سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

نامه‌ای به دخترم

نامه‌ای به دخترم

نامه‌ای به دخترم

نامه‌ای به دخترم کتابی پر مفهوم و قدیمی می باشد که ارزش خواندن دارد

 

نامه‌ای به دخترم

نامه‌ای به دخترم (انگلیسی: Letter to My Daughter) سومین کتاب از مجموعه مقالات نویسنده و شاعر آمریکایی-آفریقایی تبار، مایا آنجلو است. تا زمان انتشار این اثر، آنجلو، دو کتاب دیگر از همین مجموعهٔ مقالات، چند جلد شعر و ۶ کتاب از مجموعهٔ خودزندگی‌نامه‌اش را نوشته بود. آنجلو به عنوان سخنگوی سیاهپوستان و زنان به رسمیت شناخته شد و به شدت مورد تکریم قرار گرفت.

 

در عین حال و به خاطر مجموعهٔ زندگی‌نامه‌اش، همانند صدای زندهٔ شرح حال و رویدادهای زمان خودش مطرح گردید. آنجلو هیچ دختری نداشت اما الهامات و ایده‌های منتسب به این موضوع طی ۲۰ سال و از طریق یادداشت‌ها و یک سری از مقالات در ذهنش شکوفا گردید. برخی از آنها برای دوست وی، اپرا وینفری نوشته شده است. آنجلو، این کتاب را برای هزاران زنی نوشت که او را به عنوان نماد یک مادر پذیرفتند. او فضیلت و معرفتی را که در طول این سالها به دست آورده بود با آنها در میان نهاد.

نامه‌ای به دخترم

نامه به دخترم سومین کتاب مقالات مایا آنجلو است. او چندین مجلد شعر از جمله فقط به من آب خنک بنوشید «fore I Diiie» (1971) منتشر کرده بود که نامزد جایزه پولیتزر شد.  او شعر خود را به نام «در نبض صبح» در مراسم تحلیف بیل کلینتون در سال 1993 خوانده بود. در سال 2009، زمانی که نامه منتشر شد، آنجلو شش قسمت از هفت قسمت از مجموعه زندگی نامه های خود را منتشر کرده بود. ششمین اتوبیوگرافی او، آهنگی که به آسمان پرتاب شد (2002)، آخرین زندگینامه او بود تا اینکه هفتمین زندگی نامه خود را با نام Mom & Me & Mom در سال 2013 در سن 85 سالگی منتشر کرد.

مطلب مرتبط :  جبر عملگری

 

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

سلام مجدد خدمت شما سروران | سایت بیست میشم همیشه در کنار شما بوده و هست و از شما تقاضامندیم در صورت داشتن سوال و راهنمایی با ما در ارتباط باشید. ( واتس آپ : 09111482708 )

 

 

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم     بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم       …

ادامه توضیحات

فیلم هندی احساس آتش

فیلم هندی احساس آتش   آتش: احساس آتش (به هندی: Aatish: Feel the Fire) فیلمی محصول سال ۱۹۹۴ و به کارگردانی سانجی گوپتا است. در این فیلم بازیگرانی …

ادامه توضیحات

ناصر چشم‌آذر | 20 میشم

ناصر چشم‌آذر | 20 میشم

  ناصر چشم‌آذر | 20 میشم      دوستان گرامی وعزیز می توانید این مطلب را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...