تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خودراهبری،انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک

تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خودراهبری،انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک

 

چکیده:
چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خودراهبری،انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک انجام شد. این مطالعه به روش نیمه آزمایشی بوده است. آزمودنیها در این مطالعه شامل دانشجویانی بودند که درس مقدمات کامپیوتر را در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 انتخاب کرده بودند.
به روش تصادفی ساده دانشجویان در گروههای آزمایشی و کنترل جای گرفتند،(13نفر در گروه آموزش معکوس مبتنی بر فعالیتهای فردی، 14نفر آموزش معکوس مبتنی بر فعالیتهای گروهی و 14 نفر گروه کنترل). جهت گرد آوری دادهها از انگیزش تحصیلی هارتر، آمادگی یادگیری مهارت خودراهبری فیشر و همکاران و آزمون محقق ساخته یادگیری استفاده به عمل آمد. برای تحلییل دادههای پژوهش از شاخص آماری آزمون آنوا و آنکوا استفاده شد.
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط