پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی
پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی
شرح مختصر فصول پایان نامه کارشناسی ارشد
فصل اول: به بیان موضوع، اهداف تحقیق، فرضیههای تحقیق، نحوه جمعآوری دادهها، بیان متغیرها، قلمرو تحقیق و جامعه آماری پرداختشده است.
فصل دوم: مروری فشرده بر ادبیات علمی و نظری درزمینهٔ موضوع تحقیق دارد، ضمن اشاره به مباحث تئوریک مطرحشده در این زمینه، مروری مختصر بر تحقیق تجربی انجامشده در داخل و خارج ایران بیان میکند.
فصل سوم: به بیان فرضیههای تحقیق، متغیرهای موردمطالعه، جامعه آماری، نحوه جمعآوری اطلاعات و درنهایت چگونگی آزمون فرضیهها و مدل آماری به کار گرفتهشده، اختصاصیافته است.
فصل چهارم: به تجزیهوتحلیل اطلاعات دریافت شده، اختصاص دادهشده است.
فصل پنجم: مربوط به نتیجهگیری و پشتیبانی شامل تجزیهوتحلیل حاصل از آزمون فرضیهها، محدودیتها، پیشنهادها برای تحقیقهای آتی هست.
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی
دانلود رایگان پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل
چکیده
ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد) شهر تهران می باشد.
پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی میباشد.جامعه آماری در این تحقیق كلية مشتریان رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد)، لذا نمونه آماری این مطالعه شامل 384 نفر میباشد که به روش تصادفی ساده انتخاب شدهاند. دادههای این پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده است،
پایایی پرسشنامه به روش محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و روایی محتوایی آن با تکنیک تحلیل عاملی تاییدی مورد ارزیابی قرار گرفته است، همچنین برای تجزیه و تحلیل دادهها از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که متغیرهای فواید اجتماعی،فواید پولی بر مشارکت فعال مصرف کنندگان در صفحات اجتماعی تاثیر مثبت،مستقیم و معناداری دارد، ولی فواید عملکردی و فواید لذت باورانه بر مشارکت فعال تاثیر غیر معناداری دارد، همچنین نتایج نشان داد که مشارکت فعال و اعتماد به نام تجاری بر تعهد به نام تجاری تاثیر ساختاری مثبت،مستقیم ومعناداری دارد،همچنین مشارکت فعال بر اعتماد به نام تجاری تاثیر مثبت،مستقیم و معناداری دارد.
پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی
دانلود رایگان پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
مقدمه
امروزه شبکه های اجتماعی با نرخ فزاینده ای افزایش یافته اند و بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد شده است و فضای مجازی جایگزین فضای فیزیکی شده است و افراد برای انجام کار،برقراری ارتباط، تفریح، سرگرمی و… از فضای مجازی استفاده می کنند. به دلیل استفاده زیاد از فضای مجازی امروزه تبلیغات اینترنتی نیز گسترش یافته است و اکثر شرکت ها از تبلیغات اینترنتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که به نوعی جایگزین تبلیغات سنتی شده است.
مطلب پیشنهادی ما :
پایان نامه ایجاد تغییرات در AHP با سلسله مراتب غیر خطی
تبلیغات اینترنتی
بنابراین به دلیل استفاده زیاد افراد از شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی با استقبال زیادی مواجهه شده است. ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.
منبع : گوگل | ویکی پدیا | بیست میشم
پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی
دانلود رایگان پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل
پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی,مدیریت بازاریابی
درباره این محصول نظر دهید !
- توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
- پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
- برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
- پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید