«عربی با طعم کنکور-چشمي» سال 1400

«عربی با طعم کنکور-چشمي» سال 1400

جامع ترین جزوه عربی برای کنکور

 

یک جزوه بسیار عالی و جامع عربی کنکور شامل نکته ها و تست های عالی

کمی از داخل جزوه :

رایج ترین راه های پاسخگویی به تست های ترجمه مدت زیادی است که مشغولیت های ذهنی و دغدغه های دانش آموزانم را برای یافتن راه حلی مناسب در پاسخگویی به سوالات ترجمه و تعریب در آزمون های گوناگون مخصوصاً کنکور سراسری ذهنم را درگیر خود کرده بود.

آنها در عین توانمندی به پاسخگویی سوالات مختلف به دلیل نداشتن روش مناسب و ایده آل نمی توانستند با اینگونه سوالات خوب دست و پنجه نرم کند و با تلف کردن وقت خود یا از پاسخ دادن به این سوالات ناامید می‌شدند و یا اینکه از روی حدس و گمان به این سوالات پاسخ می دادند در حالی که پاسخ به سوالات ترجمه و تعریب روش‌های خاص خود را دارد که می‌توان با نگاه صحیح و تمرین و ممارست زیاد به سادگی به این روش‌ها دست یافت و پاسخ درست را از بین گزینه ها انتخاب کرد.

دوستان بدانند که برای حل سوالات ترجمه و تعریب دانستن معنای دقیق همه کلمات لازم و ضروری نیست بلکه دانستن و به کار بردن برخی از نکات قواعدی ما را در رسیدن به هدفمان در کوتاه ترین زمان بسیار کمک می‌کند.

 

روش بخش بخش کردن :

 جمله یکی از رایج ترین راه حل ها در تستهای ترجمه این است که جمله مورد نظر را به چند بخش تقسیم کنیم و از یک جا خواندن ترجمه کل جمله خودداری کنیم چراکه این تقسیم‌بندی دقت و تمرکز ما را در یافتن غلط‌های جمله و در نهایت حذف کردن گزینه های غلط کمک می کند.

توجه به تاثیر فعل های جمله از اصلی ترین ارکان تستهای ترجمه فعل و توجه به ترجمه صحیح آنها می باشد آنها می‌توانم بزرگترین نقطه قوت ما در نزدیک شدن به جواب باشد پس با تشخیص ساختار کلی فیلم تشخیص زمان و نوع آن به راحتی می توانیم باعث حذف گزینه های نادرست شویم.

با این جزوه به راحتی می توانید عربی کنکور سراسری را آموزش ببینید و خیالتون از بابت عربی کنکور راحت باشه . با کلی روش های ساده و نوین از استاد فدایی عزیز

«عربی با طعم کنکور-چشمي» سال 1400

 

 

«عربی با طعم کنکور-چشمي» سال 1400

منبع : بیست میشم

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط