion منصوب شد و تا زمان مرگ ساکن پورتسموث بود. وی در گورستان دانشگاه ویرجینیا در شارلوتسویل ، ویرجینیا به خاک سپرده شد.

مطلب مرتبط :  کائلب درسل | 20 میشم

 

ویلیام بی. اسپونگ، جونیور کیست ؟ | 20 میشم

 

 

زندگی شخصی

شوخ طبعی

یک شوخی محبوب اینترنتی ادعا می کند  ویلیام بی اسپونگ از ویرجینیا و هیرام فونگ از هاوایی با حمایت از لایحه ای توصیه می کنند که زنگ های کلیساها را به استقبال ورود تیم تنیس روی میز ایالات متحده به هنگ کنگ پس از تور چین در چین کمونیست بکشند. این لایحه به تصویب نرسید و مجلس سنا را از تصویب لایحه پینگ پنگ پنگ پنگ دینگ دونگ بل اسپونگ-فونگ هنگ کنگ تقلب کرد.

در واقع ، سناتور اسپونگ هرگز حمایت از چنین لایحه ای را انجام نداد ، اما به زودی پس از ورود به واشنگتن دی سی مطبوعات را سرگرم کرد همانطور که در مقاله ای از پسر عمویش ، Rt شرح داده شد. کشیش جان شلبی اسپونگ ، سناتور اسپونگ:

به همراه دیگر سناتورهای تازه وارد برای سخنرانی در باشگاه ملی مطبوعات دعوت شد. او از ترس اینکه کسی در رادیو یا تلویزیون او را سناتور اسفنج بنامد ، از سخنرانی مقدماتی مختصر پنج دقیقه ای خود در آن هیئت استفاده کرد تا بتواند نام صحیح را شناسایی کند.

 

 

حمایت از حقوق ترانه سرایان

وی در کشوری جنوبی اعلام کرد که اولین اقدام وی به عنوان سناتور معرفی لایحه ای برای حمایت از حقوق ترانه سرایان در هنگ کنگ است. در این تلاش سناتور ارشد لوئیزیانا ، راسل لانگ و سناتور ارشد هاوایی ، هیرام فونگ به او ملحق می شوند و با هم لایحه آهنگ هنگ کنگ از نوع Long Fong Spong را ارائه می دهند. اصحاب رسانه هرگز نام وی را به اشتباه تلفظ نکردند. 

مطلب مرتبط :  عبدالصبور خدمت

 

 

خانواده

اسپونگ با ویرجینیا ویز گالیفورد سابق ازدواج کرد. آنها دو فرزند به نام های مارتا و تام داشتند.

 

 

سیاست ملی

در سال 1966 ، اسپونگ شخصاً توسط رئیس جمهور لیندون جانسون استخدام شد تا یک چالش اساسی علیه سناتور 20 ساله فعلی A. Willis Robertson داشته باشد. جانسون از مخالفت رابرتسون با قوانین حقوق شهروندی و حق رأی عصبانی شد. اسپونگ روبرتسون را در یکی از بزرگترین ناآرامی های تاریخ سیاسی ویرجینیا شکست داد و در نوامبر به پیروزی رسید.

 

 

اسپونگ

رابرتسون در 31 دسامبر 1966 استعفا داد. فرماندار میلز گادوین ، اسپونگ را به کرسی منصوب کرد و به اسپونگ ارشدیت بالاتری نسبت به سایر سناتورهای منتخب در نوامبر داد. پیروزی اولیه اسپونگ آغاز پایان سلطه طولانی مدت سازمان Byrd بر سیاست ویرجینیا بود. زندگی حرفه ای اسپونگ در سنا کوتاه مدت بود. در سال 1972 ، وی برای انتخاب مجدد توسط ویلیام ال. اسکات نماینده منطقه 8 به سختی شکست خورد.

 

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

توالت فضایی چیست ؟ | 20 میشم

توالت فضایی چیست ؟ | 20 میشم   توالت فضایی چیست ؟ | 20 میشم   توالت فضایی نوعی توالت است که در محیط‌های بی‌وزنی، همچون ایستگاه فضایی …

ادامه توضیحات

سابینا آیرولا توزیا

سابینا آیرولا توزیا

سابینا آیرولا توزیا سابینا آیرولا توزیا (به ترکی استانبولی: Sabina Ajrula Toziya) (زادهٔ ۱۷ آوریل ۱۹۴۶ – درگذشتهٔ ۱۰ اوت ۲۰۲۱) بازیگر اهل ترکیه و اصالتا مقدونیه‌ای بود که …

ادامه توضیحات

فرودگاه متز-نانسی-لورن کجاست ؟ | 20 میشم

فرودگاه متز-نانسی-لورن کجاست ؟ | 20 میشم   فرودگاه متز-نانسی-لورن کجاست ؟ | 20 میشم فرودگاه متز-نانسی-لورن (به انگلیسی: Metz-Nancy-Lorraine Airport) (به زبان بومی: Aéroport de …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...