ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین
ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین
ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین
- 1 دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رشت
- 2 دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رشت
- 3 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، مؤسسه آموزش عالی راهبرد شمال
چاپ شده: 1396-08-12
چکیده
هدف این تحقیق، ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین می باشد. به این منظور، 8 فرضیه تدوین گردید. برای گردآوری اطلاعات لازم جهت آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی 16 سؤال در 5 بعد استفاده شد و بین 195 نفر از مشتریانی که حداقل یکبار اقدام به خرید آنلاین نموده اند، به عنوان جامعه آماری تحقیق توزیع گردید. در این تحقیق، با استفاده از تكنيك معادلات ساختاري، به ارزیابی فرضیه ها و روابط بین متغیرهای تحقیق در محيط نرم افزار پی ال اس پرداخته شد. نتایج تحلیل ها کلیه فرضیه های تحقیق را مورد تأیید قرار داد.
کلمات کلیدی: نگرش به خرید آنلاین، مزیت نسبی, تصویر ادراک شده, شهرت ادراک شده و اعتماد
ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین,تصویر ادراک شده,شهرت ادراک شده و اعتماد,مزیت نسبی,نگرش به خرید آنلاین,نگرش مصرف کنندگان
درباره این محصول نظر دهید !
- توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
- پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
- برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
- پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید