دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

                                                          دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

مطلب مرتبط :

دانلود Pdf کتاب رژیم درمانی در سرطان

 

معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های طب سنتی

طب سنتی به روش‌هایی گفته می‌شود که انسان‌ها از دیرباز برای درمان و یا افزایش سلامتی خود از آن‌ها بهره می‌بردند، روش‌هایی که به وسیله‌ی خردمندان باستانی کشف شده‌اند. با وجود این‌که انقلاب پزشکی منجر شد بسیاری روش‌های مفید طب سنتی کنار گذاشته شود اما همچنان این روش در کشورمان طرفداران خود را دارد. اگر شما هم تمایل دارید با این اصول آشنا شوید می‌توانید با دانلود کتاب طب سنتی، دانلود کتاب مرجع گیاهان دارویی، دانلود کتاب طب سنتی ایرانی، دانلود کتاب طب سنتی قدیمی و… اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید.

بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های طب سنتی در کتابراه کدام‌ها هستند؟

کتاب‌های طب سنتی به بخش‌های مختلفی مانند کتاب پزشکی اسلامی، کتاب طب سوزنی، کتاب تغذیه، کتاب آداب اسلامی، کتاب طب سنتی چینی و… تقسیم می‌شوند. در حقیقت هدف از نام بردن آن‌ها این است که بدانید با دنیای وسیعی از اطلاعات روبرو هستید که به سادگی نمی‌توان از تمام آن‌ها سر در آورد. این روزها خرید کتاب گیاهان دارویی بسیار محبوب و پرطرفدار است؛ چرا که این قبیل آثار به شما کمک می‌کنند تا زندگی سالمی داشته باشید. به همین روی داشتن کامل‌ترین کتاب گیاهان دارویی اقدامی پسندیده محسوب می‌شود. با این اوصاف به شما کتاب راهنمای جامع و مصور داروسازی گیاهی را توصیه می‌کنیم؛ چرا که این اثر اطلاعات بسیار جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و به نوعی کتاب مرجع گیاهان دارویی به شمار می‌آید. اگر نسبت به این موضوع کنجکاو هستید و می‌خواهید با دانلود کتاب مرجع کامل گیاهان دارویی اطلاعات ببیشتری در این زمینه کسب کنید، سایت و اپلیکیشن کتابراه شما را یاری می‌دهد.

خردمندان اسلامی نیز در گذشته وارد این حوزه شده‌اند و اگر قصد مطالعه‌ی بهترین کتاب طب سنتی اسلامی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود کتاب درمان گیاهی با روش ابوعلی سینا شروع کنید. ابن سینا یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان ایرانی‌ست و در زمینه‌ی طب اسلامی فعالیت‌های بسیاری کرده که با دانلود کتاب طب سنتی ابن سینا می‌توانید از دانش او بهره ببرید.

برای حفظ سلامت باید بدن خود را بشناسید؛ در گذشته مردم درک اندکی از سیستم بدن انسان داشتند اما تلاش می‌کردند تا با ماساژ درمانی مشکلات جسمانی خود را رفع کنند. امروزه نیز همچنان این روش‌ها کاربرد دارند و کتاب ماساژ درمانی پا، روش طبیعی درمان بیماری‌ها و کتاب ماساژ درمانی از جمله آثار پرطرفدار هستند.    

دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

                                                                    دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

دانلود Pdf کتاب رژیم درمانی در سرطان

 

معرفی کتاب جامع و مصور سوجوک

آشنایی با سوجوک و موکسا (طب سوزنی مدرن کره ای)

این کتاب شامل توضیحات کامل درباره ی سوجوک و صدها عکس رنگی می باشد.

روش درمانی سوجوک اولین بار در سال 1121 میلادی توسط یک متخصص طب سوزنی به نام دکتر پارک جی وو به دنیا معرفی گردید. کاربرد این روش برای همگان با هر سطحی از دانش امکان پذیر است و خواننده پس از مطالعه کتاب خود تایید خواهد نمود که بهره گیری از آن کاملاً بی ضرر است.

روش درمانی سوجوک کشف جدیدی در عرصه پزشکی و از اهمیت ویژه ای برای انسانها برخوردار است. این روش توانسته است خود درمانی و مراقبت از خود را به سطح نوین و بالاتری ارتقا دهد. از آنجایی که بسیار ساده و استفاده از آن برای همگان امکان پذیر می باشد این امکان فراهم آمده است که به بسیاری از بیماری هایی که درمان آنها نیازمند به کارگیری روش های پرخرج توسط افراد حرفه ای بوده است با موفقیت و با کمترین دانش پزشکی در منزل افراد پرداخت.

سوجوک از تمامی روش های خود درمانی بسیار فراتر می رود. به علاوه خیلی هم موثرتر از گروه کثیری از شیوه ها و داروهایی است که به منظور درمان انواع بیماری ها در پزشکی غربی به کار می روند. ولی متاسفانه هنوز در حد شایسته ای شناخته نشده است. دلیل اصلی آن هم این است که علی رغم این که ریشه های این روش را باید در گذشته های خیلی دور جستجو نمود ولی در واقع روش جدیدی محسوب می گردد. این روش اولین بار توسط دکتر پارک جی وو در کره جنوبی کشف شد و اولین گزارش های علمی مربوط به آن به سال 1121 بازمی گردند. از آن تاریخ تاکنون استفاده از آن همواره رو به گسترش بوده است. هر چند که فرایند آشنایی جهانیان با آن طولانی، پیچیده و مستلزم تفکر است و احتمالاً ده ها سال به درازا می کشد ولی به هر حال روزی فرا خواهد رسید که استفاده از آن جزئی از زندگی روزمره میلیون ها تن از ساکنان کره زمین خواهد گشت.

دانلود کتاب جامع طب سنتی | سوجوک

این کتاب شامل توضیحات کامل درباره ی سوجوک و صدها عکس رنگی می باشد.

روش درمانی سوجوک اولین بار در سال ۱۱۲۱ میلادی توسط یک متخصص طب سوزنی به نام دکتر پارک جی وو به دنیا معرفی گردید.

کاربرد این روش برای همگان با هر سطحی از دانش امکان پذیر است و خواننده پس از مطالعه کتاب خود تایید خواهد نمود که بهره گیری از آن کاملاً بی ضرر است.

به طور خلاصه هدف از انتشار این کتاب این بوده است که:

 اطلاعات مهم به شکلی کوتاه، ساده و قابل درک در دسترس مردم قرار گیرند به نحوی که آنان بتوانند بدون کمک دیگران عملاً از آن استفاده کنند.

 اطلاعات لازم به شکلی نوین ارائه گردند.

 برخی جزئیات کاربردی که در درمان مهم هستند و در کتابهای پیشین ذکری از آنها به میان نیامده بود بیان شوند.

 توجه مردم به تاثیر استفاده از موکسای بدون دود و راحتی این کار جلب گردد.
 بر استفاده توامان از سوجوک و طب سوزنی تاکید شود.

 دستورالعملهای طب سوزنی ( سنتی ) به شکلی تغییر یابند که مردم عادی هم بدون این که دانش طب سوزنی را داشته باشند بتوانند از آن بهره برند .

در بخشی از کتاب ” جامع و مصور سوجوک ” می خوانیم :

دستورالعملی که در زیر می آید ترکیبی از سوجوک و طب سوزنی است. میتوان علاوه بر دستیابی به تناسب اندام در موارد زیر نیز از آن استفاده نمود:

 تقویت سیستم ایمنی بدن در شرایط مختلفی که نیاز به این کار باشد. مثل بیماریهای ویروسی ( آنفلوانزا، هپاتیت و غیره )، آمادگی برای عمل جراحی، نقاهت پس از جراحی و امثالهم.

 به عنوان مکمل داروهای شیمیایی و گیاهی در بیماریهای شدیدی که منجر به اختلال کلی در بدن میشوند…

 

منیع : گوگل

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط