سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

5

نو مین-وو | 20 میشم

نو مین-وو | 20 میشم

 

 

نو مین-وو

نو مین-وو

 

 

نو مین-وو | 20 میشم

 

نو مین-وو (انگلیسی: No Min-woo‎؛ زادهٔ ۲۹ مهٔ ۱۹۸۶) موسیقی‌دان اهل کره جنوبی است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به استوری آو واین، یک گل یخ‌زده و پاستاو مجموعه کیمیاگر،”عروسی بزرگ(کره ای)” و دوست‌دختر من یک گومیهو است اشاره کرد.

نو مین-وو | 20 میشم

 

مادرش

هیچ مین وو در ژاپن متولد نشد در حالی که مادرش ، آن زمان 20 ساله ، آرزو داشت خواننده enka شود.

او مدتها بین کره و ژاپن رفت و برگشت کرد و از 7 سالگی شروع به نواختن پیانو کرد. 

او یک برادر کوچکتر به نام نو جئونگ هون دارد که خواننده ای است با نام مستعار من.

 

اولین حضور

وی اولین حضور خود را به عنوان درامر (با نام هنری رز) در گروه راک TraxX در سال 2004 انجام داد. [6] قبل از اولین ، نو در “2002 Survival Audition HeeJun vs. KangTa Battle of the Century” با همبازیان Typhoon و Attack و همچنین کیم جونسو ، Sungmin و Eunhyuk سوپر جونیور ظاهر شد.

هیچکس TraxX را در سال 2006 ترک نکرد و مدت کوتاهی قبل از انحلال آن یک گیتاریست برای The Romantist شد.

در سال 2009 وی به عنوان رهبر گروه پروژه 24/7 ، به همراه لی جانگ وو و هیون وو به صحنه موسیقی بازگشت. آنها تک آهنگ را 24 ساعت در روز و 7 روز در هفته منتشر کردند.

 

نو مین-وو | 20 میشم

نقش های مکمل

No در سال 2008 شروع به فعالیت حرفه ای بازیگری نکرد و با بازی در نقش های مکمل در مجموعه تلویزیونی کره جنوبی 2010 Pasta and My Girlfriend is a Nine دم دم مورد توجه قرار گرفت. او اولین نقش اصلی خود را در درام چهار اپیزودی ویژه Rock Rock Rock ، یک فیلم بیوگرافی درباره زندگی کیم تائه برنده گیتاریست اصلی Boohwal به دست آورد. 

مطلب مرتبط :  کائلب درسل | 20 میشم

در سال 2011 برای نقش خود به عنوان بیمار سرطانی در

نو مین-وو

 میداس ، No 9.5 کیلوگرم (21 پوند) از دست داد. 

مجموعه تلویزیونی او با تأخیر طولانی Full House Take 2 (دنباله ای شل در سال 2004) تاریخ پخش در TBS ژاپن و کانال کابلی کره ای SBS Plus را در سال 2012 تأمین کرد.  در سریال تلویزیونی Love Expired Date ، هیچ کس به عنوان بازیگر مرد انتخاب نشد ، که وی همچنین به عنوان مدیر موسیقی OST ، آهنگسازی و نوشتن آهنگ برای موسیقی متن را بر عهده خواهد داشت.

نو مین-وو | 20 میشم

 

شرکت مدیریت

در سال 2012 قرارداد او با Core Contents Media به پایان رسید و وی شرکت مدیریت خود را به نام MJ Dreamsys تأسیس کرد. 

در سال 2013 ، در تاریخ 1 ژوئیه ، نو MV خود را ، ROCKSTAR ، تحت کانال YouTube تازه تاسیس شده خود ، officialminewTV منتشر کرد.

در سال 2014 ، نو در نقش جزئی در Roaring Currents (اکران شده در 30 ژوئیه 2014) ظاهر نشد  که به پردرآمدترین فیلم تاریخ کره جنوبی تبدیل شد. بعدها در سال 2014 ، نو یکی از شخصیت های اصلی در “بزرگترین ازدواج” را بازی کرد. 

 

مطلب مشابه :

 

کتاب جنین شناسی پزشکی لانگمن 2019 (شومیز) – Pdf

 

 

 

نقش اصلی سریال تلویزیونی

هیچ کس در سریال My Unfortunate Boyfriend MBC Dramanet که در 10 آوریل 2015 به نمایش درآمد ، بازی نکرد. 

در سال 2019 ، No نقش اصلی سریال تلویزیونی MBC Partners for Justice 2 را به عنوان جانگ چول ، پزشک با استعداد اما مرموز ER ایفا کرد. 

مطلب مرتبط :  گروه موسیقی وایت‌اسنیک| 20 میشم

در 17 مه سال 2020 ، گروه تازه تاسیس وی The Midnight Romance (در همه کپهای سبک) اولین تک آهنگ خود را با همین نام منتشر کرد که شامل سه آهنگ بود. 

 

نو مین-وو | 20 میشم

طرح دعوی در دادگاه

در آوریل 2015 ، نو شکایتی علیه آژانس سابق خود ، S.M. سرگرمی ، و همچنین آژانس را به کمیسیون تجارت عادلانه کره جنوبی گزارش داد. اسناد این دادخواست نشان می دهد که هیچ یک در ابتدا یک قرارداد انحصاری 17 ساله با S.M. هیچ کس به دنبال 100 میلیون KRW برای خسارت ناشی از دخالت آژانس در حرفه او نبود. 

در تاریخ 21 ژوئیه 2016 ، هیچ کس دعوی خسارت خود را در برابر S.M به دلیل عدم وجود مدارک کافی از دست داد و دادگاه قرارداد بین S.M و No را باطل اعلام کرد. 

در ژوئن 2018 ، گزارش شد که No در دادخواست خود علیه S.M تجدیدنظر را از دست داده است. سرگرمی به دلیل ناکافی بودن شواهد ادعاهای گفته شده در بالا

 

 

مطلب مشابه :

 

کتاب جنین شناسی پزشکی لانگمن 2019 (شومیز) – Pdf

 

 

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

هندی‌ها در برونئی

هندی‌ها در برونئی

هندی‌ها در برونئی هندی‌ها در برونئی (انگلیسی: Indians in Brunei) شامل افراد هندی که شهروند برونئی هستند و افراد با شهروندی برونئی که اصالت هندی دارند، می‌شوند. هندی‌ها در …

ادامه توضیحات

آرگون فلوروهیدرید | 20 میشم

آرگون فلوروهیدرید | 20 میشم     ترکیبات آرگون: ظرفیت آخرین لایه الکترونی آرگون کامل است. از این رو، آرگون بسیار پایدار است …

ادامه توضیحات

سگ‌های باسکرویل

سگ‌های باسکرویل

سگ‌های باسکرویل سگ‌های باسکرویل (انگلیسی: The Hounds of Baskerville‎) دومین قسمت از فصل دوم سریال شرلوک می‌باشد.   سگ‌های باسکرویل دکتر جیمز مورتیمر پس از آنکه دوستش …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...