کتاب ریکی کامل | PDF | صفحه ۲۶۰ | فارسی

کتاب ریکی کامل | PDF | صفحه ۲۶۰ | فارسی

کتاب ریکی کامل | PDF | صفحه ۲۶۰ | فارسی

کتاب ریکی کامل | PDF | صفحه ۲۶۰ | فارسی

نام کتاب کتاب ریکی کامل
نویسنده کارن فریزر
مترجم یاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپی انتشارات پل
سال انتشار ۱۴۰۰
فرمت کتاب EPUB
تعداد صفحات ۲۶۰
زبان فارسی
شابک 978-964-233-348-6
موضوع کتاب کتاب‌های انرژی درمانی
ریکی اسمی است که به سیستم اشتراک انرژی درمانی کلی اطلاق می شود. این اثر به درک تعریف ریکی، نحوه ی عملکرد ، نحوه ی انتقال آن به دیگران و تاثیر آن بر روی انواع مختلف انرژی می پردازد. ریکی یک انرژی جهانی و باستانی است، که در دسترس همه قرار دارد، از این رو، این کتاب سعی در شناخت این پدیده تاثیرگذار دارد و اطلاعاتی را در اختیار خواننده قرار می دهد، تا بتواند در مسیر انرژی ریکی فراتر رود و این انرژی را به دیگران انتقال دهد. این اثر راهنمایی برای افرادی است که تمایل دارند، ریکی را در درون خودشان پرورش دهند.

معرفی کتاب ریکی کامل

مرجع کامل ریکی برای نسل جدید شفابخشان!کارن فریزر در کتاب ریکی کامل، دستورالعمل کاملی برای شفای درون و تعالی روح‌تان ارائه می‌دهد تا شما هم بتوانید از این انرژی بیکران معنوی بهره‌مند شوید و وجودتان را سرشار از آرامش و عشق بی‌قید و شرط کنید.

درباره کتاب ریکی کامل:

ریکی به وفور در اطراف شما وجود دارد و همه می‌توانند از انرژی گرم و دوست‌داشتنی آن برای تعادل و ترمیم بهره‌مند شوند. یاد بگیرید چگونه این قدرت معنوی را با ریکی کامل، منبع کامل ریکی همه در یک جا برای بهبود عمیق و تعالی روحی مهار کنید.

به کتاب ریکی کامل (Complete Reiki) به‌عنوان معلم خردمند خود بنگرید، کتابی که شما را در سفر ریکی راهنمایی می‌کند تا شفابخشی را به دیگران منتقل نمایید. این راهنمای جامع دارای آموزش‌های ساده و فراگیر است و برای همه قابل استفاده خواهد بود، تصاویر و دستورالعمل‌های آموزنده این کتاب مناسب دانش‌آموزان ریکی از هر سن و با هر زمینه‌ای است.

با کتاب ریکی کامل می‌توانید:

تاریخ را بیاموزید: ریکی مدرن ترکیبی از ریکی ژاپنی، غربی و غیر سنتی است، این کتاب شما را به سفری در تاریخچه این روش و چهره‌های ماندگارش پیش می‌برد.

تسلط بر تمامی سطوح: سه سطح ریکی را مطالعه کنید، درجه اول، درجه دوم و ریکی استادی و آن را به تازه‌کاران آموزش دهید.

کشف راهنماهای ترسیم‌شده: ارجاعات بصری را برای نمادهای ریکی، حالت‌های دست و توالی درمان جسمی بیابید تا التیام‌بخشی انرژی را بر روی خودتان و دیگران انجام دهید.

تمام راهنمایی که لازم دارید حالا پیش چشم شماست با کتاب ریکی همه اطلاعات لازم را خواهید آموخت. هدف کتاب این است که راهنمایی برای افرادی باشد که تمایل دارند ریکی را در درون خودشان انتقال دهند، چه برای غنی‌سازی شخصی یا حمایت از هارمونی و هماهنگی انرژی تمام ساکنین این سیاره.

 

 

اگرچه کار با انرژی ریکی به هماهنگی بالا از استاد و یا مربی ریکی برای انتقال نیاز دارد این‌ کتاب همه چیزهایی را به شما می‌آموزد که بایستی بدانید تا از آمادگی لازم برای هماهنگی با این انرژیِ درمانی مفید و زیبا برخوردار شوید. آنگاه هماهنگی را در دانش ریکی، نحوه عملکرد آن و نحوه انتقال آن برای خوبی همه دریافت خواهید کرد.

نکوداشت‌های کتاب ریکی کامل:

– قرار دادن کلمه کامل در عنوان کتاب، اغراق‌آمیز نیست زیرا آخرین کتاب کارن کاملاً همه مواردی را که یک پزشک ریکی باید بداند، از اصول ریکی گرفته تا توالی شفابخشی تا اطلاعات کسب و کار ارائه می‌دهد. هر پزشک ریکی باید این کتاب را داشته باشد و معلمان باید به طور جدی استفاده از آن را به عنوان یک کتاب درسی مورد توجه قرار دهند. (Kathleen Marshall)

– این واقعاً تنها کتابچه راهنمای ریکی است که شما برای خرید نیاز دارید، چراکه هم جامع است و هم قابل فهم. اکنون ریکی کامل همان کتابی است که من به دانشجویانریکی خود توصیه می‌کنم. (Tristan David Luciotti)

– انرژی‌درمانی آسان‌تر و قابل‌ هضم‌تر است. کارن فریزر (Karen Frazier) یک مهندس انرژی کار ماهر است و تخصص و دانش خود را با انجام روش‌های مختلف جمع کرده تا روشی بصیرت‌آمیز و کارآمد برای انجام شفابخشی ریکی ایجاد کند. حتی کم‌تجربه‌ترین افراد نیز در یادگیری از این کتاب احساس سختی نخواهد داشت. (ران شارون گرین)

کتاب ریکی کامل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب می‌تواند به‌عنوان منبعی برای اساتیدی به کار رود که تمایل دارند ریکی را آموزش دهند، همچنین برای افرادی که درباره انرژی ریکی کنجکاو هستند و تمایل دارند مسائل بیشتری درباره آن بیاموزند.

در بخشی از کتاب ریکی کامل می‌خوانیم:

به‌منظور انتقال انرژی ریکی یک استاد ریکی بایستی خودش را با آن درجه از انرژی ریکی انطباق دهد. زمانی که شما نسبت به درجۀ مشخصی از انرژی ریکی هماهنگی پیدا می‌کنید، این مسئله برای تمام زندگی ادامه می‌یابد و شما هرگز نیازی ندارید مجدداً به همان درجۀ انرژی ریکی هماهنگ گردید.

خب هماهنگی چیست؟ در هماهنگی استاد ریکی انرژی ارتعاشی شما را با فرکانس انرژی درجۀ انرژی ریکی هماهنگ می‌کند که شما قرار است آن ‌را انتقال دهید، من به توازن به‌عنوان برداشتن فیلتر و یا روشن کردن چراغی نگاه می‌کنم که در آن کارورز به آن درجه از انرژی ریکی اجازه می‌دهد به شیوه‌ای غیرمحدود جریان داشته باشد، هماهنگی‌ها تنها چند دقیقه زمان می‌برند اما تغییر قابل توجه‌ای در کارورز ریکی به دلیل تغییرات در فرکانس و ارتعاش شخصی ایجاد می‌کنند.

از آنجایی که فرکانس انرژی شما با هر هماهنگی پیاپی نسبت به درجات بالاتر ریکی تغییر می‌کند، من توصیه می‌کنم که حداقل 21 روز بین هماهنگی‌ها قرار بگیرد (میزان زمان اوسویی سنسئی برای روزه‌داری و مدیتیشن در کوه کوراما) تا بدین ترتیب کاملاً نسبت به تغییرات ارتعاشی که رخ داده‌اند، عادت کنید.

هماهنگی‌ها می‌توانند به‌صورت شخصی و یا از فاصله صورت گیرند. من هماهنگی شخصی را ترجیح می‌دهم تا شاگردانم موقعیت تمرین تحت نظارت من بعد از هماهنگی را داشته باشند، اما این همیشه امکان‌پذیر نیست. من بسیاری از افراد را با استفاده از هر دو متد (شخصی و فاصله) هماهنگ کرده‌ام و هر دو متد منجر به این شده که شخص هماهنگی را همگام با میزان انرژی دریافت کند که حالا می‌تواند آن را انتقال دهد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مرور کلی
مقدمه
بخش 1: درجۀ اول ریکی
فصل 1: انرژی ریکی
چاکرای ریشه
چاکرای خاجی
چاکرای شبکۀ خورشیدی
چاکرای قلب
چاکرای گلو
چاکرای چشم سوم
چاکرای تاج
فصل 2: تمرین ریکی درجۀ اول
فصل 3: تکنیک‌های درمانی ریکی درجۀ 1
فصل 4: توالی‌های ریکی برای سلامت فیزیکی
سردردهای میگرنی
بیماری خودایمنی
اضطراب
التهاب مفصل
فشار بالا
سندروم متابولیک
فیبرومیالژیا
سوءهاضمه و بیماری رفلاکس معده و مری
بخش 2: ریکی درجۀ 2
فصل 5: آموزش ریکی درجۀ 2
فصل 6: تکنیک‌های درمانی ریکی درجۀ دوم
فصل 7: توالی‌های ریکی برای بیداری معنوی و سلامت احساسی
فزونی آگاهی
شفقت
خلاقیت
بخشندگی
درمان گذشته
جنسیت سالم
درمان کارما
وحدت
خوش‌بینی و خوشحالی
شهود و بینش روانی و روحی
بخش 3: انرژی ریکی درجه 3
فصل 8: آموزش ریکی استادی و معلمی
فصل 9: کار استاد ریکی
فصل 10: هماهنگی‌های ریکی
هماهنگی تشریفاتی اساسی (حضوری)
هماهنگی سریع اساسی (حضوری)
هماهنگی اساسی از راه دور (تمام درجات)
اضافه کردن تنفس بنفش به هماهنگی‌ها
موقعیت‌های بیشتر دست
توازن غدد فوق کلیوی
بادکشی مفصل آرتروز
موقعیت پل خودایمنی
توازن نوزاد
قولنج نوزاد
موقعیت پل درد کمر
موقعیت درد دندان
موقعیت پل سردرد
موقعیت درد کلیه
ریکی کلی برای حیوانات خانگی کوچک

 

 

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط