سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

نیویورک هرالد | 20 میشم

نیویورک هرالد | 20 میشم

 

نیویورک هرالد | 20 میشم

 

دانلود مقاله

 

نیویورک هرالد | 20 میشم

نیویورک هرالد (به انگلیسی: New York Herald) یک روزنامه آمریکایی با گستره توزیع بالا بود. مقر اصلی این روزنامه در شهر نیویورک بود و بین سال‌های ۱۸۳۵ تا ۱۹۲۴ چاپ و منتشر می‌شد.

تاریخچه

این روزنامه نخستین بار در ۶ مه ۱۸۳۵ توسط جیمز گوردون بنت پدر، منتشر شد. نیویورک هرالد در سال ۱۸۴۵عامه‌پسندترین و سودآورترین روزنامه ایالات متحده بود. در سال ۱۸۶۱، به شمارگان ۸۴٬۰۰۰ نسخه رسید. در سال ۱۸۸۷ نسخه اروپایی نیویورک هرالد توسط جیمز گوردون بنت پسر با نام «پاریس هرالد» در پاریس تأسیس شد. در سال ۱۹۲۴، نیویورک هرالد به نیویورک تریبیون رقیب کوچکتر فروخته شد و به نیویورک هرالد تریبیون تغییر نام یافت.

 

نیویورک هرالد | 20 میشم

 

 

بزرگداشت

 

 

نیویورک هرالد | 20 میشم

 

 

مینروا ، بلرینگرها و جغدها توسط آنتونین کارلس
میدان هرالد نیویورک به نام روزنامه نیویورک هرالد نامگذاری شده است.

ساختمان نیویورک هرالد توسط شرکت معتبر استنفورد وایت طراحی شد و در سال 1908 تکمیل شد و ضلع شمالی میدان را اشغال کرد. در بالای آن مجسمه ای به یادبود بنت ها قرار داشت. مجسمه مینروا ، بلرینگرها و جغدها توسط آنتونین کارلس هر ساعت با زنگ زنگ به صدا در می آمد.
پس از تخریب ساختمان در سال 1921 برای ایجاد زمینه برای توسعه دیگر ، مجسمه در ضلع شمالی میدان هرالد نصب شد و صدا متوقف شد.
گروه کر “با احترام من به برادوی” عبارت “[R] مرا به میدان هرالد بفرست” شامل می شود. شمال میدان هرالد میدان تایمز است که به نام رقیب نیویورک تایمز نامگذاری شده است.

مطلب مرتبط :  ریک وارن

 

 

دانلود مقاله

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

درازگودال ژاپن

درازگودال ژاپن

درازگودال ژاپن درازگودال ژاپن نام یک گودال طولانی در کف اقیانوس آرام است که در کناره شرقی کشور ژاپن قرار گرفته است. این درازگودال بخشی است از کمربند آتشفشانی اقیانوس آرام و …

ادامه توضیحات

یخچال میبد | 20 میشم

یخچال میبد

یخچال میبد | 20 میشم   یخچال میبد | 20 میشم   یخچال میبد مربوط به دوره صفوی است و در میبد، مرکز شهر واقع شده و …

ادامه توضیحات

کفشدوزک نقش‌دار

کفشدوزک نقش‌دار کفشدوزک نقش‌دار کفشدوزک نقش‌دار (نام علمی: Aiolocaria hexaspilota) نام یک گونه از تیره کفش‌دوزک است. کفشدوزک نقش‌دار Aiolocaria hexaspilota یک گونه سوسک از خانواده سوسک بانو (Coccinellidae) است. …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...