دانلود و خرید کتاب ازدواج (کتاب اول)

دانلود و خرید کتاب ازدواج (کتاب اول)

کتاب ازدواج (کتاب اول) اثر حمید حبشی

دانلود و خرید کتاب ازدواج (کتاب اول)

قیمت و خرید کتاب ازدواج اثر دکتر حمید حبشی نشر معارف جلد 1

کتاب ازدواج موفق
دانلود رایگان کتاب ازدواج دکتر حبشی
دانلود کتاب زندگی دکتر حبشی
دانلود فایل صوتی دکتر حبشی درباره ازدواج

«کتاب ازدواج، کتاب اول تأسیس» اثری است شیوا و روان که حاصل سال ها جلسات و مشاوره های حضوری و همایش های نویسنده است که با استفاده از تجارب محافل سخنرانی و برخورد چهره به چهره با زوج ها و جوانان منتشر شده است.

این کتاب در 10 فصل به بیان مراحل مختلف ازدواج می پردازد. نویسنده فصل اول را به بیان ضرورت و فلسفه ازدواج و شناسایی انگیزه ها اختصاص داده و در فصل دوم که طولانی ترین ومهمترین بحث کتاب است، به بیان شناخت معیارها در ازدواج و ملاک های یک ازدواج خوب اشاره می کند. فصل سوم کتاب به بیان کسب شناخت صحیح و تناسب سنجی ملاک ها نظیر باورها و اعتقادات، قابلیت ها و مهارت های زوجین و اعتماد به نفس و خودباوری می پردازد.

ازدواج یکی از مهم‌ترین نقطه‌های عطف زندگی افراد است. به این معنی که لازم است در قلب خود برای حضور فردی دیگر جایی برای همیشه باز کنید و متعهد شوید  که به او عشق بورزید، از او مراقبت کنید، و شریک زندگیتان را در سختی‌ها و مشکلات ریز و درشت زندگی حمایت کنید. این قول و قرارها چندان کار راحتی نیستند. نویسندگان و پژوهشگران مختلفی سعی کرده‌اند در این زمینه کتاب هایی بنویسند که به ساختن رابطه‌ای بهتر کمک می‌کنند. در این یادداشت وبلاگ طاقچه چند کتاب معرفی می‌کنیم که چه پیش از ازدواج و چه بعد از آن به ما کمک می‌کنند رابطه‌ای بتر را با شریک زندگیمان تجربه کنیم.

روش کسب شناخت، تحقیق و راه درست کسب شناخت، مصاحبه خواستگاری، شیوه انجام مصاحبه خواستگاری، عقود وشروط ازدواج، باورها و گمان های غلط در موضوع شناخت، ملاحظات شناخت در موارد خاص از فصل های چهارم تا دهم کتاب را تشکیل می دهد که مخاطب را از جهات مختلفی بی نیاز می کند.
کتاب ازدواج موفق
دانلود رایگان کتاب ازدواج دکتر حبشی
دانلود کتاب زندگی دکتر حبشی
دانلود فایل صوتی دکتر حبشی درباره ازدواج

جلد اولِ کتاب زندگی

کتاب ازدواج موفق

               کتاب ازدواج موفق

معرفی کتاب ازدواج (کتاب اول)

ازدواج (کتاب اول) اثر حمید حبشی است که در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانى، بررسى، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌هاى مختلف بپردازد.

از جمله این فعالیت‏‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامى دانشگاه‌ها، اندیشه‏‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبرى، پرسش‌ها و پاسخ‌هاى دانشجویى، معارف قرآن و اهل‏ بیت (ع)، دین‌پژوهى، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامى و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‏‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسائل تربیتى، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد.

نشر معارف اخیراً نیز گام‌‏هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‏اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‏‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

دانلود و خرید کتاب ازدواج (کتاب اول) حمید حبشی

 درباره ازدواج (کتاب اول)

دکتر حمید حبشی روان‌شناس و مشاور خانواده بنام کشور در مجموعه کتاب‌های ازدواج، این امر مقدس را تعریف می‌کند.، ضروریاتش را برمی‌شمارد و تمام مراحل ان را همراه حقایق، مشکلات و راه حل‌هایش با شما مطرح می‌کند. در کتاب اول ازدواج با ضرورت ازدواج، انگیزه‌ها، معیارشناسی ازدواج، تناسب‌سنجی در ازدواج، روش کسب شناخت در این امر، روش تحقیق در ازدواج و مراحل خواستگاری و…. معرفی و تشریح شده‌اند.

 خواندن  ازدواج (کتاب اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی جوانانی که قصد ازدواج دارند مخاطبان این کتاب‌اند.

 

کتاب ازدواج موفق
دانلود رایگان کتاب ازدواج دکتر حبشی
دانلود کتاب زندگی دکتر حبشی
دانلود فایل صوتی دکتر حبشی درباره ازدواج
قیمت و خرید کتاب ازدواج اثر دکتر حمید حبشی نشر معارف جلد 1

دانلود و خرید کتاب ازدواج (کتاب اول) حمید حبشی

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط