جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

 

 

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

 

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

                    جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 7.74 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

جزوه گرامر زبان انگلیسی pdf
جزوه گرامر زبان انگلیسی pdf

                               جزوه گرامر زبان انگلیسی pdf

اهمیت گرامر زبان انگلیسی

ساختن خانه ای از چوب، بدون میخ، پیچ یا چسب را تصور کنید.

سازه ها چطور می توانند کنار هم قرار بگیرند؟

قطعا نمی توانند! تمام قطعات از هم می پاشند.

چنین وضعیتی زمانی اتفاق می افتد که بخواهید بدون داشتن دانش درستی از گرامر، زبان انگلیسی صحبت کنید.

هر جمله فقط مجموعه ای از کلمات خواهد بود!

گرامر زبان انگلیسی یکی از مهم ترین عناصر مطالعه زبان است. متاسفانه، می تواند یکی از پیچیده ترین و سخت ترین قسمت های یادگیری هم باشد.

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

گرامر زبان انگلیسی چقدر در زندگی روزمره اهمیت دارد؟

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم بیان دارد گرامر صحیح، کلید اصلی روان، سلیس و با اعتماد به نفس صحبت کردن به زبان انگلیسی است. دانستن گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می کند از خطاهایی که باعث می شود جملات شما به نظر بومیان انگلیسی زبان عجیب و غیرقابل فهم به نظر برسد، جلوگیری کنید.

اما شرایط خاصی وجود دارد که گرامر زبان انگلیسی در آن ها بسیار مهم است. برای مثال، اگر قرار است در یک کشور انگلیسی زبان مصاحبه کاری داشته باشید، کیفیت نگارش و مکالمه شما به زبان انگلیسی برای کارفرما مهم است. در واقع، در نظرسنجی اخیر که از کارکنان استخدام در انگلستان به عمل آمده، 50 درصد آن ها گفتند غلط های املایی و گرامر غلط بزرگترین و مهم ترین دلیل قبول نکردن کارجویان است.

گرامر درست نه تنها نشان دهنده مهارت های زبان انگلیسی شماست، بلکه نشان می دهد شما سختکوش هستید و به جزئیات توجه می کنید.

اگر می خواهید در یک کشور خارجی تحصیل کنید هم این مسئله به یک اندازه مهم است. کالج ها و دانشگاه ها تمایل دارند انگلیسی آکادمیک شما را ارزیابی کنند و این ارزیابی تا حد بسیار زیادی بر پایه دانش شما از گرامر زبان انگلیسی است.

گرامر در زندگی روزانه و اجتماعی شما هم بسیار مهم است. آیا می دانید مردم در شبکه های اجتماعی 14 درصد کمتر تمایل دارند با کسی صحبت کنند که از گرامر ضعیف استفاده می کند؟

به علاوه، وقتی افراد جدیدی را ملاقات می کنید یا از مکان های جدید بازدید می کنید، آخرین چیزی که می خواهید این است که کسی حرف شما را نفهمد، یا بد بفهمد! برای اینکه از ابهام و کج فهمی دوستان پیشگیری کنید، یا حتی بتوانید راحت تر غذایی را که دوست دارید سفارش بدهید، باید دانش کافی داشته باشید و بدانید چطور ساختار کلمات و جملات را به درستی بسازید.

با تمام حرف هایی که گفته شد، یادتان باشد در بعضی شرایط و موقعیت ها، مشکلی نیست اگر راحت تر صحبت کنید و خیلی در قید و بند گرامر درست نباشید. وقتی به دوستی پیام می دهید، می توانید راحت باشید و از زبان عامیانه و ساده استفاده کنید.

صحبت کردن به صورت آنلاین راهی عالی برای ارتباط برقرار کردن با بومیان انگلیسی زبان و دیگر زبان آموزان انگلیسی است و می توانید در محیطی دوستانه و بدون استرس با دیگران در ارتباط باشید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

جزوه گرامر زبان انگلیسی pdf

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

 

 

 

آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

                 جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

روش هایی برای تمرین گرامر زبان انگلیسی

می توانید نکات گرامری پیچیده را که در زبان انگلیسی می خوانید یا می شنوید یادداشت کنید. وقتی خودتان را در رسانه های انگلیسی زبان غرق می کنید، متوجه می شوید که بعضی عبارات و ساختارها را بارها و بارها می شنوید.

این ساختارها، مفاهیم مهم گرامری هستند که روزانه با آن ها سر و کار دارید و اگر تا امروز به آن ها دقت نکردید یا متوجه آن ها نشدید، باید بیشتر روی آن ها تمرکز کنید.

اگر دوستان انگلیسی زبان دارید، نترسید و از آن ها بخواهید به شما کمک کنند. اغلب مردم نمی خواهند اشتباهات شما را تصحیح کنند چون فکر می کنند با این کار ممکن است شما ناراحت شوید. به دوستانتان بگویید از این کار استقبال می کنید و اگر محترمانه ایرادات شما را اصلاح کنند، به یادگیری شما کمک کرده اند. همچنین به آن ها یادآوری کنید این کار به شما کمک می کند بتوانید از روش های دیگری برای صحبت کردن استفاده کنید.

یک دوست خوب، صبور و مشوق است، چون حتی بومیان انگلیسی زبان هم می دانند گرامر زبان انگلیسی تا چه حد می تواند پیچیده باشد.

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

سه قانون گرامر زبان انگلیسی که در هر شرایطی مهم هستند

حالا که می دانید چطور باید روی مهم ترین قسمت های گرامر مورد نظرتان تمرکز کنید، چند قانون هم به شما می گوییم که همه باید بدانند.

اسامی جمع بی قاعده (Irregular Plurals

اگر به دوستتان بگویید از سگتان مراقبت کند، در حالی که هفت سگ دارید(نه یکی!)، دوستتان دچار سورپرایز سگی می شود.

به کار بردن اشتباه اسامی جمع قطعا همه جا باعث سوتفاهم و  ابهام می شود، از موقعیت های اجتماعی گرفته تا آزمایشگاه های تحقیقاتی! برای همین مهم است که قوانین را یاد بگیرید، به خصوص اسامی جمع بی قاعده زبان انگلیسی را که برای غیرانگلیسی زبان ها ریسکی و مشکل ساز است.

در زبان انگلیسی، راه استاندارد برای ساختن اسامی جمع، اضافه کردن “s” به انتهای اسم مفرد است.

One cat → Two cats

One shoe → Two shoes

One bath → Two baths

این قانون بیشتر مواقع استفاده می شود، اما متاسفانه استثناهایی هم وجود دارد.

کلماتی که به “ss” ختم می شوند، اغلب با اضافه شدن “es” به انتهای اسم به صورت جمع در می آیند. این کار برای این است که از “sss” در انتهای کلمه اجتناب شود. وجود سه حرف s در انتهای کلمات از نظر نوشتار و تلفظ عجیب است.

One goddess → Two goddesses

One business → Two businesses

بعضی کلمات هم در حالت مفرد و هم در حالت جمع یکسان هستند. برای مثال، اگر یک ماهی خانگی (one pet fish) داشته باشید و یکی دیگر هم بخرید، دو ماهی خانگی (two pet fish) خواهید داشت. اگر سوار یک هواپیما (one aircraft) شدید و بعد سوار هواپیمای دیگر، با دو هواپیما (two aircraft) سفر کرده اید. هیچ قانونی وجود ندارد برای اینکه به ما بگوید کدام کلمات به این شکل هستند، اما خوشبختانه خیلی سخت و ترسناک نیستند.

بعضی از آن ها ممکن است خیلی مبهم باشند، اما با دانستن آن ها می فهمید تعداد زیادی از آن ها را همیشه استفاده کرده اید. اگر به چنین کلمه ای برخورد کردید، جایی آن را یادداشت کنید تا بدانید این کلمه با بقیه فرق دارد.

جزوه گرامر زبان انگلیسی pdf

به مرور می توانید الگوهایی بین اسامی جمع بی قاعده پیدا کنید، اما بدون بررسی کردن تک تک آن ها به این الگوها اعتماد نکنید. برای مثال، یک غاز (one goose) و دو غاز (two geese)  است، اما یک گوزن شمالی (one moose) و دو گوزن شمالی (two moose) است و نمی شود meese!

این نوع کلمات، گمراه کننده ترین و احتمالا سخت ترین کلمات هستند. یکی از راه های یادگیری این اسامی جمع بی قاعده این است که جدولی با دو ستون تهیه کنید و هنگام مطالعه واژگان این جدول را همراه خودتان داشته باشید. وقتی واژه مهمی را یاد گرفتید، حالت مفرد آن را در یک ستون و حالت جمع آن را در ستون بعدی بنویسید. این جدول را جایی آویزان کنید تا بتوانید به طور دائم آن را ببینید، مثلا به نظر من بهترین جا برای چسباندن چیزی، روی در حمام یا در یخچال است.

وقتی به دیدن و خواندن آن ها عادت کنید، آن ها را کاملا یاد می گیرید و دیگر عجیب به نظر نمی رسند!

دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

مطلب مرتبط :

دانلود و خرید کتاب  2 , Eazy English for kids – kindergarten 1

 

معرفی کتاب Eazy English for kids - kindergarten 1

 

 

حرف تعریف و جنسیت

دانستن حروف تعریف و جنسیت به زبان انگلیسی برای اشاره درست به فرد یا شی بسیار مهم است. متاسفانه این قانون بسیار مهم در گرامر زبان انگلیسی یکی از عجیب ترین مباحث یادگیری برای غیرانگلیسی زبان هاست.

دلیل این مسئله این است که در بسیاری از زبان ها، توصیف یک اسم به جنسیت آن وابسته است. برای مثال در زبان فرانسه، برای اسامی مذکر و مونث حروف تعریف مختلفی استفاده می شود.

در زبان انگلیسی، اسامی از نظر گرامری جنسیت ندارند. برای انگلیسی زبان های جدید عادی است که به مفعول یا اشیا با عناوینی مثل “he” یا “she” اشاره کنند.

خبر خوب این است که وقتی یک بار این عادت را ترک کنید، گرامر زبان انگلیسی خیلی راحت تر می شود. دو حرف تعریفی که برای تمام کلمات و اسامی نیاز دارید، “a” و “the” است. از “the” برای اشاره مستقیم به اشیا به طور خاص  و از “a” برای اشاره کلی به اشیا  استفاده می کنید.

.I would like to eat the banana you bought at the store today

.I would like to eat a banana, but there aren’t any in the house

اگر اسمی با یک مصوت  (vowel) آغاز شود، حرف اضافه نکره به جای “a” تبدیل به “an” می شود.

A bicycle

An apple

انگلیسی زبان ها به طرز گیج کننده ای دوست دارند به اشیا شخصیت های انسانی بدهند، با اینکه به آن ها جنسیت نمی دهند. وسایل نقلیه اغلب مونث تلقی می شوند.

ممکن است بشنوید کسی درباره ماشینی بگوید «Look at her engine, she’s a real beauty!». البته به این معنی نیست که در واقعیت هم برای ماشین از حرف تعریف “she” استفاده کنید، این جمله فقط راهی برای نشان دادن غرور یا علاقه به خودرو است اما بیشتر شبیه انسان توصیف می شود.

رسمی صحبت کردن

رسمیت در بسیاری از شرایط مهم است. برای مصاحبه ها، شام های کاری و قرارهای ملاقات، باید بتوانید زبان انگلیسی و مدل حرف زدنتان را با توجه به شرایط انتخاب کنید.

یکی از تغییرات جزیی و ظریف که ارزش دارد در اینجا درباره آن صحبت کنیم استفاده از “can” و “may” هنگام سوال پرسیدن یا درخواست چیزی است. کلمه “may” رسمی تر و مودبانه تر از “can” است.

با یک دوست می گویید “Can I have the salt?” ولی با یک همکار یا کسی که تازه ملاقات کردید می گویید “?May I have the salt”.

به همین ترتیب “would like” از “want” رسمی تر است.

.I want to try on this dress. → I would like to try on this dress

فقط یک مسئله فهم رسمیت در زبان انگلیسی را در مقایسه با سایر زبان ها آسان تر می کند. در بسیاری از زبان ها، برای مخاطب قرار دادن کسی حالت رسمی و غیررسمی وجود دارد. برای مثال در فرانسه می توانید از tu برای یک دوست و از vous برای کسی که نمی شناسید استفاده کنید.

ولی در زبان انگلیسی فقط از کلمه you استفاده می شود. می توانید دوست صمیمی، مادر یا رئیستان را بدون اینکه نگران رسمیت کلمه باشید با you مورد خطاب قرار دهید.

با اینکه گرامر زبان انگلیسی می تواند در بسیاری موارد ترسناک به نظر برسد، یادگیری و استفاده درست از آن به شدت با ارزش است.

بارها گفتیم، از اشتباه کردن نترسید! بعضی وقت ها اشتباه کردن بهترین راه یادگیری است! اگر نسبت به یادگیری گرامر تعهد دارید و مشتاق هستید، گرامر می تواند یکی از مباحث سرگرم کننده و هیجان انگیز یادگیری یک زبان جدید باشد.

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

                    جزوه گرامر زبان انگلیسی | 20 میشم

آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد

 

منبع:گوگل

دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط