سیستم کنترل هوشمند برای پیشگیری از دست دادن کنترل پرواز | 83 ص

سیستم کنترل هوشمند برای پیشگیری از دست دادن کنترل پرواز | 83 ص

سیستم کنترل هوشمند برای پیشگیری از دست دادن کنترل پرواز | 83 ص

 

از دست دادن کنترل یکی از بزرگترین مشکلات ناشی از حوادث مرگ بار هواپیما است. در سراسر جهان حوادث ناشی از کنترل هواپیما پیچیده است که میتواند ناشی از عوامل متعددی باشد که این عوامل یا به تنهایی و یا اغلب در ترکیب باهم هستند. از این رو هیچ استراتژی برای جلوگیری از این حوادث وجود ندارد. حوادث ناشی از دست دادن کنترل هواپیما با توجه به تعداد زیاد تلفات در یک حادثه توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

 

پیشرفت های اخیر در زمینه بازیابی و پیش گیری از دست دادن کنترل شامل :

آموزش پیشرفته خلبانان – اتوماسیون اتوماتیک کابین خلبان و سیستم های هوشمند است. در این پایان نامه هدف گسترش یک سیستم هوشمند اتوماتیک پیشگویانه را برای هواپیما در آستانه از دست دادن کنترل توصیف می‌کند. این سیستم تعیین می‌کند که چه زمانی باید برای جلوگیری از یک سانحه قریب‌الوقوع، مداخله کند. این سیستم کاهش ارتفاع را تخمین می‌زند که منجر به مانور در حال حرکت هواپیما در شرایط پرواز فعلی می‌شود. اگر از دست دادن حداقل ارتفاع روی دهد ، این سیستم به صورت خودکار وارد عمل می‌شود.

این سیستم ملزم به فرود آوردن امن از زمانی است که معیارهای پایداری در پرواز دچار تغییر شده اند .این سیستم با توجه به شرایط موجود متوجه کاهش حداقل ارتفاع نسبت به معیار های فرود امن میشود و سعی میکند با باز تنظیمی محور ها و سیستم های کنترل پروازی هواپیما شرایط پایداری نسبت به قبل برای کمک و واکنش درست و ایمن خلبان برای یک فرود امن را ایجاد کند.

این سیستم کنترل هوشمند پیشنهادی در هواپیماهای نظامی به دو صورت خودکار و دستی وجود دارد هدف ما در این پایان نامه بررسی بهره گیری از این سیستم کنترل هوشمند براساس H-inf برای کاهش حوادث هوایی غیر نظامی است که از آن استفاده نمی کنند.

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط