آموزش المنتور از صفر تا صد + فیلم اموزشی

 

در این فیلم آموزش طراحی سایت چه مطالبی گفته می‌شود؟

 روش انتخاب هاست و دامنه مناسب

در این دوره به شما می‌گوییم که چطور هاست و دامنه تهیه کنید و تنظیمات را انجام دهید. همچنین برخی از شرکت‌های معتبر برای فروش هاست و دامنه را هم تشریح می‌کنیم.

 چرا از سایت‌ساز وردپرس استفاده کنیم

ابزارها و آموزش‌های این دوره تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس است؛ یعنی سایت را روی وردپرس پیاده‌سازی می‌کنیم. در این دوره به طور کامل این سایت‌ساز را معرفی می‌کنیم.

 نصب وردپرس و ساخت سایت

در این دوره نحوه نصب وردپرس روی هاست را به طور کامل توضیح می‌دهیم و تنظیمات مربوط به وردپرس را هم کامل انجام می‌دهیم. توجه داشته باشید تمامی مراحل عملی است و با هم مرحله به مرحله تمامی کارها را روی یک وب‌سایت اجرا می‌کنیم.

 آموزش خرید و نصب افزونه

یک از راه‌های اضافه کردن امکانات به سایت، نصب افزونه است. در این بخش به معرفی سایت‌های خارجی و ایرانی فروش افزونه می‌پردازیم؛ سپس شروع به نصب و تنظیم افزونه روی سایت می‌کنیم.

 ساختن بخش مقالات

سایت فروشگاهی شما بهتر است مقالاتی داشته باشد تا بازدیدکننده را تشویق به خرید کند. در این قسمت با ساختن بخش مقالات، تعریف دسته‌ها، انتخاب عکس مقالات و نکات ضروری سئوی مقالات صحبت خواهیم کرد.

 نکاتی برای زیباتر شدن سایت شما

در بحث زیبایی سایت، همیشه باید به فاکتورهای انتخاب رنگ، استفاده از المان‌های مختلف، آیکون‌‌ها، تصاویر و حوزه فعالیت توجه کنید. بررسی و انتخاب صحیح هر یک از موارد بالا نیازمند استفاده صحیح از ابزارها و الگوهای استاندارد است. در این بخش از دوره سایت‌پلاس به این موارد اشاره می‌کنیم.

  نصب پوسته فروشگاهی و اجرای تنظیمات

یکی از نکات بسیار مهمی که مربوط به ظاهر و چیدمان سایت می‌شود انتخاب و نصب پوسته (قالب) است. در این بخش یک قالب استادندارد انتخاب می‌کنیم و نحوه صحیح نصب قالب را انجام می‌دهیم؛ سپس تنظیمات قالب را به‌طور کامل انجام می‌دهیم.

 ساختن صفحه محصول

در این بخش توضیح می‌دهیم محتوای صفحه محصول را چطور بنویسید تا باعث افزایش فروش شود و همچنین تماس‌های تلفنی و آفلاین کمتر شود.

 نصب پلاگین‌های افزایش فروش و تنظیمات آن‌ها

در این قسمت آموزش می‌دهیم با نصب چند افزونه و تنظیمات مناسب خریدار را ترغیب به خرید کنید و پیشنهادهای مکملی بدهید تا خریدار محصولات بیشتری بخرد.

 اتصال سایت به درگاه‌های پرداخت آنلاین

وب‌سایت‌هایی که محصول، دوره‌ و به‌طور کلی بخش فروشگاهی دارند، شاید نیاز باشد که روش سنتی کارت‌به‌کارت کردن را کنار بگذارند و از روش‌های پرداخت آنلاین استفاده کنند. در این دوره آموزش می‌دهیم چطور یک سایت وردپرسی را به درگاه‌های پرداخت آنلاین متصل کنید.

  اضافه کردن محصولات دانلودی و فیزیکی به سایت

در این دوره به شما یاد می‌دهیم که چطور محصولات دانلودی و پستی در سایت منتشر کنید. توجه داشته باشید بسیار اهمیت دارد که فایل‌های محصولات دانلودی نباید طوری باشد آدرس اصلی لینک شما قابل مشاهده باشد؛ پس نکات بسیار ارزشمندی در این بخش از دوره گفته می‌شود.

 اتصال سایت به پنل پیامکی برای ارسال خودکار پیامک برای خریداران

یکی از امکانات بسیار خوب و کاربردی، بخش پیامکی وب‌سایت‌ها هستند که می‌توانند برای بخش‌های مختلف سایت به کاربران اطلاع‌رسانی کنند. در این بخش از دوره به شما یاد می‌دهیم چطور یک پنل پیامکی به وب‌سایت متصل کنید و تنظیماتش را انجام می‌دهید.

مثال: هر کاربری که خرید موفقی از سایت انجام داد یک پیامک برایش ارسال شود و ضمن تبریک بابت خرید از سایت، شماره تراکنش و شماره پیگیری را هم برایش ارسال کند.

 افزودن روش‌های ارسال محصولات مانند ارسال با پیک

معرفی، پیاده‌سازی و تنظیمات مربوط به روش‌های ارسال محصولات فیزیکی نیز یکی دیگر از الزامات است که باید روی سایت باشد. در این دوره کاربردی آموزش می‌دهیم که چگونه برای ارسال محصولات، روش‌های پستی مختلف تعریف کنید.

  ساخت صفحات سایت به روش اصولی توسط صفحه‌ساز

یکی از مهمترین فاکتور‌ها در کسب‌وکار استفاده درست از زمان است و اینکه در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیریم. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در بخش طراحی سایت، صفحه‌ساز‌ها هستند. صفحه‌سازها این امکان را می‌دهند که بدون دانش برنامه‌نویسی و تنها با جابجایی المان‌ها با ماوس، چیدمان را انجام دهیم که فقط لازم است نحوه کار با این صفحه‌سازها را به شکل اصولی بدانید. در این دوره نحوه استفاده صحیح از صفحه‌سازها را آموزش می‌دهیم.

 تهیه عکس‌های مناسب برای سایت

عکس‌ها عاملی بسیار مهم در زیبا کردن سایت ما هستند. در این دوره به معرفی سایت‌هایی می‌پردازیم که عکس‌های زیبا و کاربردی مختص فضای وب در ابعاد و فرمت‌های مختلف دارند.
همچنین روش کاهش حجم عکس‌ها را توضیح می‌دهیم.

 ایجاد فرم‌های تماس و فرم‌های هوشمند

فرم‌های تماس، استخدام، چند مرحله‌ای و فرم‌های رزرو می‌توانند نمونه‌‌هایی باشند که در سایت‌های زیاد استفاده می‌شوند. در این بخش از دوره به کمک هم فرم‌های تماس و چند مرحله‌ای می‌سازیم.

  ساخت‌ پاپ‌های هدفمند و هوشمند

در این دوره نحوه ساخت انواع پاپ‌آپ را آموزش می‌دهیم و می‌گوییم پاپ‌آپ‌ها را چطور هوشمندانه در صفحه اصلی، مقالات، محصولات، دسته‌بندی خاصی از مقالات و محصولات و برگه‌های خاص نمایش دهید.

  راه‌اندازی بخش عضویت سایت

سایت‌ها بر اساس نوع فعالیتشان می‌توانند انتخاب کنند که سیستم عضویت، ورود و ناحیه کاربری داشته باشند یا خیر، در این دوره نحوه ایجاد این بخش‌ها را به طور کامل آموزش می‌دهیم.

 پیاده‌سازی سیستم فروش عضویت (مانند عضویت الماسی)

اگر بخش عضویت الماسی سایت مدیر سبز را مشاهده کرده باشید، کتاب‌های صوتی بسیاری موجود است که فقط برای کاربرانی در دسترس است که اشتراک یک‌ساله را خریداری کرده باشند. در دوره سایت پلاس نحوه پیاده‌سازی این قابلیت را به‌طور کامل آموزش می‌دهیم.

  سیستم عضویت و ورود پیامکی

فرایند عضویت و ورود با خرید رابطه مستقیمی با هم دارند؛ پس سیستم عضویت و ورود باید به ساده‌ترین شکل پیاده‌سازی شود که کاربران در هر سطحی بتوانند اقدام به عضویت و ورود کنند. یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌های عضویت و ورود از طریق موبایل است که در این دوره نحوه پیاده‌سازی این سیستم را آموزش خواهیم داد.

  کار با صفه‌ساز المنتور

در این دوره برای چیدمان صفحه‌های اصلی و برگه‌ها از صفحه‌ساز المنتور استفاده می‌کنیم و کار با المنتور را به‌صورت پیشرفته آموزش خواهیم داد.

  ساخت چیدمان و طراحی اختصاصی برای دسته‌بندی‌های خاص محصولات و مقالات

فرض کنید دو مدل مقاله در سایت دارید، مقالات ویدیوی و مقالات متنی و می‌خواهید چیدمان و شکل این دو صفحه با هم متفاوت باشد. مثلا صفحه مقالات ویدیویی را تیره کنید و پلیر و دکمه‌های دانلود در ابتدای صفحه باشد و صفحه مقالات متنی را طور دیگری چیدمان کنید.
در این دوره به شما یاد می‌دهیم که چطور بدون اینکه وارد مباحث کدنویسی شوید، این کارها را انجام دهید.

  محافظت از فایل‌های دانلودی

یکی از موارد بسیار مهمی که فروش فایل‌های دانلودی در سایت‌های وردپرسی وجود دارد، امنیت آن است؛ یعنی وقتی محصول دانلودی فروخته می شود، فایل طوری ارائه شود که مسیر اصلی فایل لو نرود، در عین حال سرعت دانلود خوبی داشته باشد و قابلیت توقف و ادامه دانلود را نیز داشته باشد که در این دوره آموزشی به طور کاملا دقیق به این مورد خواهیم پرداخت.

  نحوه افزودن اسپات‌پلیر به سایت وردپرسی و استفاده از آن

در حال حاضر یکی از سیستم‌های رمزنگاری خوب برای ویدیوها، اسپات‌پلیر است که در این دوره به شما آموزش می‌دهیم که چطور این سیستم را روی سایت وردپرسی خود نصب و تنظیم کنید و محصولاتی را که می‌خواهید به‌صورت اسپات‌پلیری بفروشید، بارگزاری کنید.

  ارسال پیامک‌های سیستمی

یک قابلیت بسیار جذاب و پیشرفته که با اتصال سایت به پنل پیامکی برای سایت وردپرسی شما فعال می‌شود. در این بخش به شما آموزش می‌دهیم که چطور پیام‌های زمان‌بندی شده به خریداران محصولات ارسال کنید تا نظرشان را در مورد محصول خریداری شده بدهند.
همچنین ارسال زمان‌بندی شده پیامک برای محصول دلخواه در وضیعت سفارش‌های مختلف (موفق، در حال انجام، ارسال شده، لغو شده، مسترد شده، در انتظرا انجام و حالت‌هایی که در بخش فروشگاه شما فعال است.)

  افزودن فیلدهای سفارشی به صفحه محصول، مقاله، برگه

همیشه نمی‌شود از پیش‌فرض‌های وردپرس و افزونه‌ها استفاده کرد. مثلا یک صفحه محصولی داریم که می‌خواهیم در یک بخش خاصی، یک متن خاصی اضافه کنیم که در حالت پیش‌فرض وجود ندارد. این محدودیت نباید کار ما را متوقف کند و خودمان را سرزنش کنیم که ای کاش کدنویسی بلد بودیم و این امکان را به سایت اضافه می‌کردیم. بدون هیچ دانش کدنویسی به شما یاد می‌دهیم چطور متن، تصویر، لینک و ویدیویی را در هرکجایی از محصول، نوشته و برگه اضافه کنید.

 

تمی | افزونه المنتور پرو 💪 طراحی سایت کُــن با افزونه المنتور پرو

 

یکی از عواملی که باعث جذب مخاطبان زیادی در یک سایت می شود استفاده از صفحه سازهای وردپرسی است که در بین آن ها افزونه المنتور را می توان معروف ترین افزونه صفحه ساز در جهان دانست . پلاگین المنتور بعنوان یک صفحه ساز وردپرس قدرتمند این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بدون داشتن هیچ دانش برنامه نویسی به آسانی صفحاتی با ظاهری زیبا و کاربر پسند طراحی کنید .

 

شما به راحتی می‌توانید قسمت های مختلف سایت را با المنتور طراحی کنید. علاوه بر اینکه ساخت هدر با المنتور، ساخت فوتر با المنتور و سایر قسمت‌های صفحه هم به شدت در این افزونه صفحه ساز جذاب است.

 

ساختن و مدیریت سایت کار آسانی نیست!

اگر خودتان به تنهایی بخواهید این کار را انجام بدهید شاید به ماه‌ها تلاش و پشتکار نیاز داشته باشید. بیایید با هم همراه شویم و فقط در 12 جلسه سایت خودتان را بسازید. در طول دوره هر جلسه دقیقا آموزش می‌دهیم چه کارهایی انجام دهید و تا هفته بعد فرصت دارید موارد گفته شده را اجرا کنید و اگر به سوال یا مشکلی برخوردید در جلسه بعد آن را رفع خواهیم کرد. این فرصت را از دست ندهید.

چرا باید از المنتور به عنوان صفحه ساز وردپرس استفاده کنیم؟

المنتور افزونه وردپرسی جامعی است که امکان کنترل همه قسمت های طراحی سایت را به شما می دهد. با استفاده از این افزونه می توانید وبسایت خود را مخصوص کسب و کارتان سفارشی سازی کنید، چه از طریق افکت های متحرک، چه فونت و تصویر و … .

در ادامه تعدادی از مزایای استفاده از المنتور را ذکر کرده ایم:

  • سهولت استفاده
  • منعطف بودن
  • گزینه‌های متعدد شخصی سازی استایل
  • صرفه‌جویی در وقت با ابزارک‌ها
  • قالب سازی به صورت Drag & Drope
  • سازگار با فروشگاه اینترنتی
  • برخورداری از ابزارهای بازاریابی
  • برخورداری از مارکت‌پلیس گسترده

 

 

 

در ادامه هرکدام از این موارد را به صورت کامل شرح می‌دهیم:

  1. سهولت استفاده: ویرایشگر فرانت اند بصری همراه با ابزارک ها، کار با صفحه ساز المنتور را حتی برای تازه کارها ساده کرده است. برای مثال شما به راحتی میتوانید قسمت های مختلف را طراحی کنید مانند ساخت هدر با المنتور.
  2. انعطاف پذیر: کتابخانه قالب بسیار قوی، ویرایشگر بلوک و کنترل کامل بر خروجی، باعث شده تا دولوپرها به راحتی کار با المنتور را یاد بگیرند.
  3. گزینه های زیاد استایل سازی: از پنل ویرایشگر المنتور می توانید برای انجام یکسری تنظیمات در طراحی سایت با استفاده از فریم ورک های ادیت که کار با آنها بسیار ساده است، استفاده کنید.
  4. انواع ابزارک ها برای صرفه جویی در زمان: از ابزارک های اصلاح، تنظیمات، ذخیره می توانید در چندین وبسایت استفاده کنید.
  5. قالب ساز درگ و دراپی: با استفاده از ویجت های داخل این صفحه ساز یا قالب المنتور پرو می توانید تم المنتور را خودتان بسازید.
  6. یکپارچگی با فروشگاه اینترنتی: با استفاده از پنل ویجت های المنتور می توانید یک فروشگاه اینترنتی کاملا ریسپانسیو همانطور که از فروشگاه سازهایی مثل ووکامرس انتظار دارید، بسازید.
  7. ابزارهای بازاریابی: وقتی کار با المنتور را یاد می گیرید، می توانید استایل ها را عوض کنید، لندینگ پیج المنتوری بسازید و همزمان از از ویجت های افزونه برای استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنید.
  8. یک اجتماع و مارکت پلیس بزرگ: المنتور یک کامیونیتی توسعه بسیار بزرگ دارد. می توانید ساعت ها وقت صرف مرور قالب های المنتور، تم های وردپرسی و افزونه هایی کنید که به فیچرهای اصلی المنتور اضافه شده است.

 

 

به همراه این پکیج آموزش افزونه  المنتور پرو  :

آموزش ویدئویی المنتور

آموزش نصب افزونه المنتور در وردپرس

  • آموزش نصب بهترین صفحه ساز وردپرس
  • نحوه ثبت لایسنس ژاکت برای المنتور
  • آموزش استفاده از انواع قالب های وردپرس در المنتور

آموزش تنظیمات پایه المنتور فارسی

  • آموزش تنظیمات المنتور در پیشخوان وردپرس
  • نحوه سفارشی کردن رنگ و فونت در المنتور
  • آموزش مدیریت نقش ها در المنتور
  • نحوه استفاده از نسخه پرو و رایگان المنتور
  • آموزش بروزرسانی خودکار المنتور

آموزش آشنایی با محیط کار المنتور

  • آموزش طراحی صفحات سایت با المنتور
  • نحوه استفاده از ابزارک های المنتور در صفحات
  • آموزش تنظیم حالت صفحه در المنتور
  • نحوه تغییر محیط ویرایشگر المنتور
  • اموزش دسترسی سریع به امکانات در المنتور
  • نحوه ذخیره صفحات المنتور د رحالت های مختلف

آموزش اضافه کردن فونت به المنتور

  • نحوه اضافه کردن فونت فارسی
  • آموزش سفارشی کردن فونت فارسی در المنتور
  • نحوه اضافه کردن وزن های مختلف فونت ها
  • آموزش تنظیمات وزن فونت های فارسی
  • نحونه تنظیم فونت فارسی برای تمام صفحات

آموزش ساخت تم بیلدر در المنتور

  • ویرایش تمام بخش های سایت با المنتور
  • آموزش استفاده از قالب هدر و فوتر المنتور
  • نحوه استفاده از قالب های المنتور برای صفحات

آموزش تنظیمات ریسپانسو کردن صفحات در المنتور

  • آموزش تنظیم اندازه متن در موبایل با المنتور
  • آموزش معکوس کردن ستون صفحات برای موبایل
  • نحوه تنظیم عرض ستون ها برای موبایل در المنتور
  • آموزش مخفی کردن بخش های مختلف در موبایل

آموزش ساخت منو با المنتور

  • نحوه سفارشی کردن منو سایت با المنتور
  • آموزش طراحی انواع منو در المنتور
  • آموزش بروزرسانی خودکار منو در المنتور
  • نحوه تنظیم منو برای تمام صفحات سایت
  • آموزش ریسپانسیو کردن منو با المنتور

آموزش طراحی فوتر در المنتور فارسی

  • سفارشی کردن فوتر سایت با المنتور
  • آموزش استفاده از فوتر های آماده المنتور
  • آموزش بخش کردن فوتر با المنتور
  • نحوه قراردادن اینماد در فوتر سایت
  • تنظیم فوتر برای کل سایت با المنترو
  • آموزش ریسپانسیو کردن فوتر با المنتور

آموزش شناخت قالب های المنتور

  • نحوه استفاده از قالب های آماده المنتور
  • آموزش همگام سازی کتابخانه المنتور
  • نحوه ذخیره یا حذف قالب ها در المنتور
  • آشنایی با انواع قالب المنتور
  • آموزش نصب افزونه Envato Elements
توجه  : این پکیج آموزشی بصورت کاملا فیلم تصویری و از صفر می باشد و با دیدن این مجموعه چندین گیگی بصورت راحت سایت وردپرسی خودتون را طراحی کنید .
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط