آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar

آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar 

صفر تا صد آموزش کار با گوگل کلندر

آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar 

آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar

آموزش کار با گوگل کلندر

 

در صورت زیاد شدن حجم کاری همه ما به یک برنامه نیاز داریم تا به ما یادآوری کند که در هر تاریخی باید چه کاری انجام دهیم. در واقع در صورت داشتن یک برنامه شلوغ و فشرده ما به یک دستیار نیاز داریم که زمان جلسه‌ها و اتفاقات مهم را به ما یادآوری کند تا هیچ مناسبت یا جلسه کاری مهمی را از دست ندهیم.

وظیفه این دستیار را گوگل کلندر می‌تواند به خوبی ایفا کند. در ادامه این مطلب به شما گوگل کلندر یا همان تقویم گوگل را معرفی می‌کنیم و به قابلیت‌ها و امکانات این برنامه می‌پردازیم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه بهترین بهره‌وری را از این اپلیکیشن داشته باشید.

تقویم همیشه یکی از مواردی بوده که در خانه هر شخصی وجود دارد اینکه بدانیم امروز چندم است و چند روز دیگر باید به تولد دوستمان برویم و یا چند مدت دیگر نمایشگاه کتاب آغاز میشود مواردی است که همگی با تقویم سر و کار دارند. اما مدتی است که تقویم های خانگی و کاغذی جای خود را به تقویم های الکترونیکی و اینترنتی داده اند چرا که دسترسی و کار با تقویم های الکترونیک به مراتب راحتر از تقویم های رومیزی است.

گوگل غول جستجوی اینترنت سرویس های متعددی دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار داده یکی از این سرویس ها و برنامه ها Google Calender میباشد که برای موبایل ، تبلت و یا رایانه به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. 

 

توجه : لطفا در صورت نیاز به حذف مطلب (محتوای تولید شده توسظ شما) مارا مطلع کنید تا در اولین فرصت برای رعایت قانون کپی رایت ما انجام وظیفه کنیم …  مدیریت سایت 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
  • پشتیبانی محصولات سیستم تیکت و تماس از طریق واتس آپ می باشد .
  • برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
قالب فروش فایل

محصولات مرتبط