جزوه مدنی 8 دکتر کاتوزیان | جزوات حقوقی

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

                         دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

امیرناصر کاتوزیان (۲ اردیبهشت ۱۳۱۰–۱۱ شهریور ۱۳۹۳) حقوقدان، استاد ممتاز دانشکدهٔ حقوق دانشگاه تهران، وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری، و قاضی سابق دادگستری، از وی به عنوان پدر علم حقوق ایران یاد می‌شود. بیشتر کتاب‌های وی از منابع اصلی درسِ حقوق مدنی دانشجویان حقوق به‌شمار می‌رود. در ۱۴ بهمن ۱۳۸۳ سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور وقت ایران، نشان درجه‌یک فرهنگ و هنر را به وی اهدا کرد.

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 89.5 کیلوبایت می باشد. دوستان گرامی و دانش آموزان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

موضوع جزوه:حقوق مدنی 8

نوع فایل : پی دی اف pdf

موضوع تحقیق مدنی ۸

خلاصه کتاب مدنی 8 دکتر کاتوزیان

روش های مطالعه برای درس حقوق مدنی

منابع درس مدنی:(ظریب3)

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8 بیان میدارد

الف: برای دوستان با سطح معلومات بالا نظم کنونی و مجموعه تست دکتر شهبازی

ب: برای دوستان با سطح متوسط ابتدا دو جلد عقود معین کاتوزیان و قواعد عمومی قرارداد ها صفایی سپس جزوه شهبازی و بعد نظم  کاتوزیان و تست شهبازی

ج: برای دوستان با سطح معلومات ضعیف ابتدا مجموعه کامل کتاب های کاتوزیان سپس جزوه شهبازی و بعد نظم کاتوزیان و تست شهبازی

فکر میکنم مورد وسطی برای اکثر دوستان عملی تر و مفید تر باشه.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

                                     دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

نکات کلیدی مدنی 8 را شما می توانید با مطالعه این مقاله بصورت کامل داشته باشید.

روش مطالعه درس مدنی به نقل از آقای محمدصادق امانی رتبه 10 مرکز

 1- ابتدا یکی دو بار قانون مدنی رو جهت آشنایی با مباحث بخونید. متاسفانه اکثر بچه ها در دوره کارشناسی کتاب و نظریات مختلف رو میخونن اما خود قانون تدریس نمیشه و کسی خودش هم نمیخونه. از جمله خود من آخرش نمیدونستم کدوم نظر الان ملاکه و به قانون هم مراجعه نمیکردم.

2- سپس با حوصله و در مدتی حدود70-90ساعت مفید دوجلد عقود معین و سپس 40-50 ساعت مفید قواعد عمومی قراردادها رو بخونید.سپس یک دور دیگه با دقت و اگر لازمه یه مرور دیگه جهت تثبیت مطالب.

اگر فقط درس میخونید و میتونید 10 تا 14 ساعت مفید مطالعه داشته باشید بین 8 تا 14 روز میشه.البته این مکازیمم هست و من اگر بودم 8تا9 روزه تمومشون میکردم.میشه.

اگر هم شاغلید یا به هر دلیل دیگه فرصت شما کمتره خب باید مطالعه شما با تمرکز بیشتری باشه که جبران بشه کمبود وقت.از شب ها بیشتر استفاده کنید برای مطالعه…

سعی کنید از هر وقتی برای مطالعه استفاده کنید.اول مطالعه بعد هر کار دیگه

3- بعد از دو مورد بالا در مدتی حدود 100ساعت مفید جزوه شهبازی رو دو دور بخونید.یه متن 400 صفحه ای هست که ناقصه.اما دلیلش اینه که فقط مباحث مهم قانون مدنی رو گفته برا همین ناقص به نظر میاد.اما در واقع خوبه.

4- بعد در مدتی حدود 120-140 ساعت مفید نظم رو بخونید. زودتر هم میشه.در واقع شما چون ابتدا قانون و سپس قواعد و عقود و جزوه شهبازی رو خوندید اینجا مشکل خاصی ندارید و فقط توضیحات استاد رو میخونید.

بسته به میزان وقتی که میتونید بذارید 25 روز تا 40 روز شما به میزان آمادگی مطلوبی خواهید رسید.

اگر بخواهید به مسایلی مثل رقابت با دیگران در تمام کردن کتاب ها یا تعداد منابع بیشتر فکر کنید نتیجه مطلوبی نمی گیرید.

 با این اوصاف شما تا حدود اوابل یا اواسط تیر همه دروس رو خوندید و یه بنیه علمی خوب پیدا کردید.

از اون روز به بعد شما باید بخونید تا این چند مرحله رو طی کنید

بعد از اتمام مرحله قبل

یک دور تست؛یک دور قانون، یکی دو دور منابع معرفی شده.با تمرکز با حوصله…

مهم تثبیت مطالب و یادگیری هست و نه تموم کردن و تعداد دور و کتاب و تست شمردن.

دو مبحث عمیق و دقیق خوندن خیلی بهتر از ۱۰ مبحث سرسری خوندن و عدم درک مطلبه

۵۰-۶۰ روز به آزمون(اواسط شهریور)؛ یک دور عمیق و با حوصله همه دروس مخصوصا قانون ها و قوانین خاص و ارای وحدت رویه و همچنین تسلط به شیوه های تست زنی.

ببینید چطور راحتید روزی یک درس یا بیشتر.هرطور راحت ترید بخونید

ده روز تا یک هفته به آزمون ؛ آماد نمودن ذهن و مرور سریع مطالب؛ روزی دو درس یا سه درس

چهار روز به آزمون؛ بیدار بودن در ساعت برگزاری آزمون و حتی المقدور کار کردن آزمون سالهای قبل با همان تایم و شرایط و آمادگی ذهنی و برنامه ریزی وقت آزمون

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

خلاصه کتاب مدنی 8 دکتر کاتوزیان

نکات کلیدی مدنی 8

ویژگیهای درس مدنی و منابع مطالعه

درس مدنی مطابق سرفصلهای وزارت علوم به 8 قسمت تقسیم شده است:

  اشخاص و محجورین

  1. موضوع : در این بخش مفهوم و اقسام شخص و ممیزات آنها از قبیل نام و نام خانوادگی و اقامتگاه و تابعیت و اهلیت و حجر مورد بررسی قرار می گیرد.
  2. موادمربوط : مواد 956 الی 1033 و مواد 1207الی 1256 قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 206 ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : مهمترین قانون خاص مربوط به این بخش امور حسبی می باشد این قانون از قانون ثبت احوال نیز تاثیر می گیرد اما این قانون از نظر آزمونی چندان اهمیتی ندارد.
  4. منبع اصلی : اغلب کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی و قاسم زاده برای این قسمت ملاک آزمونهاست.
  5. سایر منابع : بخش اشخاص از کتاب اشخاص و اموال دکتر صفایی خلاصه بسیار مفیدی از اشخاص و محجورین می باشد در فرصتهای کم و آزمونهای نص محور مطالعه آن توصیه می گردد.منبع کمک آموزشی در این مورد فقط بخش اشخاص کتاب اشخاص و اموال کانون فرهنگی آموزش می باشد.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 1 الی 2 سوال در آزمونها مطرح می گردد. اما باید توجه داشت بخاطر مبنایی بودن مباحث آن، برای د رک سایر بخشهای حقوق مدنی آموختن مبانی این بخش الزامیست.
  7. روش مطالعه : توصیه میگردد ابتدا بخش اشخاص کتاب اموال و اشخاص دکتر صفایی مطالعه گردد . سپس از بخش اشخاص کتاب اشخاص و اموال کانون فرهنگی آموزش جمع بندی گردد و تستهای مربوطه از کتاب تست حقوق مدنی دکتر شهبازی مطالعه گردد.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

مطلب پیشنهادی برای شما :

 

دانلود 200 نمونه قرارداد کامل با فرمت word

 

 

 اموال و مالکیت

  1. موضوع : در این بخش مفهوم و اقسام مال و مفهوم و اقسام حق و مالکیت و حقوقی چون انتفاع و ارتفاق و همچنین وقف و آثار املاک مجاور نسبت به هم و حریم املاک مورد بررسی قرار می گیرد.
  2. موادمربوط : مواد 11 الی 182 و ماده 953 قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 172ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : مهمترین قوانین خاص مربوط به این بخش قانون تملک آپارتمانها و قانون وظایف و اختیارات سازمان اوقاف می باشد قانون حمایت از مولفین و مصنفین فقط یک بار در آزمون ارشد مورد توجه قرار گرفته اند این بخش از قوانینی مثل قانون توزیع عادلانه آب ، قانون شکار و معادن نیز تاثیر می گیرد اما این قانون ها از نظر آزمونی چندان اهمیتی ندارد.
  4. منبع اصلی : اغلب کتاب اموال و مالکیت دکتر کاتوزیان در اینم مورد ملاک آزمونهاست .
  5. سایر منابع : بخش اموال از کتاب اشخاص و اموال دکتر صفایی خلاصه بسیار مفیدی از اموال و مالکیت می باشد در فرصتهای کم و آزمونهای نص محور مطالعه آن توصیه می گردد.منبع کمک آموزشی در این مورد فقط بخش اموال کتاب اشخاص و اموال کانون فرهنگی آموزش می باشد. مطالعه قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان برای این بخش بیسار مفید است تقریباً می توان به همه سوالات آزمونها با مطالعه نظم پاسخ گفت.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 1 الی 2 سوال در آزمونها مطرح می گردد. مبحث اقسام اموال و وقف بیشتر مورد توجه طراحان سوال قرار می گیرد بخصوص از وقف سوال زیاد طرح می شود. باید توجه داشت بخاطر مبنایی بودن مباحث این بخش، برای درک سایر بخشهای حقوق مدنی، آموختن مبانی این بخش الزامیست.
  7. روش مطالعه : توصیه میگردد ابتدا بخش اموال کتاب اشخاص و اموال دکتر صفایی مطالعه گردد سپس متن مواد و شرح از کتاب قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان خوانده شود و از بخش اموال کتاب اشخاص و اموال کانون فرهنگی آموزش جمع بندی گردد و تستهای مربوطه از کتاب تست حقوق مدنی دکتر شهبازی مطالعه گردد.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

تعهدات (قواعد عمومی قراردادها)
  1. موضوع : در این بخش نظریه عمومی تعهدات . تعریف و اقسام عقد و شرایط صحت و اصول و آثار و اجراو سقوط و انحلال قرارداها مورد برسی قرار می گیرد . که مهمترین بخش حقوق مدنی است.
  2. موادمربوط : مواد 183 الی 300 قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 117ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : قانون خاص مهمی در این بخش تاثیر نمی گذارد.
  4. منبع اصلی : اغلب کتاب اعمال حقوقی دکتر کاتوزیان در این مورد ملاک آزمونهاست.
  5. سایر منابع : کتاب قواعد عمومی قراردادها دکتر صفایی و مدنی 3 دکتر شهیدی منبع تکمیلی بسیار مفیدی برای منبع اصلی هستند. مطالعه قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان برای این بخش لازم است ولی کافی نیست. منبع جامع کمک آموزشی در این مورد کتاب تعهدات امیر علی جلیلی است که شما را از هر منبع دیگری بی نیاز می کند.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 6 الی 82 سوال در آزمونها مطرح می گردد. که بیشترین اهمیت آزمونی در حقوق مدنی را دارد . بدون یادگیری کامل این بخش زدن بالای 50 درصد حقوق مدنی محال است. در برخی از گرایشهای ارشد این بخش خود درس مستقلی محسوب می گردد.
  7. روش مطالعه : توصیه می گردد کتاب تعهدات امیر علی جلیلی کامل مطالعه گردد چون جامع نظرات کلیه منابع اصلی و تکمیلی مربوط به حقوق مدنی 3 است و متن مواد و شرح از کتاب قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان خوانده شود و تستها از کتاب دکتر شهبازی زده شود.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

خلاصه کتاب مدنی 8 دکتر کاتوزیان
مسئولیت مدنی و ضمان قهری
  1. موضوع : در این بخش الزامات خارج از قرارداد نظریه های تقصیر و مباحث اتلاف و تسبیب و استیفای نا روا و غصب . اداره فضولی مال غیر مورد بررسی قرار می گیرد .
  2. موادمربوط : مواد 301 الی 337 قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 36 ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : قانون خاص مهمی که در این بخش تاثیر می گذارد قانون مسئولیت مدنی است و نیمی از مباحث این مبحث مربوط به آن است قانون مسئولیت مدنی است و همچنین قانون بیمه اجباری دارندگان وسایل نقلیه نقش به سزایی در این بخش دارد.
  4. منبع اصلی : اغلب کتاب وقایع حقوقی دکتر کاتوزیان در این مورد ملاک آزمونهاست.
  5. سایر منابع : کتاب مسئوایت دکتر صفاییو رحیمی منبع تکمیلی بسیار مفیدی برای منبع اصلی است منبع آموزشی خاصی وجود ندارد . مطالعه قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان در این بخش لازم است ولی کافی نیست.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 2 الی 3 سوال در آزمونها مطرح می گردد.
  7. روش مطالعه : توصیه می گردد وقایع حقوقی دکتر کاتوزیان یا مسئولیت مدنی دکتر صفایی مطالعه گردد و متن مواد و شرح از کتاب قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان خوانده شود و و تستها از کتاب دکتر شهبازی زده شود.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

    دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

حقوق خانواده
  1. موضوع : در این بخش مباحث مربوط به حقوق خانواده از جمله خواستگاری و ازدواج موقت و دایم و طلاق و فسخ نکاح و نفقه و مهریه و حضانت مورد بررسی قرار می گیرد .
  2. موادمربوط : مواد 1034 الی 1206 قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 176 ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : قانون خاص مهمی که در این بخش تاثیر می گذارد قانون حمایت خانواده است. قوانین خاص دیگری در مورد ازدواج و طلاق وجود دارد که اهمیت خاص خود را دارند.
  4. منبع اصلی : اغلب کتاب وقایع حقوقی دکتر کاتوزیان در این مورد ملاک آزمونهاست.
  5. سایر منابع : کتاب مختصر حقوق خانواده دکتر صفایی منبع اصلی است منبع آموزشی خاصی در این مورد وجود ندارد . مطالعه قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان در این بخش ضروری نیست.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 2 الی 3 سوال در آزمونها مطرح می گردد. که قانون حمایت خانواده و آرای وحدت رویه مربوط به این بخش عمده سوالات را در بر می گیرند.
  7. روش مطالعه : توصیه می گردد مختصر حقوق خانواده دکتر صفایی مطالعه گردد و متن قوانین خاص به دقت و آرای وحدت رویه مرتبط با حقوق خانواده حتماً باید مطالعه گردند و تستها از کتاب دکتر شهبازی زده شود.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

 

 

مطلب پیشنهادی برای شما :

 

دانلود 200 نمونه قرارداد کامل با فرمت word

 

عقود معین 1 و 2
  1. موضوع : در این بخش مباحث مربوط به احکام اختصاصی عقودمعین مورد بررسی قرار می گیرد .
  2. موادمربوط : مواد 338الی 807 قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 483 ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : قانون خاص مهمی که در این بخش تاثیر می گذارد قوانین روابط موجر و مستاجر 56 و 62 و 76 می باشد .
  4. منبع اصلی : اغلب درسهایی از عقود معین 1و 2 دکتر کاتوزیان و عقودی که در این 2 کتاب نیست کتاب نظم ایشان ملاک آزمونهاست.
  5. سایر منابع : کتاب حقوق مدنی 6 دکتر شهیدی منبع تکمیلی این مبحث می باشد منبع آموزشی خاصی در این مورد وجود ندارد . مطالعه قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان در این بخش ضروری است.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 4 الی 6 سوال در آزمونها مطرح می گردد. که نیمی از آن از بیع و اجاره و نیم دیگر از سایر عقود است. .
  7. روش مطالعه : توصیه می گردد درسهایی از عقود معین 1و 2 دکتر کاتوزیان مطالعه گردد با متن قانون و شرح نظم دکتر کاتوزیان مرور گردد. و تستها از کتاب دکتر شهبازی زده شود.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

 

 

 

نکات کلیدی مدنی 8 :

نکته۷۱: عقدشرکت، به صورت قهری، ناشی از دو موضوع است:

۱- امتزاج               ۲- ارث

نکته۷۲: تلف جزیی مال شرکت موجب بطلان شرکت نیست و آنچه تلف شده ازمال تمام شرکاءخواهدبود.

نکته۷۳: هرگاه مال مشاع خراب شده و نیاز به تعمیرداشته باشد و برخی شرکاء برعلیه شرکای دیگر ازتعمیرامتناع کنند، شرکای متضرر می‌توانند به حاکم رجوع کنند:

حالت اول: اگرملک قابل تقسیم باشد، حاکم اجباربه تقسیم می‌کند.

حالت دوم: اگرتقسیم ملک متضمن بروز ضرر باشد، شرکای ممتنع از تعمیریا فروش یا اجاره سهم الشرکه خود، (باهدف رفع موضوع تنازع ودفع ضرر )توسط حاکم اجبار می‌شوند.

نکته۷۴: مودع ومستودع، مطابق قواعد عمومی قراردادها، باید اهلیت معامله داشته باشند و هرگاه مودع محجور باشد، مستودع بایدمال امانی را به ولی او ردنماید.درغیراینصورت درصورت تلف مال، وی ضامن است. اما هرگاه مستودع به لحاظ حمایت ازمحجور مال را به امانت بگیرد، فقط درصورت تعدی وتفریط ضامن است زیرا مال نزد او امانت شرعی (قانونی ) است.

نکته۷۵: درفرض وکلای استقلالی، اگر یکی از ایشان موضوع مورد وکالت را انجام دهد یکی از موارد زوال وکالت است و دیگر وکالتی برای دیگر وکلا باقی نمی ماند اما درفرض وکلای اجتماعی، اگریکی به تنهایی مورد وکالت را انجام دهد، تنفیذش منوط به رضایت و امضاء دیگروکلا می‌باشد ودیگران باید آن را تنفیذ نمایند.

نکته۷۶: موارد زوال وکالت عبارتنداز:

۱- استعفای وکیل

۲- عزل وکیل ازسوی موکل

۳- فوت یا حجرهریک از طرفین

۴- انجام مورد وکالت توسط وکیل یاموکل

۵- انجام عملی مغایرباموضوع وکالت توسط موکل

۶- ازبین رفتن متعلق وکالت

۷- انقضای مدت در وکالت‌های موقت

نکته۷۷: عقدضمان به دو نوع ضمان نقل ذمه به ذمه وضمان ضمّ ذمه به ذمه تقسیم می‌شود:

الف.ضمان نقل ذمه به ذمه، عقدیست لازم، مسامحه ای، رضایی، تبعی و معوض که سبب انتقال دین است و برائت ذمه‌ی مضمون عنه دربرابر اشتغال ذمه ضامن است وبه موجب آن دربرابر توافق ضامن و مضمون له مدیون اصلی بری می‌شود و دین وی برذمه‌ی ضامن منتقل می‌شود.

ب.ضمان ضمّ ذمه به ذمه یاضمان وثیقه ای که عقدیست عهدی، رضایی، مسامحه ای، مجانی و لازم از طرف ضامن و جایز ازطرف مضمون له که به موجب آن برعکس ضمان نقل ذمه به ذمه، دین مدیون اصلی منتقل نمی شود بلکه ذمه‌ی ضامن هم به ذمه‌ی وی ضمیمه می‌شود و هر دو در برابر مضمون له مسؤول پرداخت می‌شوند برعکس ضمان نقل ذمه به ذمه که مدیون اصلی بری می‌شود).

نکته۷۸: مقتضای ذات عقدضمان تعهد به پرداخت دین متعلق به دیگری می‌باشد که خلاف آن قابل تراضی نمی باشد.

نکته۷۹: مالداربودن ضامن تأثیری درصحت عقذضمان ندارد وفقط اگرضامن درهنگام عقدمفلس باشد ومضمون له جاهل به این امرباشد می‌تواند به استنادخیار تخلف ازشرط ضمنی عقدرا فسخ کند.البته اگرفلس حادث وپس از عقد باشد، هیچ تأثیری درعقدنداردو حتی حق فسخ هم به مضمون له نمی دهد.

نکته۸۰: صلح مطلقاً عقدیست لازم چه بلاعوض باشد، چه درمقام عقدجایز.یعنی صلح درمقام هبه بازهم عقدیست لازم.

 

مطلب پیشنهادی برای شما :

 

دانلود 200 نمونه قرارداد کامل با فرمت word

 

موضوع تحقیق مدنی ۸

خلاصه کتاب مدنی 8 دکتر کاتوزیان

شفعه وصیت وارث
  1. موضوع : در این بخش مباحث به حق شفعه و احکام وصیت و ارث مورد بررسی قرار می گیرد .
  2. موادمربوط : مواد 808الی 949قانون مدنی مربوط به این مبحث می باشد یعنی 141ماده قانون مدنی از 1335 ماده آن مربوط به این مبحث است.
  3. قوانین خاص مرتبط : قانون خاص مهمی که در این بخش تاثیر می گذارد بخش های مربوط به وصیت قانون امور حسبی است .
  4. منبع اصلی : اغلب کتاب شفعه و وصیت و ارث دکتر کاتوزیان ملاک آزمونهاست.
  5. سایر منابع : کتاب حقوق ارثدکتر شهیدی منبع تکمیلی این مبحث می باشد منبع آموزشی خاصی در این مورد وجود ندارد . مطالعه قانون مدنی در نظم کنونی دکتر کاتوزیان در این بخش ضروری است.
  6. اهمیت آزمونی : از این مبحث معمولاً 2 سوال در آزمونها مطرح می گردد..
  7. روش مطالعه : توصیه می گردد کتاب شفعه و وصیت و ارث دکتر کاتوزیان مطالعه گردد برای ارشد بهتر است ارث را از دکتر شهیدی بخوانید با متن قانون و شرح نظم دکتر کاتوزیان مرور کنید. و تستها را از کتاب دکتر شهبازی کار کنید.

دانلود خلاصه جزوه مدنی 8

 

از این که تا پایان متن با ما همراه بودید سپاسگزاریم.
منبع:گوگل

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط