دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 5.08 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

مولفین : دکتر سالار و دکتر حسینی

 

 

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم بیان میدارد دوره کارشناسي ارشد مديريت بازرگاني به منظورآماده ساختن دانشجويان براي مشاغل حرفه​ های مديريت درسازمان​هاي بازرگاني ومؤسسات دولتي و نيز ادامه تحصيل در دوره دکتري مديريت تدوين گرديده است.

به طوردقيق تر اهداف برنامه کارشناسي ارشد مديريت بازرگاني عبارت است از:
– آشنايي دقيق با وظايف اساسي سازمان​هاي بازرگاني.
– افزايش مهارت وتوانايي دانشجويان درشناخت مسايل مبتني بر مديريت، جمع آوري وتجزيه وتحليل اطلاعات مربوط به هريک ازاين مسايل،ارزيابي راه​ حل​هاي مختلف درمورد هرمسأله وتصميم گيري و اجراي تصميمات متاخذه.
-افزايش مهارت وتوانايي دانشجويان درشناخت شرايط و اوضاع و احوال متغير اجتماعي ،اقتصادي ،تکنولوژيکي، سياسي و تطبيق برنامه​ هاي سازمان با شرايط جديد.
– ايجاد زمينه لازم و تشويق دانشجويان به خودآموزي و رشد فردي وحرفه اي

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

ضرورت و اهميت

اداره سازمان​هاي بازرگاني ،صنعتي ودولتي با ابعاد مختلف آن بدون بهره گيري از دانش مديريت و دسترسي به اطلاعاتي که در امر تصميم گيري لازم است امکان پذير نيست.

لذا اين وظيفه دانشگاه​ها است که اولاً مديران آينده اين سازمان​ها را براي قبول مسئوليت درسطوح مختلف مديريت آموزش دهند.

ثانياً محققين و پژوهشگراني راتربيت کنندکه بتوانند مسايل و مشکلات اقتصادي و بازرگاني سازمان​هاي مختلف جمهوري اسلامي​ ايران را به خوبي بشناسند و براي حل اين مسايل و مشکلات راه​ حل​هاي صحيح و منطقي پيداکنند.

وجود دوره کارشناسي ارشد مديريت بازرگاني دردانشگاه​هاي ايران موجب مي گردد که دانشجويان اين رشته درحين تحصيل بامسايل خاص جامعه ما به خوبي آشنا شوند و تحقيقات وتبعات خود را در رابطه با اين مسايل انجام دهند و براي رفع نارسائي​هاي موجود درجامعه چاره انديشي نمايند.

 

 

 

مطلب با ارزش برای دانلود :

 

دانلود جزوه اقتصاد کلان

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم

 

نقش و توانايي

الف) فارغ‌التحصيلان دوره‌ كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني با اطلاعات وسيعي كه در زمينه‌هاي مختلف بازرگاني و بازاريابي، روابط انساني، امور مالي و اقتصادي پيدا مي‌كنند،

به خوبي مي‌توانند در سطح مديران اجرايي در سازمان‌هاي بازرگاني، صنعتي و دولتي به كار اشتغال ورزند يا در سمت مشاور مديريت انجام وظيفه نمايند.

ب) انتظار مي‌رود كه اين فارغ‌التحصيلان پس از كسب تجربيات كافي بتوانند مسؤوليت‌هاي بيش‌تري را در سطوح بالاتر سازمان عهده‌دار گردند.

ج) علاوه بر اين فارغ‌التحصيلان اين دوره مي‌توانند در كارهاي پژوهشي و تحقيقاتي كه امروزه در مؤسسات بزرگ از اهميت زيادي برخوردار است مشغول كار شوند.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

آینده شغلی

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژیهای سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرایندهای فروش،

بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمانها را داشته و نسبت به سایر گرایش های مدیریت با توجه به نبود رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند.

ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق شانس زیادی برای موفقیت در حیطه کارآفرینی و تشکیل کسب و کار جدید دارند.

فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند.

انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند.

علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند.

برخی از مشاغل مربوط به این رشته عبارتند از: مشاغل مرتبط با بازاریابی در سطح مختلف از بازاریاب تا مدیر بازاریابی، فعالیت در بخش برند یا تحقیقات بازار شرکتها، واحد فروش سازمان ها، فعالیت در حوزه بازرگانی بین الملل (صادرات و واردات کالا)، فعالیت در حوزه بیمه، تجارت الکترونیک ، امور مالی و بانکداری و ….

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

                                 دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

بازاریابی چیست؟

فاصله ایده تا مرتفع شدن نیاز با استفاده از فرایند تبدیل ایده به کالا و مبادله آن را بازاریابی نام‌گذاری کرده‌اند البته تعاریف گوناگونی از بازاریابی در مراجع مختلف آمده‌است که هریک از دیدگاه مکتبی یا دانشمندی ارائه شده‌است،

ولی نکته محوری در تمامی این تعاریف محور قرار دادن کالا سرمایه‌گذاری شده در بازار می‌باشد. علم بازاریابی به‌لحاظ همبستگی بسیار زیاد با مدیریت استراتژیک در بسیاری از موارد به صورت ترکیبی به اجرا درآمده و شرکت‌ها استراتژی‌های خود را با استفاده از علوم و زیرشاخه‌های بازاریابی تکمیل می‌نمایند.

از دانشمندان این زمینه می‌توان به ایگور انسف اشاره کرد؛ که خود یکی از پایه‌گذاران این علم نوین در دنیا می‌باشد.

برخی از زیرشاخه‌های بازاریابی عبارت‌اند از E-marketing ,E-commerce، بازاریابی بین‌المللی، رفتار مصرف‌کننده، بازاریابی داخلی، بازاریابی صنعتی و بازاریابی افقی و عمودی.

هر یک از زیر شاخه‌های فوق ضمن تبعیت از اصول بازاریابی این امکان را فراهم آورده‌است تا متخصصین و علاقه‌مندان در زمینه‌ای خاص بررسی‌های لازم را به عمل آورند.

از شاخه های مدیریت بازرگانی می‌توان به سیاستگذاری بازرگانی (مدیریت استراتژیک)، بازاریابی بین‌الملل، بازاریابی داخلی، بازرگانی بین المللی، بازرگانی داخلی، مدیریت مالی و بیمه و تحول اشاره کرد.

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش‌های مختلفی می‌باشد که بر اساس آخرین تغییرات (مصوبه مورخه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی) عبارتند از:

بازاریابی، بازرگانی بین‌المللی، تجارت الکترونیکی، مدیریت استراتژیک، بازرگانی داخلی و کارآفرینی. تا پیش از این گرایش‌های مالی، بیمه و تحول نیز جزو گرایش‌های رشته بازرگانی بود.

مطلب با ارزش برای دانلود :

 

 

دانلود جزوه اقتصاد کلان

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم

 

 

دانلود کتاب کلیات سبک شناسی | 20 میشم

 

 

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

رشته مدیریت بازرگانی مناسب چه کسانی است؟

همانطور که از اسم این رشته پیدا است، مدیریت بازرگانی رشته‌ای است که می‌خواهد به مخاطبین خود آموزش هایی را ارائه کند .

تا بتوانند از طریق آن‌ها خروجی کسب و کارها را مدیریت کرده و بری آن‌ها رشد و سود‌آوری به ارمغان آورند.

تحصیل کردگان رشته مدیریت بازرگانی ممکن است خود مدیریت سازمان را به عهده داشته باشند و یا به صورت مدیر یک بخش فعالیت کنند؛ این رشته متناسب افرادی است که از چالش‌ها استقبال می‌کنند،

به دنبال حل مسئله هستند و از اینکه بتوانند نیازهای محیط کسب و کار و بازار را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنند لذت می‌برند.

لازمه موفقیت در رشته مدیریت بازرگانی، توانایی برقراری ارتباط با دیگران و تعامل بیشتر است؛ چرا که بازرگانی سازمان برای موفقیت، باید اطلاعات مناسبی از محیط کسب و کار و به خصوص مشتریان داشته باشد. برای این امر نیاز به تیم‌سازی است و البته دارا بودن مهارت‌های رهبری نیز می‌توانند سبب موفقیت بیشتر شوند.

همچنین، دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی، باید به مسائل اقتصادی علاقه‌مند باشد، خلاقیت و توانایی حل مسئله داشته باشد و هر مسئله‌ای را از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار دهد.

برای موفقیت بیشتر دانشجوی این رشته باید بتواند خوب تحلیل کند، کمی پیش‌بینی بلد باشد و بتواند با اطلاعاتی که از محیط اقتصادی داخلی و خارجی به دست می‌آورد بهترین پیشنهادات را ارائه کند.

به عنوان مثال، تاثیر تغییرات نرخ ارز، تغییرات جمعیت، قوانین و مقرراتی که دولت و مجلس تصویب می‌کند را به خوبی درک و اثری که روی کسب و کارها دارند را بررسی کرده و قبل از سایر رقبا راهکارهای خود را ارائه کند.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

جهت وارد شدن به رشته مدیریت بازرگانی لطفاً اولویت را مباحث مالی قرار نداده و فقط به بازار کار آن اکتفا نکنید، چراکه اگر این رشته با روحیات، علایق، انتظارات شما هماهنگی نداشته باشد نمی‌توانید در آن به موفقیت چندانی برسید.

موفقیت در این رشته نیازمند مطالعه زیاد، تحقیق و بررسی، تفکر و برنامه‌ریزی، داشتن هوش بالا، توانایی در دیدن فرصت‌ها، توانایی حل مسئله، توانایی برنامه‌ریزی، انجام کار تیمی، هدف‌گذاری، مذاکره حرفه‌ای، توانایی انتخاب شایسته نیروی انسانی و به کارگیری صحیح آن‌ها است.

اگر علاقه‌مند هستید و می‌توانید متفاوت نسبت به سایرین باشید و برای رسیدن به موفقیت حاضر به انجام کارهایی متفاوت و بیشتر از دیگر افراد هستید این رشته می تواند برای شما یک سکوی پرتاب باشد و زندگی‌تان را در آینده تضمین کند.

در صورتیکه بخواهیم مثالی عملیاتی‌تر برای شما مخاطبین ارائه کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که سال‌های گذشته که زمان ورود موبایل به بازار بود، انتظارات مصرف کنندگان در سطح یک تماس تلفنی و ارسال پیامک بود،

اما امروزه با گوشی‌های هوشمندی طرف هستیم که امکانات متنوع و بسیار زیادی دارند و هر روز نیز به فهرست این امکانات افزوده می‌شود؛ در فضای کسب و کار هم به همین صورت است، شاید در سال‌های گذشته با مدرک تحصیلی دانشگاهی به راحتی جذب بازار کار می‌شدید،

اما امروزه مانند گوشی موبایل فقط تماس تلفنی و پیامک نمی‌تواند باعث موفقیت و جذب شما شود و باید مهارت‌های دیگری (مانند گوشی‌های هوشمند که امکانات بیشتری دارند) را کسب کرده باشید تا بتوانید وجوه تمایز بیشتری داشته باشید و شانس خود را بالاتر ببرید.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

کدام دروس دوره دبیرستان در رشته مدیریت بازرگانی بیشتر کاربرد دارند؟

از دوره دبیرستان دروس‌ ریاضی‌، زبان‌ انگلیسی‌، هندسه و ادبیات فارسی بسیار حائز اهمیت هستند و در عین حال لازم است یادآور شویم که این رشته از هر سه گروه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد.

بدیهی است که با تلاش و علاقه، قبولی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه تهران برای مخاطبین امکان‌پذیر خواهد بود.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دروس دانشگاهی رشته مدیریت بازرگانی تا چه میزان نیازهای بازار کار را پاسخگو هستند؟

در دانشگاه و در رشته مدیریت بازرگانی با اصول پایه و مفاهیم مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب در جهت بهبود کسب و کار آشنا خواهید شد، اما این آموزش‌ها به تنهایی کافی نیست،

به دلیل سرعت تغییرات اغلب آموزش‌ها با متد آموزشی چند سال گذشته ارائه می‌شوند و همچنین منابع درسی اغلب از کتا‌ب‌های تئوری و ترجمه شده نه چندان به روز است.

به عنوان مثال در دنیای بازاریابی دیگر برخی از آموزش‌هایی که ارائه می شوند جزء اصلی کسب و کارها شده و به نوعی اصول اولیه و پایه هستند و فارغ التحصیل این رشته همواره باید نسبت به یادگیری فراتر از محیط دانشگاه اقدام کند.

به دلیل اینکه بخشی از مهارت در رشته مدیریت فقط با تجربه و کار عملی به دست می‌آید نیاز است که در زمان دانشگاه و بعد از آن در خصوص کیس‌های مختلف مدیریتی بحث‌های زیادی شود و پروژه هایی به صورت عملی تعریف شوند.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

                                دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

مطلب با ارزش برای دانلود :

دانلود جزوه اقتصاد کلان

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم

 

امکان ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در خارج از کشور به چه صورت است؟

این رشته به دلیل اهمیت بالا و جامعیت بالایی که دارد امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور را نیز دارا است؛ استعدادها و افرادی که هوش بالائی دارند در دنیا جذب رشته مدیریت می‌شوند چرا که یک مدیر حرفه‌ای می‌تواند با تصمیم گیری‌های خود نقش بسیار زیادی داشته باشد.

در بعضی از کشور‌ها و دانشگاه‌ها برای تحصیل مدیریت در خارج از کشور به شما یک سال تحصیلی نیز فرجه خواهند داد تا با چگونگی اشتغال در این رشته آشنا شده و برای این موضوع به صورت کامل آماده شوید.
شما ضمن تحصیل در رشته مدیریت گرایش‌های مدیریت استراتژیک، مدیریت برند، مدیریت منابع انسانی و یا مدیریت بازاریابی می‌توانید در رشته MBA از دانشگاه‌های کشورهای، هندوستان، امارات، ترکیه، آلمان، استرالیا، انگلستان، امریکا و کانادا پذیرش گرفته و ادامه تحصیل دهید.
دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم
بازار کار رشته مدیریت بازرگانی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه کشور ما صنایع تولیدی و خدماتی زیادی دارد، همواره با یک چالش اساسی روبرو بوده است، چالش عدم تواناییی صحیح در فرآیندهای بازاریابی، برند‌سازی، تجارت، صادرات و … افرادیکه در این زمینه‌ها دانش مناسبی دارند بسیار کم هستند و این افراد کم نمی‌توانند به بهتر شدن اقتصاد تمامی صنایع کمک کنند.

لذا آنهایی که با خلاقیت، تلاش و پشتکار بتوانند در سازمان‌ها تحول ایجاد کنند، می توانند یک جایگاه شغلی بسیار عالی و با درآمد خیلی خوب داشته باشند.

حتی اگر به رده های بالاتر هم نخواهید دست پیدا کنید در سمت‌های میانی نیز می‌توانید باعث تغییرات مثبت شوید و به سودآوری سازمان خودتان کمک کنید.

البته با توجه به سرعت بسیار زیاد تغییرات در دنیا و شرایطی که کشور ما به دلایل سیاسی و اقتصادی با آن روبرو است،

قطعاً فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی در محیط کسب و کار وجود دارد و اگر یک فارغ التحصیل این رشته بتواند فرصت‌ها را به خوبی شناسائی کند، می‌تواند به موفقیت‌های بسیار خوبی برسد.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

در فضایی که استارت‌آپ‌ها ‌در آن به شدت در حال رشد هستند و برخی کسب و کارهای سنتی نیز در حال نابودی هستند، اهمیت این رشته و کسب مهارت‌های جانبی آن روز به روز بیشتر جلوه پیدا می‌کند.

البته قبل از ورود به این رشته بهتر است با خود صادق باشید، زیرا تنها در نظر گرفتن جاذبه‌های مالی کافی نیست و باید توانایی دائماً به روز بودن و مواجه به چالش‌های گوناگون را نیز داشته باشید.

قطعاً اگر به توانایی‌های خودتان روز به روز اضافه کنید و طرز فکر شما در راستای رشد باشد، نگرانی از بابت بازار کار نخواهید داشت و حتی موفقیت‌های متعددی را نیز به دست خواهید آورد.

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

                                   دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

از این که تا پایان متن با ما همراه بودید سپاسگزاریم.
منبع:گوگل

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط