کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی | PDF | 88 pg

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی | PDF | 88 pg

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی | PDF | 88 pg

درس خواندن پارتیزانی (Studying Guerrilla) روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های درس خواندن بر مبنای یک زمان بسیار کم است. در واقع درس خواندن پارتیزانی نوعی درس خواندن نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و متضمن ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای درس خواندن سنتی است..

 

درس خواندن پارتیزانی به دو قسم قابل تفسیر است یکی در زمان قبل از کنکور و دیگری بعد از زمان کنکور تا قبل از آزمون مصاحبه است. هدف‌ها باید روشن، صریح، قابل سنجش، قابل دست‌یابی، واقع‌بینانه، نتیجه‌گرا و زمان‌دار تعریف شوند. تأکید اصل پالودگی بر تعریف هدف‌های تر و تمیز است.

 

مشکل بیشتر داوطلبان در عدم تحقق اهداف‌شان این است که ویژگی‌های مورد تأکید اصل پالودگی را رعایت نمی‌کنند. وضعیت بد برای داوطلب آن است که نمی‌تواند هدف‌هایی را که تعریف کرده است تأمین کند و وضعیت بدتر آن است که نمی‌داند چرا نتوانسته هدف‌ها را محقق کند و این چرخه را همین‌طور تکرار می‌کند.

 

داوطلب می‌تواند با توجه به اصل پالودگی؛ چشم‌انداز روشنی ترسیم و هدف‌های واقع‌بینانه‌ای تعریف کند. برخی هدف‌ها را مبتنی بر رویکرد درس‌خوانی پارتیزانی می‌شود حتی در نزدیکی‌های موعد آزمون دکتری تغییر داد!

 

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

 

معرفی کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی به هفت مرحله‌ای می‌پردازد که داوطلبان باید برای قبولی در آزمون دکتری طی کنند. روش پارتیزانی شیوه‌ای نامرتب در یادگیری درس است که در زمان کوتاه و با استفاده از حداقل منابع می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد.

درباره‌ی کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی:

آزمون ورودی دکتری، دو مرحله است:

– آزمون عمومی دکتری که شامل دروس زبان تافل، هوش و استعداد تحصیلی و دروس تخصصی است.
– مصاحبه و آزمونی که توسط دانشگاه مقصد از داوطلب (بر حسب انتخاب داوطلب) گرفته خواهد شد.

داوطلبان گرامی باید بدانند که در آزمون دکتری، هر دو مرحله مهم است. آزمونی که توسط سازمان سنجش یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد و یا وزارت بهداشت گرفته می‌شود برای غربالگری داوطلبان و ورود دانشجویان نمونه از لحاظ اطلاعات و دانش فردی است. در حالی که آزمون و مصاحبه‌ای که دانشگاه از داوطلب خواهد گرفت، به صورت تخصصی و برای بررسی داوطلب و تایید ایشان برای ادامه تحصیل در رشته مورد تقاضا است.

بنابراین داوطلبان گرامی باید هر دو مرحله را مهم تلقی کنند و حداکثر توان خود را برای گرفتن نتیجه بهتر به کار گیرند تا بتوانند اهداف خود را با قبولی در هر دو مرحله و راهیابی به دانشگاه موردنظر خود جامعه عمل بپوشانند.

درس خواندن پارتیزانی (Studying Guerrilla) روشی به دور از نظم و ترتیب خاص است که مبنای آن خواندن و یادگیری درس در مدت زمان بسیار کم است. هدف در این روش به دست آوردن بهترین نتیجه با استفاده از حداقل منابع است و شامل خلاقیت، شکستن قوانین و همچنین جستجو برای پیدا کردن راهکارهای جایگزین برای درس خواندن به شیوه‌ی سنتی است.

این روش از درس خواندن در دو قسمت تعریف می‌شود: یکی در زمان قبل از کنکور و دیگری بعد از زمان کنکور تا قبل از آزمون مصاحبه است. پالودگی، پشیز، پایش، پایداری، پیگیری، پرهیز و ایثار مراحل روش پارتیزانی هستند. داوطلب پارتیزان اگر در هر مرحله از فرایند رسیدن به هدف دچار خطا و کم کاری شود برای جبران آن کمبود باید قدم بعدی را محکم‌تر بردارد. بنابراین درس‌خوان پارتیزان باید در مینیمم زمان حداکثر تلاش را برای خواند مطالب و مرور آن‌ها انجام دهد.

تعریف درس‌خوان پارتیزان جهت قبولی در آزمون دکتری اصطلاحی است که سنجش امیرکبیر آن را در سال 1394 در زمان قبل از کنکور دکتری به جامعه دانشگاهی معرفی کرد و با تعمیم لایه‌های حرکتی این اصطلاح سعی دارد فرهنگی را جاری و ساری سازد که نهایت آن دستیابی به اهداف عالی در مقاطع تکمیلی است.

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

 

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند.قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبانموضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی مناسب چه کسانی است؟

داوطلبین آزمون دکتری می‌توانند با استفاده از این کتاب با موفقیت مسیر قبولی در این آزمون را طی کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قدم اول: دوران پیش از آزمون عمومی دکتری
قدم دوم: جلسه آزمون عمومی دکتری
قدم سوم: دوران قبل از اعلام نتایج
قدم چهارم: اعلام رتبه و تراز داوطلب
قدم پنجم: دوران قبل از آزمون تخصصی و مصاحبه
قدم ششم: روز مصاحبه
قدم هفتم: ثبت نام در دانشگاه منتخب و برگزیده
منابع

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

 

  • ناشر سنجش امیرکبیر
  • قیمت نسخه چاپی قیمت نسخه چاپی ۵۰,۰۰۰ تومان
  • تاریخ نشر ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
  • زبان فارسی
  • حجم فایل 1.9 مگابایت
  • تعداد صفحات صفحه
  • شابک 

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط