آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

 

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

 

آیا تاکنون علاقه‌مند بوده‌اید یک تیزر تبلیغاتی بسازید؟ در هر حال محتوای ویدئویی به روش‌های بسیار مختلفی از پست‌های شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات تا ایمیل و سایت‌های بازاریابی قابل استفاده است. اما شاید با مسیر حرکت از «علاقه‌مندی به تولید تیزر تبلیغاتی» تا «نوشتن و تهیه تیزر تبلیغاتی» آشنا نباشید. در این مطلب اقدام به آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی از صفر تا صد خواهیم کرد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا ببینید فرایند کار تا چه حد آسان است.

چه بخواهید تیزرهای تبلیغاتی میلیون دلاری برای بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان بسازید و چه در سطحی پایین‌تر فعالیت کنید، در هر صورت نوع شرکت کارفرما، میزان بودجه یا دلیل نیاز به تهیه تیزر تبلیغاتی اهمیتی ندارد، چون هر تیزر تبلیغاتی از قالب یکسانی پیروی می‌کند که از مرحله اولیه یعنی ایده خام تا مرحله نهایی یعنی فیلم‌برداری و پس‌تولید را شامل می‌شود. در این نوشته این فرایند را در طی 8 مرحله توضیح می‌دهیم و امیدواریم با مطالعه این راهنما تا انتها بتوانید ایده خود را برای تولید ویدئوی تبلیغاتی از ذهن‌تان خارج ساخته و روی صفحه‌های نمایش مخاطبتان نمایش بدهید.

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن

تیزر تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

تیزر تبلیغاتی به نوعی یک وسیله ارتباطی و روش تبلیغاتی برای ایجاد علاقه یا حس کنجکاوی در ذهن مخاطب است. در تیزرهای تبلیغاتی به صورت خلاقانه و غیرمستقیم به معرفی کالا یا خدمات خود می‌پردازید, به طوری که مخاطب را تشویق به خرید کنیم.

چرا باید آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن را تهیه کنیم؟

پاسخ این سؤال بسیار ساده است …

یکی از  پر درآمدترین مشاغل امروزی ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی خلاقانه و مدرن است، فقط کافیست نگاهی به ابزار رسانه و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیندازید. خواهید دید که دنیای پیرامون ما را انبوهی از مطالب تبلیغاتی رسانه‌ای مانند رادیو ، تلویزیون، رسانه‌های اینترنتی، فضای مجازی ، اپلیکیشن‌های موبایلی و …. فرا گرفته‌اند.

حال با این همه تبلیغاتی که روزانه در شبکه‌های مجازی و صدا و سیما پخش می‌شود، آیا به این فکر کرده‌اید که سازندگان این تیزرهای تبلیغاتی حتی یک دقیقه هم بیکار نیستند …!؟

آیا می‌دانید که کارفرمایان و صاحبان خدمات و کالاها برای ساختن یک تیزر تبلیغاتی مدرن و خلاقانه و مؤثرِ یک دقیقه ای چقدر باید هزینه کنند؟

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

 

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای در پریمیر

 

 

ما پاسخ این سؤال را هم به شما می‌گوییم…

هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی مدرن بصورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شود؛ به طوری که گاهی برای حتی یک دقیقه تیزر تبلیغاتی خلاقانه و استاندارد و یا فقط یک تریلر فیلم و سریال، چند میلیون تا چند ده میلیون تومان دستمزد پرداخت می‌شود.

بدیهیست برای انجام هر کاری از خدمات مکانیکی گرفته تا همین ساخت کلیپ های تبلیغاتی، شما دو راه پیش رو دارید، یا خودتان زمان و انرژی بگذارید و آن را یاد گرفته و کار خود را انجام دهید و یا اینکه آن را به اشخاص یا شرکت های متخصص در آن حوزه بسپارید، طبیعیست هرکدام مزایا و معیابی می توانند داشته باشند که در نهایت انتخاب با شماست.

در مورد ساخت تیزر های تبلیغاتی هم به همین منوال هست، یعنی شما میتوانید با صرف هزینه پایین، زمان و انرژی، خودتان تولید کلیپ های تبلیغاتی را یاد گرفته و آن را بسازید و یا با یک شرکت متخصص در این مورد مشاوره گرفته و کل پروژه را به آن ها بسپارید.
طبق گفته های موسی خانزاده پور مدیرعامل یکی از شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی، برای رسیدن به یک استاندارد مطلوب در این نوع کلیپ ها، بایستی ارتباط برند و مشتری با آژانس سازنده تیزر کامل و جامع باشد و هیچ کدام از این دوطرف از اهمیت طرف مقابل در رسیدن به یک تیزر تبلیغاتی مطلوب غافل نشوند.

پس چرا شما هم با یادگیری ساخت تیزرهای تبلیغاتی مدرن، از این بازار کار قدرتمند بهره نبرید؟

چطور می‌توانم تیزر تبلیغاتی خلاقانه و موثر بسازم؟

خبر خوش این است که در این دوره آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن، نحوه ساخت تیزر های تبلیغاتی خلاقانه به صورت جامع و مفصل از صفر تا صد، آموزش داده می‌شود.

همچنین روش پیدا کردن تمامی نیازمندی‌های این کار را هم به شما آموزش خواهیم داد؛ بصورتی که نیاز به خرید هیچ پکیج دیگری نداشته باشید. نیازمندی‌هایی مثل:

  • صداها
  • افکت‌ها
  • ترانزیشن‌ها
  • ویدیوهای باکیفیت با موضوعات مختلف

 

 

 

 

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای در پریمیر

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

 

888

در این دوره آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی چه می‌بینیم؟

در این دوره تیزرسازی، به طور کلی با دو برنامه قدرتمند سینمای دیجیتال، یعنی “پریمیر” و “افتر افکت” کار می‌کنیم. اگر تجربه‌ای در کار با این برنامه‌ها ندارید، اصلاً نگران نباشید! در این دوره هر آنچه را که لازم است درباره این دو برنامه برای تیزرسازی بدانید، یاد خواهید گرفت.

لاز به ذکر است که در قسمت‌هایی از آموزش، وارد برنامه فتوشاپ هم می‌شویم. کاربرد فتوشاپ در تیزرسازی زمانی است که بعضی از گرافیک‌ها و تصاویر، نیاز به اصلاح نور و رنگ و … داشته باشند.

فصل اول دوره آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن، با یک ویدیوی آموزشی کاربردی در مورد تنظیم رنگ در تیزرسازی شروع می‌شود. 

قسمت‌های بعدی فصل اول نیز شامل ۶ پروژه کاملاً عملی (و اختصاصی خانه فتوشاپ) هستند که از صفر تا صد و به صورت گام به گام آموزش داده شده‌اند. 

هر یک از پروژه‌ها، کاملاً به روز هستند. می‌توانید خروجی نهایی این پروژه‌ها را پایین‌تر مشاهده فرمایید.

نکته: تمامی فایل‌های استفاده شده در پروژه‌ها به صورت جداگانه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌اند تا مشکلی از بابت انجام این پروژه‌ها (یا پروژه‌های مشابه) نداشته باشید.

 

آموزش جامع ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن | 6 گیگ تصویری و کامل | فقط 29000 تومان

 

ucgadget.com

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای در پریمیر
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط