دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

 

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها، کتابی تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال است که با زبانی ساده مخاطب را با مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال، بلاک چچین، ماینیگ و سایر موضوعات مربوط به این حوزه آشنا می‌کند. کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها توسط حسن فضلی (کارشناس ارشد روابط بین‌الملل)، مهدی چمندار (کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات) و هادی زمردی منور (کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات) تالیف شده و انتشارات ناقوس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

حتما اسم ارزهای دیجیتال، پول‌های مجازی مانند بیت کویین و فناوری بلاکچین به گوشتان خورده است. چول مجازی پدیده‌ای نوظهور است که با نفوذ بیشتر دنیای مجازی در زندگی بشر، رخ نمون کرده است. مدت زیادی از طرح ایده و عملیاتی شدن پول مجازی نمی‌گذرد و پول‌های مجازی گوناگون بازاری برای خود ایجاد کرده‌اند.

 

اگرچه حاکمیت‌ها نسبت به پدیرش این نوع از ارزها و پول‌ها مقاومت نشان داده‌اند و برخوردهای متناقضی در این زمینه وجود دارد اما مخترعان این نوع ارزها و فعالان مالی، با تلاش برای رفع چالش‌ها و ایجاد نوآوری‌های مالی در این عرصه سعی در گسترش این پدیده دارند. حسن فضلی، مهدی چمندار و هادی زمردی منور در کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها تلاش کرده‌اند که به زبانی ساده و گام‌به گام خواننده را با مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین، ماینینگ یا استخراج پول، نمره خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در این حوزه، راهکارهای جامع امنیتی و همچنین قوانین کشورهای مختلف برای ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند.

خواندن کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما جزو دسته افراد علاقه‌مند ورود به بازار ارزهای دیجیتال هستید و یا تنها می‌خواهید با این نوع ارزها آشنایی داشته باشید خواندن کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن این کتاب گام‌ به گام با این نوع ارزها آشنا خواهید شد.

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

 

فهرست کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

• فصل اول: بلاک چین • فصل دوم: رمز ارزها/ ارزهای دیجیتال • فصل سوم: ماینینگ یا استخراج رمز ارزها • فصل چهارم: خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و ذخیره و نگهداری رمز ارزها • فصل پنجم: مخاطرات و راهکارهای جامع در حوزه رمز ارزها • فصل ششم: رویکرد و قانون‌گذاری کشورها در حوزهرمز ارزها
 

منبع : دانشنامه آزاد بیست میشم
 

 

یک نکته مهم :  شما می توانید این مقاله را با خیال راحت از سایت بیست میشم دانلود کنید . و در صورت بروز مشکل لطفا با پشتیبانی ما و یا شماره واتس آپ 09111482708 در تماس باشید. شاد و پیروز باشید.

 

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط