جزوه برنامه ریزی و کنترل موجودی ها

جزوه برنامه ریزی و کنترل موجودی ها

                                                       جزوه برنامه ریزی و کنترل موجودی ها را از سایت بیست میشم دانلود کنید

با سلام خدمت شما سروران گرامی 

در جزوه برنامه ریزی و کنترل موجودی ها شما بطور کلی با این موضوع آشنا خواهید شد و قابل ذکر است که این جزوه شامل ۸ فصل و نکات کاربردی بسیاری می باشد که شما می توانید آن را با کم ترین هزینه از سایت بیست میشم دانلود کنید. در ضمن تعداد صفحات 50 صفحه بصورت عکس بوده و حجم دانلودی آن 15 مگابایت می باشد. شاد و پیروز باشیم

 

 

 

جزوه برنامه ریزی و کنترل موجودی ها

دانلود جزوه خلاصه درس برنامه ریزی و کنترل موجودی ها به صورت دست نویس در قالب فایل عکس.
برای دریافت این تصاویر که یک جا فشرده سازی شده‌اند، از لینک زیر اقدام نمایید.

درس کنترل موجودی یکی از دروس تخصصی رشته مهندسی صنایع می باشد که یادگیری آن برای مهندسین صنایع ضرروری می باشد، زیرا مباحثی که در این درس مطرح می شود، کاملا کاربردی و مهم برای مهندس صنایع در مدیریت کارخانه و کارگاه های تولیدی می باشد.

 

 

این جزوه به صورت عکس از جزوه دست نویس می باشد ، موفق باشید.

 

نویسنده :

زبان : فارسی

ناشر : دانشگاه پیام نور

تعداد صفحات : 50

 

 

توضیحات تکمیلی

آغاز قرن جاری با تغییرات غیرمنتظره ای در فضای کسب و کار، مصادف بوده است. در فضای رقابت امروزی تنها سازمان هایی می توانند موفق شوند که بتوانند عملیات خود را به گونه ای بهینه با کمترین هزینه هدایت کنند. یکی از مهم ترین مسائل عملیاتی در سازمان های تولیدی، برنامه ریزی و کنترل موجودی ها است.

با توجه به فضای رقابتی امروزی سازمان ها که منجر به رقابت بسیار جدی بین سازمان ها برای برآوردن انتظارات مشتریان و در نهایت، افزایش بسیار زیاد تنوع محصولات شده است، برنامه ریزی و کنترل این تنوع زیاد از کالاها می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

آموزش برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها بر آن است که شما را با مفاهیم ابتدایی و مدل های کلاسیک موجودی آشنا کند. این مدل ها مدل های ساده شده از مسائل پیچیده دنیای واقعی هستند که می توانند بینشی مقدماتی در مبحث موجودی به دانشجو ارائه دهند. هر چند فهم کامل تر این مدل ها و به کارگیری آن ها در عمل، مستلزم مطالعات بعدی و تجربیات عملی بیشتر است.

این آموزش می تواند به نیازهای دانشجویان رشته مهندسی صنایع در درس برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها ۱ و تا حدی نیز درس برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها ۲ پاسخ دهد، همچنین محتوای این آموزش تا حد زیادی سرفصل های درس سیستم های خرید، انبارداری و توزیع را برای دانشجویان مدیریت صنعتی و بازرگانی پوشش می دهد.

 

 

 

جزوه برنامه ریزی و کنترل موجودی ها

 

 

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

سلام مجدد خدمت شما سروران | سایت بیست میشم همیشه در کنار شما بوده و هست و از شما تقاضامندیم در صورت داشتن سوال و راهنمایی با ما در ارتباط باشید. ( واتس آپ : 09111482708 )

 

 

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط