سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

 دوستان گرامی وعزیز می توانید این مطلب را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم استفاده بفرمائید.

 

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم بیان دارد حالا که نام پالادیوم بر سر زبانها افتاده خیلی‌ها کنجکاوند بدانند پاساژ پالادیوم کجاست؟

پالادیوم درست در شمال تهران و در محله زعفرانیه واقع شده. در نبش تقاطعی که خیابان مقدس اردبیلی، خیابان عروضی را قطع می‌کند می‌توانید به راحتی این مجتمع لوکس و زیبا را در مقابل چشمان خود ببینید.

 

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

نمای شیشهای مرکز خرید پالادیوم

براساس مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم در طراحی نمای مرکز خرید پالادیوم بیش از هر عنصر دیگری، شیشه‌های بسیار بزرگ خودنمایی می‌کنند.

این شیشه‌ها دیواری از کلکسیون تبلیغات برند‌های معروف بر خود دارند که در نگاه اول توجه رهگذران را به خود جلب می‌کند.

افتتاح شعبه جدیدی از نمایندگی یک برند لوکس توسط همین دیوار مرتفع به اطلاع بازدید‌کنندگان می‌رسد.

طراحی شیشه‌ای پاساژ پالادیوم باعث می‌شود در روزهایی که هوای محله زعفرانیه پاک است، انعکاس کوه‌های شمیرانات بر روی این شیشه‌ها جلوه‌ای زیبا به پالادیوم بدهد.

وقتی از بیرون به این ساختمان نگاه می‌کنیم،‌ نمای منحصر‌به فرد و مدرنی دارد. تقریباً شبیه هیچ یک از اشکال هندسی نیست بلکه ترکیبی از آن‌هاست. قوس‌های دایره‌ای شکل افقی در ترکیب با خطوط عمودی و در لایه‌های سطحی گوناگون، نمای خاص و متفاوتی را آفریده است که به شدت جلب توجه می‌کند.

ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت یک هکتار در اضلاع گوناگون ساخته شده که تعداد طبقات در هر ضلع آن متفاوت است.

در ضلع جنوبی ۱۳ طبقه، ضلع شمالی ۱۱ طبقه و زیر همکف شش طبقه وجود دارد. شیشه‌های بزرگ در طراحی نما و کلکسیونی از تبلیغات برند‌های معروف بر در ورودی، ما را بی‌معطلی به درون پاساژ فرا می‌خواند.

 

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

خرید از مجتمع پالادیوم

طبق مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم پالادیوم را می‌توان جزء اولین مراکز خرید لوکس دانست.

مرکز خریدی که تمامی فروشگاه‌ها و مغازه‌های آن وارد‌کننده اجناس برند و اورجینال هستند و به همین دلیل قیمت اجناس آن به نسبت بسیاری از مراکز خرید دیگر بالاتر است.

ولی از طرفی هم، هر علاقه‌مند به خریدی دوست دارد از محلی خرید کند تا از کیفیت اجناس آن مطمئن باشد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های مجتمع پالادیوم همگی از بهترین برندها و کمپانی‌ها هستند که در رقابت با یکدیگر از هیچ تلاشی دست نمی‌کشند.

با ارائه خدمات و اجناس با کیفیت و همچنین پیشنهادات ویژه و تخفیفات مختلف به هر بهانه‌ای، در تلاش‌اند تا مشتریان بیشتری جذب کنند.

این پیشنهادات و فروش‌های ویژه‌، فرصتی بسیار مناسب برای خرید کالاها و برندهای لوکس با کمترین قیمت ممکن است.

 

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

فروشگاهها و برندهای لوکس در مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم، بیش از ۱۶۰ واحد تجاری دارد که در اضلاع و طبقات مختلف مجتمع قرار گرفته‌اند و انواع و اقسام کالا‌ها از برند‌های معروف جهان را به فروش می‌رسانند.

فروشگاه‌های پوشاک، طلا و جواهرات، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل منزل، ساز‌های موسیقی، اسباب‌بازی و … با بالا‌ترین کیفیت‌ها در پاساژ پالادیوم تهران وجود دارند.

پالادیوم، بهشت عاشقان برند است.

خانم‌ها و آقایون شیک‌پوش می‌توانند از برند‌های مشهور لباس نظیر منگو، جنیفر، وُمن‌سکرت، ال‌سی وایکیکی و جین وست در پالادیوم دیدن کنند. علاقه‌مندان به برند‌های محبوب ورزشی نظیر آدیداس، نایکی، پوما و ریبوک هم در پالادیوم، لباس یا اکسسوری ورزشی محبوب خود را خواهند خرید.

علاوه بر این‌ها، برندهای مهمی نظیر سواروسکی در طلا و جواهرات و تفال و دوان در حوزه‌ی لوازم خانگی نیز در این مرکز خرید نمایندگی دارند.

مطلب مرتبط :  گائولایتر

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

کافه رستوران لیبرو

بعد از گشت و گذار و خرید از فروشگاه های تجاری، فرصت آن است که با خوردن و نوشیدن لذیذترین غذاها و نوشیدنی ها در رستوران ها و کافی شاپ های شیک مرکز خرید پالادیوم نهایت لذت را ببرید.

رستوران ها و کافه های پاساژ، همانند فروشگاه های تجاری آن، از طراحی جذابی برخوردارند و بسیاری فقط برای آن ها به مرکز خرید پالادیوم می‌روند. کافه رستوران لیبرو که در طبقه سوم آن قرار گرفته یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجتمع است.

این کافه دارای بالکنی با فضای باز و نمایی بینظیر است. از دیگر جاذبه های پاساژ پالادیوم هایپرمارکت آن است که در طبقه همکف قرار دارد و می‌توان انواع مایحتاج روزانه را اعم از خوراکی، نوشیدنی، لوازم آشپزخانه، میوه و… از آن تهیه کرد.

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

اسباب بازی فروشی ماتی لوس

وجود انواع مختلف اسباب‌بازی با برند‌های مختلف در این این فروشگاه نه تنها توجه کودکان را جلب می‌کند بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب می‌باشد.

اسباب‌بازی‌های این فروشگاه شامل انواع عروسک، کتاب‌های مناسب برای رده‌های سنی مختلف کودکان، انواع پازل و بی‌شمار اسباب بازی دیگر از برندهایی قدیمی مثل لگو، رونز برگر و… می‌باشد.

ویژگی نه چندان مطلوب این فروشگاه برای خریداران قیمت نسبتا بالای اسباب بازی‌ها است که البته با توجه به برند شناخته شده و معتبر این اسباب بازی‌ها نکته‌ی غیر قابل انتظاری نیست.

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

DOOB پالادیوم؛ و پرینت های سه بعدی

فروشگاه DOOB مرکز خرید پالادیوم فروشگاه هیجان انگیزی است که نمونه‌های مختلف از محصولات پرینترهای سه بعدی شامل حیوانات و اشیا و حتی افراد در اندازه‌های مختلف را تهیه کرده و برای فروش ارائه می‌دهد.

با خرید این پرینت‌های سه بعدی و هدیه کردن آن به دوستانتان می‌توانید آن‌ها را با هدیه‌ای تازه و جدید که شبیه آن را در هر جایی پیدا نمی‌کنند، غافلگیر کنید. گالری موسیقی پارس اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید، در این مرکز تجاری فروشگاهی هست که شما را خوشحال خواهد کرد.

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

گالری موسیقی پارس

فروشگاهی بزرگ و لوکس است که در آن انواع سازهای کلاسیک و غیر کلاسیک ایرانی و غیر ایرانی در معرض نمایش و فروش قرار دارند.

این فروشگاه در طبقه سوم جنوبی پالادیوم واقع شده است. از جمله سازهای ارائه شده در این فروشگاه می‌توان به ویولن، گیتار، کمانچه، سه تار و… اشاره کرد.

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

 

باشگاههای ورزشی پالادیوم

شاید یک دهه قبل وجود یک باشگاه ورزشی در یک مجتمع تجاری کمی عجیب به نظر می‌رسید ولی در پاساژ‌های مدرن امروزی دیگر عجیب نیست.

در طبقه‌ی ششم جنوبی مرکز خرید پالادیوم، یک مجموعه‌ی ورزشی با مساحتی دو‌هزار متری قرار دارد. این مجموعه دارای یک سالن بدنسازی و استخر است و مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی روز دنیا را دارد.

کلاس‌های ورزشی متنوعی در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها ثبت‌نام کنید.

یوگا، بدنسازی، کشتی‌ آزاد، زومبا، پیلاتس، بادی جیم، بادی اتک، تای چی، اسپینینگ و تی‌آر‌ایکس از جمله‌ی این کلاس‌ها هستند.

به علاوه در کنار تمرینات ورزشی، انواع خدمات مربوط به ماساژ و اسپا هم توسط حرفه‌ای ترین ماساژورهای ایران انجام می‌شود.

در مجموعه‌ی ورزشی پالادیوم می‌توانید زیر نظر افراد حرفه‌ای و با داشتن چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های شمیرانات، به ورزش و آرامش بپردازید.

 

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

کتابخانه مدرن در مرکز خرید پالادیوم

کتابخانه‌ای مدرن که انواع کتاب های فرهنگی، تاریخی و داستانی را برای سنین مختلف در خود دارد، در مجتمع پالادیوم موجود است.

مطلب مرتبط :  نیویورک هرالد | 20 میشم

این کتابخانه برای دوست‌داران مطالعه فضایی آرام و دلنشین،‌ با دیوار‌هایی به رنگ آبی فیروزه‌ای، فراهم کرده است.

گاهی رویدادهای مربوط به کتابخوانی با حضور نویسندگان و هنرمندان نیز در این مکان برگزار می‌شود و مورد استقبال اهالی هنر و عموم مردم قرار می‌گیرد.

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

خانه کودک پالادیوم

برای والدینی که به همراه کودکان خردسال خود به مرکز خرید پالادیوم می‌آیند، یک خانه‌ کودک در نظر گرفته شده است. آن‌ها می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را به مربیان باتجربه‌ی آنجا بسپارند و بدون دغدغه به خرید خود ادامه دهند.

وجود یک شهربازی نقلی و مجهز، این مکان را برای کودکان بسیار جذاب و خاطره‌انگیز کرده است.

جالب است بدانید که ۱۶ مهر هرسال به مناسبت روز جهانی کودک، جشنی تحت عنوان «پالادیوم به وقت کودکی» برای کودکان در مجتمع پالادیوم برگزار می‌شود که پر از اتفاقات هیجان‌انگیز برای کودکان است.

 

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

اماکن دیدنی اطراف مرکز خرید پالادیوم

مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا مرکز خریدی بزرگ در منطقه 1 تهران است که در نزدیکی پاساژ پالادیوم قرار گرفته است. این مجتمع دارای 40 واحد تجاری، رستوران ها و کافی شاپ های عالی، قنادی و سایر امکانات تفریحی و رفاهی می‌باشد.

بوستان زعفرانیه که با نام بوستان تندرستی شناخته می‌شود نیز یکی دیگر از تفرجگاه های این منطقه است که محیطی کوچک اما جذاب و دیدنی دارد.

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

نام «پالادیوم» به چه معناست؟

بعضی از افراد در اولین برخورد با این مجتمع تجاری محبوب درباره نام آن سوال می‌کنند. خوب است بدانید که پالادیوم یک نوع فلز بسیار کمیاب و گرانبهاست. این فلز به رنگ سفید و نقره‌ای در جهان وجود دارد و از نادرترین انواع فلزات در جهان است.

سه ویژگی اصلی و مهم فلز پالادیوم، گرانبها بودن، انعطاف‌پذیری ‌و مقاومت بالاست که سعی شده این ویژگی‌ها در ساخت مجتمع تجاری پالادیوم هم رعایت شود!

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

 

امکانات دیگر موجود در پالادیوم

مجتمع تجاری پالادیوم جایی است که می‌توانید همه نیازهایتان را در آن برطرف کنید. در این پاساژ یک واحد خشکشویی وجود دارد که لباس‌هایتان را با حفظ کیفیت آن شسته و اتو می‌کند. در کارواش این مجتمع می‌تواند خودروی سواری‌تاk را بشویید و در کنار خرید و تفریح، ماشینتان را هم نو کنید!

داروخانه این مجتمع تجاری بهترین مکان برای یافتن داروها و یا لوازم بهداشتی است که در دیگر نقاط تهران پیدا نمی‌شود.

این مجتمع همچنین مجهز به یک آژانس هواپیمایی است که از طریق آن می‌توانید انواع بلیط هواپیما، تور مسافرتی، پروازهای چارتر و … را خریداری کنید.

 

مرکز خرید پالادیوم | 20 میشم

 

دسترسی مرکز خرید پالادیوم تهران
برای رفتن به مرکزخرید پالادیوم چند راه پیش رو دارید:
1.خودروی شخصی
2.مترو
3.تاکسی
مرکز خرید پالادیوم در مناسبت های مهمی همچون نوروز، کریسمس، شب یلدا، عید فطر و غیره میزبان هنرمندان محبوب می باشد و برنامه های مفرحی را تدارک می بیند.
جالب است بدانید که هر ساله در روز 16 مهر جشنی با عنوان پالادیوم به وقت کودکی در این مکان برگزار می شود که برنامه های مهیجی را برای کودکان ترتیب می بینند.
آدرس مرکز خرید پالادیوم تهران : تهران/ خیابان مقدس اردبیلی/ نرسیده به میدان الف/ جنب کوچه عروضی
ساعات کار : 10 الی 22
تلفن: 02122010600
وب سایت: palladiummall.com
از این که تا پایان متن با ما همراه بودید سپاسگزاریم.
منبع:گوگل

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

مایک بویل (بازیکن فوتبال)

مایک بویل (بازیکن فوتبال) مایک بویل (انگلیسی: Mike Boyle؛ زادهٔ ۱۱ اکتبر ۱۹۰۸) بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال یورک …

ادامه توضیحات

روم وارشاموف | 20 میشم

روم وارشاموف | 20 میشم

روم وارشاموف | 20 میشم روم وارشاموف ( انگلیسی: Rom Varshamov؛ ۹ آوریل ۱۹۲۷ – ۲۴ اوت ۱۹۹۹) ریاضی‌دان اهل ارمنستان که بر روی نظریه کدگذاری به ویژه en:Error correction code و نظریه اعداد فعالیت نمود. …

ادامه توضیحات

جین اسکات

جین اسکات جین اسکات (انگلیسی: Gene Scott؛ ۱۹۲۹–۲۰۰۵) کشیش آمریکایی است که زندگی‌اش موضوع فیلمی مستند از ورنر هرتسوک به نام مرد خشمگین خدا شده‌است. جین اسکات اوایل زندگی و حرفه جین اسکات …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...