بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی | 490 صفحه

بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی | 490 صفحه

 

پس از سال­ها مطالعه، تحقیق و تدریس در زمینه­های مرتبط با بتن و به ویژه فناوری پیشرفته بتن و مصالح ساخت پیشرفته در سال­های اخیر، این توفیق به یاری خداوند متعال فراهم گردید که کتاب حاضر به رشته تحریر درآید. پیشرفت­های گسترده در یک دهه گذشته در زمینه­های علم مواد و مصالح، فناوری­های نوین تولید انواع بتن‌های ویژه و کاربردهای آن­ها، سبب گردیده که آشنایی با این پیشرفت­ها  و بهره بردن از مزایای آن تنها از طریق شناخت و مطالعه جزئیات به صورت کاملاً علمی و تخصصی میسر باشد.

در تألیف این کتاب سعی گردیده است که نتایج مطالعات و تحقیقات محققین مختلف دنیا در زمینه انواع بتن­های حاوی لاستیک و ترکیب لاستیک با مواد دیگر ارائه شود. همچنین نتایج تحقیقات مولفین این کتاب نیز در این زمینه در بخش­های مختلف ارائه شده است. به همراه ارائه نتایج تحقیقات محققین، سعی گردیده است جزئیات مصالح به کار رفته، ویژگی‌ها، طرح مخلوط، نحوه ساخت و روش آزمایش­های انجام شده مطابق استانداردهای بین­المللی نیز توضیح داده شوند.

بنابراین هر پژوهشگری چه به عنوان یک پژوهشگر دانشگاهی و چه به عنوان یک متخصص صنعت که قصد تحقیق و تولید این نوع بتن ویژه را داشته باشد می­تواند از این کتاب استفاده نماید.

بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی | 490 صفحه

بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی | 490 صفحه

بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی

 

با توجه به حجم زیاد تایرهای ضایعاتی و تجزیه ناپذیری، لزوم بازیافت آنها بر کسی پوشیده نیست. در کتاب بتن سبز حاوی لاستیک نتایج سال ها تحقیقات آزمایشگاهی مولفین در کنار پژوهش سایر دانشمندان جهان به طور مفصل مطرح گردیده است. بدین ترتیب در کتاب بتن سبز حاوی لاستیک، نوعی بتن ویژه با به کار بردن سایزهای مختلف لاستیک های بازیافتی و همچنین در ترکیب با سایر مواد از جمله پوزولان ها و الیاف ها به عنوان یک مصالح ساختمانی جدید معرفی گردیده است.

امید است که نتایج مطرح شده در آینده نزدیک در استانداردهای ملی و بین المللی مستند گردد تا گام بزرگی در کنار تولید نوعی بتن با خواص ویژه در جهت توسعه پایدار و کاهش آلودگی های زیست محیطی برداشته شود.

کتاب بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی

ucgadget.com

 

بتن سبز حاوی لاستیک بازیافتی

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط