سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

راز طول عمر مرد ۱۲۵ ساله هندی فاش شد

راز طول عمر مرد ۱۲۵ ساله هندی فاش شد

 

مرد ۱۲۵ ساله هندی پس تزریق واکسن کرونا از راز طول عمر خود پرده برداشت.

راز طول عمر مرد ۱۲۵ ساله هندی فاش شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کشور هند به دلیل شیوع مرگبار کرونا یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ خود را تجربه می‌کند، با وجود آنکه واکسیناسیون کووید ۱۹ در این کشور نیز آغاز شده، اما آمار تلفات افراد مبتلا به کرونا همچنان بالا است.

به تازگی تزریق واکسن به یک مرد ۱۲۵ ساله هندی که گفته می‌شود مسن‌ترین شهروند این کشور به شمار می‌رود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «اسوامی شویاناند» روز چهارشنبه در یک مرکز واکسیناسیون در منطقه «دورگا کوند» حاضر شد و واکسن کرونا تزریق کرد. اسوامی که در ۸ آگوست سال ۱۸۹۶ به دنیا آمده در هنگام تزریق واکسن در مورد راز سلامتی و طول عمر خود نیز سخن گفت.

او در این باره گفت: «من ساعت ۳ صبح از خواب بیدار می‌شدم و در رودخانه گانگا شنا می‌کردم. سپس یوگا انجام می‌دادم. غذای روزانه من بسیار ساده بود که یا روغن و ادویه جات نداشت یا این دو در آن بسیار کم بود. من از یک خانواده فقیر هستم و تا امروز هیچ رژیم غذایی‌ نداشتم. من فقط نیمی از اشتهایم غذا می‌خورم.»

گفتنی است؛ اسوانی اکنون تمام کارهایش را خودش انجام می‌دهد و به کمک سایر خانواده نیازی ندارد. او قرار است ماه آینده دوز دوم واکسن کووید ۱۹ را تزریق کند.

راز طول عمر مرد ۱۲۵ ساله هندی فاش شد

منبع : سلام نو

مطلب مرتبط :  11 استراتژی که کمکتان می کند باهوش تر شوید!
مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

11 استراتژی که کمکتان می کند باهوش تر شوید!

هوش یک مولفه وراثتی دارد، اما راهکارهایی نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تیزتر و باهوش تر باشید. برخی از …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...