کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | 1401

 

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

رایدر کارول با نوشتن کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال، شیوه برنامه‌ریزیسنتی را تغییر داد و سبک جدیدی را خلق کرده است. کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال نقطه تلاقی بین یک دفتر برنامه ریزی، دفتر خاطرات، دفترچه یادداشت، لیست کارها و کتاب طراحی است؛ ابزاری عملی و درعین‌حال بسیار راحت که کنترل زندگی و زمان را برای همیشه در دستانتان قرار می‌دهد.

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال پی دی اف
کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال رایگان
بهترین ترجمه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

درباره کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال بر ارزش لحظات زندگی تأکید دارد. در این کتاب نویسنده سعی دارد مخاطب را با نحوه مدیریت زمان به‌گونه‌ای ساده و صحیح آشنا کند. این کتاب به مخاطبش می‌آموزد که برنامه‌ای مطابق با شرایط و نیازهای زندگی‌اش طراحی کند.

رایدر کارول می‌گوید: «حقیقتِ تلخ این است که ما نمی‌توانیم “زمان” تولید کنیم؛ بلکه فقط می‌توانیم آن را مصرف کنیم.» به همین دلیل است که همه‌ی ما باید راهکاری برای استفاده بهینه از زمان داشته باشیم.

چه یک بولت ژورنالیست تازه‌کار باشید، چه تجرب‌ی زیادی در این زمینه داشته باشید، روش بولت ژورنال راه‌حلی است برای تمام کسانی که تلاش می‌کنند جای خود را در عصر دیجیتال پیدا کنند. این روش با ارائه ابزارها و تکنیک‌های ساده به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را ساماندهی کنید. کتاب برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال ابتدا روش‌های علمی ثابت شده‌ای را برای برنامه‌ریزی مناسب معرفی کرده، سپس به ما یاد می‌دهد که چگونه از دفتر بولت ژورنال به‌ عنوان ابزاری برای به‌‌دست آوردن فرصت‌ها و کنار گذاشتن حواس‌پرتی‌ها استفاده کنیم. این ابزارها می‌توانند جهت‌گیری و تمرکز را به روزهای زندگی شما اضافه کند. هر چقدر که سر و سامان دادن به زندگی حس خوبی داشته باشد، باز هم فقط یک لایۀ سطحی از چیزی عمیق‌تر و باارزش‌تر است.

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | 1401

رایدر کارول در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال نشان می‌دهد که روش بولت ژورنال از دو بخش تشکیل شده است: سیستم و عملکرد. ابتدا با سیستم آشنا می‌شویم تا یاد بگیریم چطور دفترمان را به یک ابزار ساماندهی قدرتمند تبدیل کنیم. سپس عملکرد را بررسی خواهیم کرد. عملکرد در حقیقت ادغام سنت‌های گوناگونی است که چگونگی یک زندگی هدفمند و پربار را تعریف می‌کند.

آینده‎‌ی خودمان را طراحی کنیم

این روش به ما کمک می‌کند گذشته را ردیابی و حال را طوری ساماندهی کنیک که بتوانید آینده‎‌ی خودمان را طراحی کنیم، به طوری که به سیستم شخصی کاملی تبدیل می‌شویم که می‌تواند زندگی ما را عمیقاً در جهت بهتر شدن تغییر دهد. مأموریت بولت ژورنال این است که به ما کمک کند تا از دو منبع ارزشمند زندگی‌نان یعنی وقت و انرژی به صورت آگاهانه استفاده کنیم.

 

اگر قرار باشد که ما هر دوی این منابع را برای خواندن این کتاب مصرف کنیم، باید بدانیم که از ابتدا هدف این کتاب چیست. نویسنده در تلاش است تا به ما یاد دهد با کمتر کار کردن بیشتر به‌ دست بیاوریم. روشی که رایدر کارول در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال معرفی می‌کند باعث می‌شود ما چیزهای با معنی زندگی‌مان را تشخیص دهیم و روی آن‌ها تمرکز کنیم. بولت ژورنال این کار را با خط کشیدن روی چیزهای بی‌ارزش انجام می‌دهد.

 

 

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال پی دی اف
کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال رایگان
بهترین ترجمه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

 

 

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | 1401

چرا باید کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال را مطالعه کنیم؟

اگر از زندگی خودتان راضی نیستید و به‌دنبال ایجاد تحولی اثرگذارید، این کتاب می‌تواند آغازکننده این راه باشد و در موفقیت شما تاثیر زیادی بگذارد. اگر شما فردی هستید که به برنامه ریزی اعتقاد دارید، مطالعه این کتاب را در اولویت بگذارید. علاوه‌براین می‌توانید آن را به عزیزان خود هدیه بدهید. اگر هم کسانی را می‌شناسید که در مدیریت اهداف و زندگی‌شان دچار سردرگمی شده‌اند، می‌توانید با معرفی این کتاب کمک بزرگی به آنها بکنید.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

خواندن کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از زمان‌ خود به بهترین نحو استفاده کنند. همچنین کتاب حاضر پیشنهاد خوبی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و استادان است.

کسانی که مشغله‌ی زیادی دارند و همیشه کارهایشان عقب می‌افتد و نمی‌توانند نظم را در زندگیشان برقرار کنند یا کسانی که تا به‌حال با هیچ روش دیگری نتوانسته‌اند مدیریت زمان را پیاده‌سازی کنند دوست دارند که تغییرات بزرگ را تجربه کنند و سرعت پیشرفت خود را افزایش دهند می‌توانند از مخاطبین این کتاب باشند.

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | 1401

درباره رایدر کارول

رایدر کارول نویسنده و مخترع روش بولت ژورنال است. او یک طراح محصولات دیجیتال است و تاکنون با شرکت‌هایی مانند آدیداس، امریکن اکسپرس، سیسکو و … همکاری داشته است. این نویسنده ماهر هم‌اکنون در نشریاتی مانند نیویورک‌تایمز، لس‌آنجلس تایمز، بلومبرگ و… فعالیت می‌کند.

فهرست کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

مقدمه مترجم

بخش اول: آماده‌سازی

بخش دوم: سیستم

بخش سوم: عمل

بخش چهارم: هنر

بخش پنجم: پایان

یادداشت‌ها.

 

 

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال پی دی اف
کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال رایگان
بهترین ترجمه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
خلاصه کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

بخش‌هایی از کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

· ما با متعهد‌ شدن به کاغذ، زندگی را در افکارمان استنشاق می‌کنیم. ابزارهای محدودی مانند کلمات، تصاویر و یادداشت‌ها وجود دارند که می‌توانند به‌وسیلۀ نوک یک قلم، جهان‌های درون و بیرون را به یکدیگر متصل کنند. در دنیایی که به‌سمت حذف ماهیت فیزیکی اطلاعات حرکت می‌کند، شاید روشی که نگارش به‌روش قدیمی را می‌طلبد، پس‌رفت به‌ نظر برسد. ولی مطالعاتی در حال انجام است که کاربردی‌ بودن با دست نوشتن را در دنیای دیجیتال نشان می‌دهد.

· اگر از زندگی خود راضی نیستید، از خود بپرسید فردا چه‌کار کوچکی می‌توانم انجام دهم که شرایطم را کمی بهتر کند؟ شاید جواب سؤالتان زنگ‌زدن به دوستتان باشد، شاید چند دقیقه زودتر راه افتادن به‌سمت محل کارتان باشد تا با گذشتن از یک مسیر زیبا روزتان را بسازید، شاید هم جمع‌کردن لباس‌هایتان از روی مبل. ما به‌دنبال پیروزی هستیم، هرچقدر هم که کوچک باشد. انتظارتان را از خودتان آن‌قدر پایین بیاورید که واقعاً انجامش دهید و آن را در بولت ژورنالتان به‌عنوان یک وظیفه ثبت کنید.

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | 1401

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط