سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

سنتری (رابرت رینولدز)

سنتری (رابرت رینولدز)

سنتری (رابرت رینولدز)

سنتری (رابرت رینولدز)

سنتری (به انگلیسی: Sentry) با نام اصلی رابرت رینولدز، یک شخصیت تخیلی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس می‌باشد. این کاراکتر به وسیلهٔ پائول جنکیز، جی لی و ریک ویچ خلق شده و در سنتری شمارهٔ اول (سپتامبر ۲۰۰۰) برای اولین بار معرفی شد.

از این شخصیت در چندین محصول مارول از جمله انیمیشن، بازی کامپیوتری و آرکید، سریال تلویزیونی، اسباب بازی و کارت بازی استفاده شده است.

سنتری (رابرت رینولدز)

 

ایجاد

در اواخر دهه 1990، پل جنکینز و ریک ویچ ایده ای از جنکینز در مورد “مردی از بالای تپه، که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد، که رابطه تنگاتنگی با سگش داشت” را به عنوان پیشنهادی برای خط شوالیه های مارول کامیکس مطرح کردند. جنکینز شخصیت “نوع نگهبان، با برج مراقبت” را تصور کرد و نام “سنتری” را (بعد از اینکه قبلاً “سنتوریون” را در نظر گرفت) به کار برد. ویچ پیشنهاد کرد که این شخصیت می تواند در تاریخ دنیای مارول بافته شود، با نسخه هایی از شخصیت از دهه 1940 که در سبک های هنری مطابق با کمیک های هر دوره به تصویر کشیده شده است.

 

 

ویچ همچنین پیشنهاد کرد که به دلیل یک رویداد فاجعه بار، تمام خاطرات سنتری از حافظه همه (از جمله خاطرات خودش) حذف می شود. جنکینز و ویچ تصمیم گرفتند که نه تنها یک تاریخ تخیلی برای سنتری در دنیای مارول ایجاد کنند، بلکه یک تاریخچه داستانی برای انتشار در دنیای واقعی، با سازندگان خیالی (“جوان پینکلس” و “چیک ریوت”، شبیه سازی های پل. جنکینز و ریک ویچ). جنکینز این مفهوم را به جو کوسادا، سردبیر مارول نایتز ارائه کرد. Quesada تصمیم گرفت یک مینی سریال نوشته جنکینز را با هنر جاه لی، که جنکینز قبلاً روی مینی سریال Inhumans با او کار کرده بود، سفارش دهد.

مطلب مرتبط :  چگونه بلاگر شویم | 20 میشم

 

 

تاریخچه انتشار

Sentry برای اولین بار در مینی سریال Marvel Knights 2000 به نویسندگی پل جنکینز با هنری Jae Lee معرفی شد. این مینی‌سریال پنج شماره پخش شد و سپس مستقیماً به مجموعه‌ای از فلاش‌بک‌های تک‌شات تبدیل شد که در آن نگهبان با چهار شگفت‌انگیز، مرد عنکبوتی، فرشته مردان ایکس و هالک متحد شدند. این تک‌شات‌ها منجر به فیلم The Sentry vs. Sentry سپس در New Avengers ظاهر شد و نقشی جزئی در اولین آرک، Breakout (مسائل شماره 1-6) و به عنوان کانون آرک دوم، The Sentry (مسائل شماره 7-10) داشت.

 

در سال 2005، Sentry مینی سریال دیگری را دریافت کرد که توسط پل جنکینز نوشته شده بود و توسط جان رومیتا جونیور طراحی شده بود که در هشت شماره پخش شد. Sentry در The Mighty Avengers به ​​عنوان عضوی از آن تیم ظاهر شد و بعداً در Dark Avengers در جایگاهی مشابه و به عنوان قهرمان در مینی سریال The Age of the Sentry ظاهر شد. او از شماره 1 (مارس 2009) تا زمان مرگش در سریال محدود Siege به عنوان یک شخصیت معمولی در سریال Dark Avengers ظاهر شد.

 

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

سلام مجدد خدمت شما سروران | سایت بیست میشم همیشه در کنار شما بوده و هست و از شما تقاضامندیم در صورت داشتن سوال و راهنمایی با ما در ارتباط باشید. ( واتس آپ : 09111482708 )

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

گریت فالز، ویرجینیا

گریت فالز، ویرجینیا

گریت فالز، ویرجینیا گریت فالز (به انگلیسی: Great Falls) یک منطقهٔ مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در شهرستان فرفکس، ویرجینیا واقع شده‌است.[۴] گریت فالز ۱۵٬۴۲۷ نفر جمعیت دارد …

ادامه توضیحات

سرژ ماسناگتی | 20 میشم

سرژ ماسناگتی | 20 میشم     سرژ ماسناگتی (انگلیسی: Serge Masnaghetti‎؛ زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۳۴) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان …

ادامه توضیحات

نیکلاس اونف

نیکلاس اونف

نیکلاس اونف نیکلاس اونف (به انگلیسی: Nicholas Onuf) (متولد ۱۹۴۱) پژوهشگر آمریکایی و از بنیان‌گذاران سازه‌انگاری در روابط بین‌الملل است. وی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی فلوریدا و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در آمریکاست. از …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...