آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

                                   آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

 

 

فلاتر جدیدترین فریمورک برای ایجاد اپلیکیشن ها در دنیای توسعه برنامه های موبایلی است. در اینجا، به این موضوعات می پردازیم که فریمورک فلاتر چیست، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم و نیز روش های متفاوت آزمایش کردن یک اپلیکیشن فلاتر را مطرح می کنیم.

فریمورک فلاتر چیست؟

فلاتر یک چارچوب UI منبع باز و رایگان گوگل است که برای ایجاد اپلیکیش های Native استفاده می شود. فلاتر که در سال 2017 منتشر شده است، به توسعه دهنده ها اجازه می دهد که اپلیکیشن های موبایلی را با یک زبان برنامه نویسی و یک کد بیس واحد، برای اندروید و iOS بسازند. این قابلیت باعث می شود که ساخت اپلیکیشن های اندروید و iOS ساده تر و سریع تر بشود.

فریمورک فلاتر شامل کیت توسعه نرم (SDK) و کتابخانه UI مبتنی بر ویجت می باشد. این کتابخانه شامل انواع عناصر UI قابل استفاده مجدد؛ مانند اسلایدرها، دکمه ها و ورودی های متنی می باشد.

آموزش جامع فلاتر (Flutter)
آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

اصلا چرا باید فریمورک فلاتر رو یاد بگیریم و برای پروژه ها از فلاتر استفاده کنیم؟

برای قدم اول باید ببینیم flutter چی هست🕵️‍♀️

Flutter  یک فریمورک متن باز هست که توسط کمپانی گوگل در سال 2017 معرفی شد و در حال حاضر stable شده و طرفداران زیادی پیدا کرده به طوریکه بسیاری از native کارها، حداقل یکبار تستش کردن.

زبان برنامه نویسی فلاتر، دارت هست. اگر تجربه کار کردن با زبان های #c و java رو داشته باشین راحت تر میتونین dart رو یاد بگیرین. زبان دارت قابلیت های زیادی رو به فلاتر میده که مقداریش رو براتون شرح میدیم.

در قدم دوم باید مزیت های flutter رو بررسی کنیم تا ببینیم ارزش یاد گرفتن رو داره یا نه🤔

و اما مزیت های Flutter چی هست؟

Hot Reloading:

در فلاتر، به راحتی می تونید با سرعت بالا تغییراتی که در سورس برنامه میدید رو ببینید و دیگه نیازی نیست هر دفعه  منتظر کامپایل های زمان گیر بشید. مثلا در تصویر زیر همونطور که مشاهده می کنید، خیلی سریع تغییرات در سورس کد اعمال میشه و از اون سمت در امولاتور عملکرد برنامه تغییر پیدا میکنه!

آموزش جامع فلاتر flutter و قابلیت هات ریلودینگ

hot reloading in flutter

 

Multi Platform:

یک بار کدنویسی کنین و برای اندروید، آی او اس، وب، دسکتاپ و… به راحتی خروجی بگیرید❗❕

Native Performance:

خروجی اپ هایی که می گیرید نیتیو (Native) خواهد بود لذا راندمانش بالاست.

طراحی رابط کاربری (UI)  در فلاتر:
به دلیل معماری لایه ای که در فلاتر وجود داره، میتونین رابط های کاربری زیبا، انعطاف پذیر و کاملا سفارشی رو طراحی کنین.همچنین فلاتر میتونه به ویژگی های بومی مربوط به پلتفرم های android و ios دسترسی پیدا کنه.مثلا شما میتونین  ui یک اپلیکیشن رو با flutter بنویسین و بقیه لایه های برنامه رو به زبان های دیگه مثل Java ،Swift ، ObjC و  Kotlin بسپارین لذا دست تون کاملا باز هست…

 

فلاتر (Flutter) یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار متن‌باز است که در سال 2017 برای اولین‌ بار توسط گوگل معرفی شد. برای توسعه در فلاتر از زبان دارت (Dart) استفاده می‌شود که دارای قابلیت‌های منحصر‌ به‌ فردی نظیر Just in Time Compilation یا کامپایل درجا است که زمان اجرای برنامه را بهبود می‌بخشد. با استفاده از این آموزش، قادر خواهید بود برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS برنامه‌های کاربردی بنویسید. 

 

آموزش فلاتر از صفر تا صد

آموزش فلاتر (Flutter) از مقدماتی تا پیشرفته

آموزش جامع فلاتر (Flutter)

 

 

بسترهای درآمدزایی از اپلیکیشن نیز یک از مواردی است که در این آموزش به آن پرداخته‌ شده است. بنابراین، اگر تاکنون تجربه برنامه‌نویسی نداشته‌‌اید، نگران نباشید، زیرا در این آموزش تمام موارد لازم از ابتدا گفته‌ شده است و، در نهایت، با به انتها رساندن آموزش می‌توانید به صورت اصولی در مسیر درست پیشرفت و بازار کار این حیطه قدم بردارید.

 

فلاتر (Flutter) یا ری اکت (React)؟

برای کار با ری‌اکت باید زبان برنامه نویسی جاوا‌اسکریپت رو بلد باشید و برای آموزش فلاتر، زبان برنامه نویسی دارت. بنابراین اگر شما توی کدنویسی جاوا‌اسکریپت مهارت دارید، کار با ری‌اکت نباید مشکلی باشه واستون.
اما اینو بدونین که مزایای استفاده از دارت و آموزش فلاتر خیلی بیشتره و برنامه‌های نوشته شده با فلاتر بهینه‎‌تر و بهتر هستن. همچنین اگر تا حالا نه با جاوااسکریپت و نه با دارت کار کردین، شدیدا پیشنهاد میکنم از دارت و آموزش فلاتر نابغه‌ها برای ساخت برنامه‌های موبایل استفاده کنید. نه تنها موبایل، بلکه ساخت برنامه‌های ویندوز، لینوکس، مک هم میتونید استفاده کنید.

 

آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

                           آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

آموزش صفر تا صد فلاتر کاملا تصویری | 7 گیگ فیلم رنگی

 

 

 

بازار کار فلاتر چطور است ؟

اگر سری به آگهی های استخدامی در جابینجا و سایر وب سایت هایی استخدامی بزنید متوجه خواهید شد که حجم تمایل بازار برای جذب متخصص فلاتر بسیار بالاتر از سایر زبان ها و فریم ورک های برنامه نویسی اندروید است . حداقل دستمزد یک برنامه نویس فلاتر بی تجربه 10 میلیون تومان و حداکثر آن بالای ماهانه 70 میلیون تومان هم دیده شده است که برای دریافت دستمزد های بالاتر هم به خوبی آموزش فلاتر را دیده باشید هم تجربه کسب کرده باشید.

 

 

 

 

ucgadget.com

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط