سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

فوشان کجاست ؟ | 20 میشم

فوشان کجاست ؟ | 20 میشم 

 

فوشان کجاست ؟ | 20 میشم 

 

فوشان یا فُشان یا فتشان (به چینی: 佛山 به انگلیسی: Foshan یا Fatshan) یکی از شهرهای کشور جمهوری خلق چین است. جمعیت آن در سال ۲۰۰۸ میلادی برابر ۵،۷۲۹،۰۴۵ نفر تخمین زده شده‌است . جمعیت آن با حومه بیش از سه میلیون و سیصد هزار نفر است .

فوشان در استان گوانگ دونگ در جنوب چین قرار گرفته‌است. این شهر، از نظر اداری مستقل به حساب می‌آید.

فوشان Foshan در شمال رودخانه پرل در ۲۰ کیلومتری شهر گوانگجو در استان گواندونگ واقع شده است. این شهر از ۵ منطقه مهم و تجاری و اقتصادی (شونده Shunde  ، چان چنگ Chancheng ، نانهایی Nanhai ، گائومینگ Gaoming  ، سان شویی Sanshui) تشکیل شده است. شونده Shonde شهر مبل چین یکی از این مناطق بزرگ نزدیک فوشان است.

همه این منطقه مملو از مراکز تولیدی و صنعتی بزرگ و شهرکها و مراکز فروش است . تمرکز صنایع مختلف در شهر فوشان این شهر را به یکی از قطب های مهم اقتصادی چین تبدیل کرده است. این شهر در شرق گوانجو و هنگ کنک و در جنوب ماکائو قرار دارد. سیستم حمل و نقل و ارتباطات جاده ای بگونه ای طراحی شده است که سهولت ترانزیت و کالا و مسافر بخوبی انجام میگیرد.

 

فوشان کجاست ؟ | 20 میشم

 

این منطقه تاریخی مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش است . علاوه بر این سه مجسمه بودا از زمان سلسله تانگ در این منطقه کشف شده است که جزو میراث گذشته در موزه نگهداری می شود. آب و هوای شهر فوشان معتدل و بارندگی در این شهر زیاد است. این منطقه سرسبز به سرزمین برنج و ماهی شهرت دارد و بخشی از مردم به کشاورزی و ماهیگیری مشغولند.

مردم منطقه فوشان در تاریخ به صنعتگران چینی و سرامیک شهرت دارند. بنابر این پیشینه تاریخی و تجارب طولانی بخش اعظم مردم منطقه فوشان به صنعت ساخت سرامیک و چینی بهداشتی اشتغال دارند. در واقع شهر فوشان قطب صنعت چینی و سرامیک چین است و این صنعت در این شهر رواج و رونق زیادی دارد. تجار و بازرگانان این شهر را بخوبی می شناسند و کارخانجات و تولیدکنندگان و عرضه و صدور این صنعت در این شهر متمرکز هستند.همه ساله نمایشگاههای صنعت ساختمان و کاشی و سرامیک در این شهر برگزار می کردد که توانسته مخاطبان زیادی را بخود جلب کند.

مطلب مرتبط :  فیس‌بوک | 20 میشم

فوشان سومین شهر استان گواندونگ ، در حال حاضر یکی از شهرهای مدرن و بنادر مهم چین است که توانسته در تجارت خارجی و صدور کالا از درجه خوبی برخوردار شود. آمار ورود گردشگران به این شهر زیاد است که البته بخش اعظم این مسافران را تجار و بازرگانان تشکیل می دهند.

جاذبه های گردشگری فوشان

مهمترین جاذبه های گردشگری شهر فوشان عبارتند از کوه فوشان ، معبد لوتوس ، کوره باستانی نان فانگ ، خانه نیاکان بروس لی ، معبد کوان یین نان هایی ، باغ چین تویی

خیابان تجاری زومیاوو Zumiao یکی از مهمترین محل و شلوغترین جای پر جاذبه شهر فوشان است. مراکز خرید ، فروشگاههای صنایع دستی و سوغات ، رستوران های معروف با خدمات متنوع و غذاهای دریایی و محلی ، کافه های متعدد ، چای خانه های سنتی را می توانید در این خیابان ببینید و لذت ببرید.

منبع : ویکی پدیا و گوگل

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

اثبات ترکیبیاتی

اثبات ترکیبیاتی در ریاضیات، عبارت اثبات ترکیبیاتی (انگلیسی: Combinatorial proof) معمولاً برای اشاره به دو نوع برهان به کار می‌رود:   اثبات با شمارش مضاعف: یک همانی ترکیبیاتی با شمردن تعداد عناصر مجموعه‌ای …

ادامه توضیحات

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم     بابی راین چه کسی بود ؟ | 20 میشم       …

ادامه توضیحات

مشکلات درمان‌زاد | 20 میشم

مشکلات درمان‌زاد | 20 میشم     مشکلات درمان‌زاد | 20 میشم مشکلات درمان‌زاد (به انگلیسی: iatrogenic effects) یا مشکلات درمانشی (مشکلات ناشی از عوارض درمان)، به اثرات جانبی و …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...